Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forza Motorsport 4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
    ik wss niet ben naar mijn pa, kleine kans dat'k de xboos meeneem
    Zijt gij Del Mossa? ipv een bericht te sturen dat ik u moet toevoegen onder een andere naam, voeg mij es toe, tamzak
    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
      Zijt gij Del Mossa? ipv een bericht te sturen dat ik u moet toevoegen onder een andere naam, voeg mij es toe, tamzak
      Jup. Ja sorry, tis ook weekend e voor mij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yucei Bekijk Berichten
        uhuh heb in de regio een 120 GB gevonden voor 150€, helaas met een flut spel :d
        Die met een 60gb HD zijn er van de eerste generatie. Die gaan allemaal vroeg of laat wel kapot met de 'red ring of death'. Afblijven!
        Zoals reeds gezegd, een HD is noodzakelijk. Forza heeft 2 schijven, eentje moet je op de HD zetten en de andere is speldisk. Die kan je ook op de HD zetten, dan loopt het spel vlotter en maakt de dvd speler geen lawaai.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichten
          Wie gaat er vrijdag meteen eens op XLive de Nurburgring ontmaagden?
          Ik koop voorlopig gene live. Ik hoop wel dat er bij het spel zo'n voucher zit voor 2 daagjes ofzo

Comment

• Nice!
            + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Heb al eens prijs gemaakt op fanatec.
              Maar 580€ voor alles is mij toch een tikkeltje te duur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
                Heb al eens prijs gemaakt op fanatec.
                Maar 580€ voor alles is mij toch een tikkeltje te duur
                Met stoel?

Ik heb een 20gb versie xbox
                (houdt hout vast) nog nooit geen rrod gehad
                wel 60gig gekocht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                  Met stoel?

Ik heb een 20gb versie xbox
                  (houdt hout vast) nog nooit geen rrod gehad
                  wel 60gig gekocht
                  "klopt op hout"

Pre-order staat al een paar maanden dus ga er binnekort ok tegenaan kunnen.
                  Heb nog zo'n krom stuurtje liggen maar pfff wat zijn die slecht.
                  1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
                  2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
                  2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bwlian Bekijk Berichten
                    "klopt op hout"

Pre-order staat al een paar maanden dus ga er binnekort ok tegenaan kunnen.
                    Heb nog zo'n krom stuurtje liggen maar pfff wat zijn die slecht.
                    http://games.shizzle.be/wp-content/i...el-pr0n-04.jpg
                    waarom naamt die afbeelding wheel pron

Comment

• Oeps

Haha echt geen idee!
                      1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
                      2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
                      2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Can't wait!!
                                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
                                  Haters gonna hate
                                  Lovers gonna love??

Had ik nu geen PS3, dan kocht ik meteen een Xdoos, FM4 ziet er gewoon uit.
                                  Maar toch heb ik zo mijn twijfels over het realisme, zou het eerst zelf eens moeten spelen en dan pas een oordeel vellen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vince522 Bekijk Berichten
                                    Had ik nu geen PS3, dan kocht ik meteen een Xdoos, FM4 ziet er gewoon uit.
                                    Maar toch heb ik zo mijn twijfels over het realisme, zou het eerst zelf eens moeten spelen en dan pas een oordeel vellen.
                                    Heb vroeger Gran Turismo zitten spelen. Maar nu vind ik Forza beter. Eenmaal je de gameplay gewend bent, vind je het spel normaal heel goed en ook wel realistisch voor zover op console :-)

Comment

• + YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichten
                                        Wie gaat er vrijdag meteen eens op XLive de Nurburgring ontmaagden?
                                        Hoogstwaarschijnlijk zelfs donderdag al

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten
                                          Nice!
                                          + YouTube Video
                                          Als dat het geluid is van een Megane 250, ben ik de paus...

Voor de rest ziet het er wel een erg knap spel uit, met veel auto's. Het enige wat me stoort is dat ze no way met elke auto kunnen gereden hebben, en dat doet me momenteel wat twijfelen of ik het ga kopen. Ik wil het gevoel hebben dat de auto ook in het echt zo reageert. Bovenstaand filmpje bevestigt mijn vermoeden alleen maar.

De hoeveelheid aan knap uitziende auto's is wel massa's beter dan in GT5

Comment

Working...
                                          X