Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
uhuh heb in de regio een 120 GB gevonden voor 150€, helaas met een flut spel :d
Die met een 60gb HD zijn er van de eerste generatie. Die gaan allemaal vroeg of laat wel kapot met de 'red ring of death'. Afblijven!
Zoals reeds gezegd, een HD is noodzakelijk. Forza heeft 2 schijven, eentje moet je op de HD zetten en de andere is speldisk. Die kan je ook op de HD zetten, dan loopt het spel vlotter en maakt de dvd speler geen lawaai.
Had ik nu geen PS3, dan kocht ik meteen een Xdoos, FM4 ziet er gewoon uit.
Maar toch heb ik zo mijn twijfels over het realisme, zou het eerst zelf eens moeten spelen en dan pas een oordeel vellen.
Had ik nu geen PS3, dan kocht ik meteen een Xdoos, FM4 ziet er gewoon uit.
Maar toch heb ik zo mijn twijfels over het realisme, zou het eerst zelf eens moeten spelen en dan pas een oordeel vellen.
Heb vroeger Gran Turismo zitten spelen. Maar nu vind ik Forza beter. Eenmaal je de gameplay gewend bent, vind je het spel normaal heel goed en ook wel realistisch voor zover op console :-)
Als dat het geluid is van een Megane 250, ben ik de paus...
Voor de rest ziet het er wel een erg knap spel uit, met veel auto's. Het enige wat me stoort is dat ze no way met elke auto kunnen gereden hebben, en dat doet me momenteel wat twijfelen of ik het ga kopen. Ik wil het gevoel hebben dat de auto ook in het echt zo reageert. Bovenstaand filmpje bevestigt mijn vermoeden alleen maar.
De hoeveelheid aan knap uitziende auto's is wel massa's beter dan in GT5
Comment