Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forza Motorsport 4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• PieterF BE
    • bunny BE
    • Bouncing Bullet
    • Taeatua
    • sagarishks
    • be gerrit
    • splenterBE
    • Rubmifer
    • Stoffn BE
    • fastfrank1
    • zidoxs60
    • AlexxAutoforum
    • timo555forza
    • apexio
    • thebiemerke
    • streetricer ( Matthi )
    • The oveRRide
    • NineElevenBE
    • Brecht64
    • Raydendj BE
    • gregj1988
    • MaximeS BE

Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
    10 nieuwe 1M Codes. Eerste 10 die mij PM'en krijgen eentje
    PM

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten

pm
      my ride http://autoforum.be/showthread.php?t=53452

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
        POTJE FORZA vanavond ?
        Ja

Comment

• sh****t ben er weer nie gerakt xD :p

Comment

• Heeft er iemand al eens cat & mouse gespeeld? ik kom altijd in een lege lobby.
            Dat was het leukste in PGR4 en nu heb ik nog geen één matchken gespeeld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
              Nu pas je bericht gezien, heb je er soms nog eentje over?
              Anders mag je me de volgende keer eentje sturen

Alvast bedankt!

Comment

• Zal straks eens iedereen toevoegen
                • PieterF BE
                • bunny BE
                • Bouncing Bullet
                • Taeatua
                • sagarishks
                • be gerrit
                • splenterBE
                • Rubmifer
                • Stoffn BE
                • fastfrank1
                • zidoxs60
                • AlexxAutoforum
                • timo555forza
                • apexio
                • thebiemerke
                • streetricer ( Matthi )
                • The oveRRide
                • NineElevenBE
                • Brecht64
                • Raydendj BE
                • gregj1988
                • MaximeS BE
                • kartingboy 16

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthias.M Bekijk Berichten
                  Zal straks eens iedereen toevoegen
                  • PieterF BE
                  • bunny BE
                  • Bouncing Bullet
                  • Taeatua
                  • sagarishks
                  • be gerrit
                  • splenterBE
                  • Rubmifer
                  • Stoffn BE
                  • fastfrank1
                  • zidoxs60
                  • AlexxAutoforum
                  • timo555forza
                  • apexio
                  • thebiemerke
                  • streetricer ( Matthi )
                  • The oveRRide
                  • NineElevenBE
                  • Brecht64
                  • Raydendj BE
                  • gregj1988
                  • MaximeS BE
                  • kartingboy 16
                  onbegonnen werk en ik weet nie wie ik al staan heb en wie niet. en sommige moeten nog accepteren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                    onbegonnen werk en ik weet nie wie ik al staan heb en wie niet. en sommige moeten nog accepteren
                    Lijkt me niet moeilijk. Ga naar de site van Xbox, log u in en daar kan je uw vrienden checken en toevoegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten
                      Lijkt me niet moeilijk. Ga naar de site van Xbox, log u in en daar kan je uw vrienden checken en toevoegen.
                      Just vergeten dat da ga thx

Comment

• Daarnet spannenste en properste nordschleife duel ooit tegen Alexx gereden! Tging weliswaar om de tweede of derde plaats, maar toch het duel gewonnen

En verloren in een fotofinish met brecht de replay daarvan zal ik ooit eens uploaden
                        Last edited by ; 01/11/2011, 03:08.

Comment

• Ja jongens tegen al dat geweld hier, gisteren vastgesteld dat ik een DIKKE prutser ben Nu goed denk ook dat ik best die circuits eens leer kennen .

Sorry voor de aanrijdingen en mijn onkunde om in die menu's mijne weg te vinden. Alleszins leuk om ulle toch twee bochtjes aan het werk te zien
                          Last edited by Jokke_vlo; 01/11/2011, 12:30.

Comment

• PieterF BE
                            • bunny BE
                            • Bouncing Bullet
                            • Taeatua
                            • sagarishks
                            • be gerrit
                            • splenterBE
                            • Rubmifer
                            • Stoffn BE
                            • fastfrank1
                            • zidoxs60
                            • AlexxAutoforum
                            • timo555forza
                            • apexio
                            • thebiemerke
                            • streetricer ( Matthi )
                            • The oveRRide
                            • NineElevenBE
                            • Brecht64
                            • Raydendj BE
                            • gregj1988
                            • MaximeS BE
                            • kartingboy 16
                            • jokke_vlo
                            [

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                              Ja jongens tegen al dat geweld hier, gisteren vastgesteld dat ik een DIKKE prutser ben Nu goed denk ook dat ik best die circuits eens leer kennen .

