Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forza Motorsport 4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik heb slechts 2 DLC van Forza 3 dus voor mij zitten er eigenlijk wel een pak meer 'nieuwe' auto's in. Handig

Lancia 037 Zotjes!

Comment

• Ik heb geen PS3 en GT5
      Ik heb geen Xbox360

en overweeg serieus een te halen samen met Forza natuurlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yucei Bekijk Berichten
        Ik heb geen PS3 en GT5
        Ik heb geen Xbox360

2de hands xdoos?

gt5 vind ik (persoonlijk) minder dan forza

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yucei Bekijk Berichten
          Ik heb geen PS3 en GT5
          Ik heb geen Xbox360

Haal u deze week nog een xbox in 2dehands dan met eventueel FM3 er nog bij, kan je al wat trainen tegen vrijdag

Comment

• Hoeveel max. uitgeven voor een gebruikte console?

Comment

• Probeer eentje te vinden met minimum 120gb hdd voor sub 200 euro. Moet lukken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
                Probeer eentje te vinden met minimum 120gb hdd voor sub 200 euro. Moet lukken.
                uhuh heb in de regio een 120 GB gevonden voor 150€, helaas met een flut spel :d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten
                  Yeah touristfahren !
                  + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

0:18 => Aan +-100 km/u al driftend op een stuk gras komen en nog geen meter wegschuiven.
                  0:44 => Aan +- 160 km/u op gras komen, blijven gas geven en sturen... Precies of je gewoon op asfalt aan het rijden bent.
                  .. en zo zijn er nog van die fragmenten (kan natuurlijk ook een zeer goede rijder zijn).

Volkomen realistisch..
                  En dus nog steeds het verschil met Gran Turismo op vlak van realisme.
                  Last edited by ; 09/10/2011, 17:30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vince522 Bekijk Berichten

0:18 => Aan +-100 km/u al driftend op een stuk gras komen en nog geen meter wegschuiven.
                    0:44 => Aan +- 160 km/u op gras komen, blijven gas geven en sturen... Precies of je gewoon op asfalt aan het rijden bent.
                    .. en zo zijn er nog van die fragmenten (kan natuurlijk ook een zeer goede rijder zijn).

Volkomen realistisch..
                    Als je goed kijkt staan de hulpmiddelen zoals tractiecontrole aan.

Comment

• En hier ziet het rijden er echt goed uit:
                      + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten
                        Als je goed kijkt staan de hulpmiddelen zoals tractiecontrole aan.
                        Kan idd een verklaring zijn, maar dan snap ik wel niet waarom de wagen zo makkelijk in een drift gaat.

Comment

• Wie gaat er vrijdag meteen eens op XLive de Nurburgring ontmaagden?

Comment

• Ikke!

Comment

• Ik zal er ook zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vince522 Bekijk Berichten

Volkomen realistisch..

Haters gonna hate

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
                                  Ikke!
                                  Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten
                                  Ik zal er ook zijn
                                  Dat begint al goed.

Comment

• Ik ben er ook bij, can't wait!

Wel allemaal in simulation rijden hé!
                                    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Ikke ni

Comment

• ikke ook ook ook

be gerrit

Comment

• ik wss niet ben naar mijn pa, kleine kans dat'k de xboos meeneem

Comment

Working...
                                          X