Oorspronkelijk geplaatst door Jonass
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Forza Motorsport 4
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenZijt gij Del Mossa? ipv een bericht te sturen dat ik u moet toevoegen onder een andere naam, voeg mij es toe, tamzak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yucei Bekijk Berichtenuhuh heb in de regio een 120 GB gevonden voor 150€, helaas met een flut spel :d
Zoals reeds gezegd, een HD is noodzakelijk. Forza heeft 2 schijven, eentje moet je op de HD zetten en de andere is speldisk. Die kan je ook op de HD zetten, dan loopt het spel vlotter en maakt de dvd speler geen lawaai.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk BerichtenWie gaat er vrijdag meteen eens op XLive de Nurburgring ontmaagden?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk BerichtenHeb al eens prijs gemaakt op fanatec.
Maar 580€ voor alles is mij toch een tikkeltje te duur
Ik heb een 20gb versie xbox
(houdt hout vast) nog nooit geen rrod gehad
wel 60gig gekocht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenMet stoel?
Ik heb een 20gb versie xbox
(houdt hout vast) nog nooit geen rrod gehad
wel 60gig gekocht
Pre-order staat al een paar maanden dus ga er binnekort ok tegenaan kunnen.
Heb nog zo'n krom stuurtje liggen maar pfff wat zijn die slecht.
1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bwlian Bekijk Berichten"klopt op hout"
Pre-order staat al een paar maanden dus ga er binnekort ok tegenaan kunnen.
Heb nog zo'n krom stuurtje liggen maar pfff wat zijn die slecht.
http://games.shizzle.be/wp-content/i...el-pr0n-04.jpg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk BerichtenHaters gonna hate
Had ik nu geen PS3, dan kocht ik meteen een Xdoos, FM4 ziet er gewoon uit.
Maar toch heb ik zo mijn twijfels over het realisme, zou het eerst zelf eens moeten spelen en dan pas een oordeel vellen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vince522 Bekijk BerichtenHad ik nu geen PS3, dan kocht ik meteen een Xdoos, FM4 ziet er gewoon uit.
Maar toch heb ik zo mijn twijfels over het realisme, zou het eerst zelf eens moeten spelen en dan pas een oordeel vellen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk BerichtenWie gaat er vrijdag meteen eens op XLive de Nurburgring ontmaagden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk BerichtenNice!
+ YouTube Video
Voor de rest ziet het er wel een erg knap spel uit, met veel auto's. Het enige wat me stoort is dat ze no way met elke auto kunnen gereden hebben, en dat doet me momenteel wat twijfelen of ik het ga kopen. Ik wil het gevoel hebben dat de auto ook in het echt zo reageert. Bovenstaand filmpje bevestigt mijn vermoeden alleen maar.
De hoeveelheid aan knap uitziende auto's is wel massa's beter dan in GT5
Comment
Comment