Sorry voor de aanrijdingen en mijn onkunde om in die menu's mijne weg te vinden. Alleszins leuk om ulle toch twee bochtjes aan het werk te zien

Jokke, jij die toch een aardig pak kan rijden irl en toch een van de meer deskundige pilots bent hier (toch al achter 't stuur van serieus potent materiaal gezeten), hoe vind je FM4 aanvoelen qua simulatie-game ? Ik weet dat 't een spel blijft maar vind je dat Turn 10 de handling en 't stuurgevoel goed hebben aangepakt ?

Zelf heb ik te weinig ervaring denk ik om echt een correct oordeel te geven, op een paar rondjes NS na met m'n eigen S60 diesel heb ik echt niks van ervaring

Comment

Nu goed denk ook dat ik best die circuits eens leer kennen .

Het verbaasde me dat je op de NS zo de mist in ging. Nog nooit daar gereden met de P?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
                                  Het verbaasde me dat je op de NS zo de mist in ging. Nog nooit daar gereden met de P?

Ik ga ook telkens de mist in op NS in forza en GT5... nochtans ook al dikwijls genoeg gereden irl
                                  irl rij je sowieso trager, rem je vroeger en rij je zelden op de limiet van de auto.. waar je dat in een spel continu doet.

Comment

• Ik geef toe een Xbox en PS dummie te zijn, zoals te merken was

Heb op de NS idd nog nooit gereden........en ken al die circuits van geen botten. Maar dan nog zou ik jullie niet volgen, zo is dat. Zowieso zal mijn talent niet zo groot zijn als sommigen van jullie, maar bovenal heb ik moeite om de grenzen van de getekende circuits te kennen. Ik ken ook geen enkel circuit van dat game van buiten omdat ik daar maar eens sporadisch mee speel.

Guess dat ik irl niet zo traag ben omdat ik altijd de goede wagen heb zeker.

Qua simulatie: het gevoel van grip en maximale grip in je banden is en blijft het grootste probleem van een simulatie, dat waarschijnlijk wel nooit opgelost raakt.

Toch vind ik Forza 4, met alles "af" , een goede simulator, je kan je er echt wel wat oefenen indien, en nu komt het grootste probleem, je rijdt zoals irl.
                                    Het slow in fast out principe is maar beperkt aanwezig in het game, alsook de grenzen van de piste. Ik zie die auto's daar over de curbs in het stof gaan en toch blijven gaan.......

De gedragingen van de verschillende auto's vind ik wel redelijk overeen komen met de echte wagens. Als ik er wagens uitpik waar ik zelf al mee gereden heb, of mijn eigen wagen, dan merk ik heel veel gelijkenis.
                                    Hoe hoger de wagen die je neemt (R3 en R2) hoe korter het komt bij de echte ervaring. Daar moet je met al met gas en rem gaan spelen om die wagen mooi in balans te houden...... leuk.

NFS shift is, qua simulatie, beter omdat vooral de stuurdirectheid veel nauwer aansluit met real life. Als ik daar mijn huidige wagen rijd, voel ik veel overeenkomsten.

Conclusie: het is helemaal niet slecht en komt steeds korter bij real life. Je leert er zeker en vast stuurvaardigheid mee, maar.......... je leert er wel af om correct een bocht te nemen. Dat is wat me eigenlijk het meest stoort. Jullie zien me wel zeker terug (als dat mag ), al was ik steevast laatste, ik vond het best leuk jullie aan het werk te zien.

Respect ook, als is het maar een game, voor het talent aanwezig, je ziet dat verschillenden onder jullie wel aan stuurke kunnen draaien, wat irl zeker ook zal helpen.
                                    Zij die zeggen ik heb met zo een game "leren" circuit rijden en nu ga ik het hier eens gaan doen, gaan toch wel zichzelf tegenkomen. Zij die het juist weten te gebruiken gaan er zeker beter mee voor de dag komen in het echte leven. Je merkt dat perfect aan Alexx die met de auto van zijn vader heel mooie dingen heeft laten zien in het echte leven.

Dat zijn zowat mijn indrukken.......
                                    Last edited by Jokke_vlo; 01/11/2011, 14:15.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
                                      rem je vroeger en rij je zelden op de limiet van de auto.. waar je dat in een spel continu doet.
                                      Grootste fout van het spel, je kan daar remmen op een manier dat je in het echt leven tegen 30 per uur de bocht zou uitkomen, waar dat hier topspeed is

Comment

Grootste fout van het spel, je kan daar remmen op een manier dat je in het echt leven tegen 30 per uur de bocht zou uitkomen, waar dat hier topspeed is
                                        zo is dat, en dat is in zowat elk race-spel vind ik.

Comment

'k versta niet goed wat je hier bedoelt (explain?)

Comment

Working...
                                          X