Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forza Motorsport 4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
    Zit ik dus ook al constant mee in mijn gedacht en maat ook haha. Enorm goeie auto om maar B500 te zijn.
    Oohja, en hij is RWD. Nu toch

Comment

Allez accept invite eens Greg
      Due to network problems, unable to connect to the other player's system at this time

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichten
        Due to network problems, unable to connect to the other player's system at this time

Welcome in deep sh*t !

Comment

Oohja, en hij is RWD. Nu toch
          Dat is dus een van de dingen die ik weiger te doen. Een fwd rwd maken.
          In Forza 3 was mijn Golf 2 gti ook wel 4wd maar dat beschouw ik nog als min of meer technisch haalbaar.

Comment

• Hetgeen ik moet doen als ik een een invite krijg om forza te spelen van Wouter, is toch gewoon op zijn naam gaan staan en "join session in progress"..??

Comment

Hetgeen ik moet doen als ik een een invite krijg om forza te spelen van Wouter, is toch gewoon op zijn naam gaan staan en "join session in progress"..??

Yep!

123

Comment

Yep!

123
                Awel, gaat niet..Bij Timo555 geraak ik wel binnen, maar bij jou niet, en bij Bunny ook niet..

Comment

• Raar.. Misschien moet jij 's proberen te hosten en mensen inviten. Maar nu kan ik weer ff niet ^^

Langs de andere kant heb ik al wel 's gezien iets met mijn "NAT settings" die niet goed waren of zo, terwijl ik ergens een race probeerde te joinen..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
                    Welcome in deep sh*t !
                    idd net zoals vroeger

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk Berichten
                      idd net zoals vroeger
                      Oh nee, NAT, Pain in the ass verdomme

Comment

• Twas tof met zidoxs60 en t0x91 :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten
                          Twas tof met zidoxs60 en t0x91 :-)

Idd! Die 2de lap ging al wat beter van me in die race op de NS, sportief en goed gereden trouwens man!

t0x91 is een goede kameraad uit een ander online spel (FPS shooter) die ik al een paar jaar ken, super kerel, wel een Duitser ^^

Comment

• Je Engels is

Yes euh we take the Old Mulsanne circuit, you know, very long roads!

En die Duitser maar niet reageren.

Comment

Idd! Die 2de lap ging al wat beter van me in die race op de NS, sportief en goed gereden trouwens man!
                              Merci! Was dat jij die mij dan overstak in de Carousel? Was wel een beetje wild e.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten
                                Merci! Was dat jij die mij dan overstak in de Carousel? Was wel een beetje wild e.
                                Als 't de 2de lap was kan 't niet anders denk ik, want toen zat Daniel (de andere kerel) zowat de hele lap net ietsje achter constant, anders zal 't hem geweest zijn, jullie waren de eerste lap constant aan 't battlen en toen huppelde ik een eind achter, thx om ff te wachten bij 't begin van de tweede lap .

Comment

• Nog mensen van regio Kortrijk die dit zouden doen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichten
                                    Je Engels is

Yes euh we take the Old Mulsanne circuit, you know, very long roads!

En die Duitser maar niet reageren.
                                    Talen zijn toch wel een sterke kant van me, moet dan ook dagelijks o.a. Engels en Frans spreken voor m'n job

Comment

thx om ff te wachten bij 't begin van de tweede lap .
                                      NP! Bij Forza 3 deden we dat ook altijd ;-)

Comment

• Pffff, ik amuseer me rot

Comment

• Gisteren twee superraces gehad met (denk ik) Lender BE. Vooral de tweede race, een E39 M5 tegen mijn E36 M3. Allebei rond B500, maar de mijne vooral door ophanging/remmerij/banden/etc... Op het snelle eerste gedeelte moest ik de M5 laten rijden, in het technische gedeelte zat ik weer kort, daarna dat uphill stuk zag ik hem zo weer een gat rijden, en uiteindelijk in het laatste stuk voorbij gegaan na een klein foutje van hem. Super!
                                          '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                          '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                          '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                          '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                          '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                          '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                          '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                          '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                          '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Working...
                                          X