Oorspronkelijk geplaatst door McLovin
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Forza Motorsport 4
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk BerichtenIk verlang zo hard !
Dat Thrustmaster wheel dat enkele dagen later uitkomt, zou dat de moeite zijn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthiaz Bekijk Berichten²
Dat Thrustmaster wheel dat enkele dagen later uitkomt, zou dat de moeite zijn?
Je kan het maar proberen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Bekijk BerichtenHet lukt me niet om die te pre-orderen op de site!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk BerichtenNice! RS2 + Autocross!
+ YouTube Video
Comment
-
Demo aan 't spelen. Best goed, alleen lame dat je tijdens 't rijden met de F10 M5 ziet dat de bestuurder zogezegd naar de versnellingspook grijpt terwijl er gewoon shift paddles aan 't stuur hangen.. 't Zijn details maar dit kan toch niet vind ik.
Comment
-
Gisteren de Demo gedownload en ff snel gespeeld.
Eerste indrukken zijn goed. Geluid is super en rijgedrag is merkbaar verandert en realistischer IMO. Als je bruut instuurt en van je gas gaat schuift de achterkant voelbaar weg, wat irl ook zo is. Lastwisselingen zijn ook moeilijker op te vangen dan in Forza 3. Super! Ook bij het remmen zien dat je stuur recht staat, want als je remt met je stuur gedraaid, dan zal je 't geweten hebben, net zoals irl.
Ik ben overtuigd!2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk BerichtenDemo aan 't spelen. Best goed, alleen lame dat je tijdens 't rijden met de F10 M5 ziet dat de bestuurder zogezegd naar de versnellingspook grijpt terwijl er gewoon shift paddles aan 't stuur hangen.. 't Zijn details maar dit kan toch niet vind ik.
Btw, je kan ook aan de pook zelf + en - doen..........
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk BerichtenDie Pagani Zonda C is een genot om mee te rijden!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenWHOOOT? der is geen zonda in mijn demo ?
Rival mode, of zoiets, kan je met M5, Zonda en 458 rijden. In de random race met 458/impreza/mercury musclecar ding
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk BerichtenRival mode, of zoiets, kan je met M5, Zonda en 458 rijden. In de random race met 458/impreza/mercury musclecar ding
'k heb enkel nog ma met iets raar die lijkt op een dodge charger gereden een wrx sti en ferrari 458 (met 3 uitlaatjes daar)
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk BerichtenKomt het spel nu op de 14e of op de 11e uit hier in België?
Comment
Comment