Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forza Motorsport 4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ahaa, ok, thx. Toch 's overwegen dan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
      Aventador
      daarstrax ook al effe geprobeerd en direct nen R3 800 van gemaakt vette car en eindelijk eens ne lambo met geen overdreven onderstuur!

Comment

• Ik kan niet vinden hoe/wat/waar de season pass te gebruiken is.
        Kan iemand helpen?
        OPGELOST: Scirocco R gedownload. Rest zat erbij.
        Last edited by Bwlian; 01/11/2011, 20:32.
        1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
        2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
        2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

• PieterF BE
          • bunny BE
          • Bouncing Bullet
          • Taeatua
          • sagarishks
          • be gerrit
          • splenterBE
          • Rubmifer
          • Stoffn BE
          • fastfrank1
          • zidoxs60
          • AlexxAutoforum
          • timo555forza
          • apexio
          • thebiemerke
          • streetricer ( Matthi )
          • The oveRRide
          • NineElevenBE
          • Brecht64
          • Raydendj BE
          • gregj1988
          • MaximeS BE
          • kartingboy 16
          • jokke vlo1970
          • iSnipe Relakz3d

Zo

Comment

• Heb fm4 ook net en loopt al vast als ik de focus rs kies. Neem ik de lp670sv dan krijg ik een zwarte vw . Is dit normaal?

Comment

• Wat een races zijn er gereden!

R3 op de nordschleife was waanzin... Voor de rest goed geamuseerd, die Evora's gaan nogal vooruit

Jokke, sorry voor de verschillende hits, verkeerd geanticipeerd van mij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krisd1 Bekijk Berichten
                Heb fm4 ook net en loopt al vast als ik de focus rs kies. Neem ik de lp670sv dan krijg ik een zwarte vw . Is dit normaal?
                VW Fanboi console
                Herinstalleren lijkt mij?
                1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
                2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
                2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

• Ik hit ook al eens we weten toch dat we dit niet doen om mekaar te ambeteren. Dus no prob Matthiaz.

Toch één keer een overwinningske gehaald voor de rest een plaatsje opgeschoven.......... voorlaatste.

Klein vraagje, wie speelt er eigenlijk vanuit cockpitview? Heb de indruk dat er nogal veel vanuit andere posities wordt gereden of vergis ik me?

Comment

• Altijd cockpitview, alle assists uit. Ik schakel "manueel" ( zonder clutch weliswaar ) en ik leg de remlijnen wel eens aan als 'k het circuit totaal niet ken.

Comment

• Bij het racen rij ik in cockpit view, heel soms bumper view. Voor het driften dan wel 3rd person view.

Comment

• ALTIJD cockpitview. Wel leuk om tegen Jokke te race
                        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Cockpitview @ Nissan GT-R + boxen goe luid zetten en ik waan me wel een Rus die een filmpje aan 't maken is voor dragtimes.info

Comment

• Ook hier altijd cockpitvieuw, alle assists uit, steering op normal, en schakelen manual with clutch

Comment

• Heb zelfs nog nooit geprobeerd om steering op normal te zetten, staat hier altijd op simulation.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
                                Heb zelfs nog nooit geprobeerd om steering op normal te zetten, staat hier altijd op simulation.
                                Ik vind dat beter rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
                                  Ik vind dat beter rijden
                                  Makkelijker
                                  2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                    Makkelijker
                                    Nope, beter

Comment

• Bedankt voor de code, Corvetteboy!
                                      '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                      '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                      '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                      '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                      '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                      '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                      '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                      '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                      '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Op simulatie is driften wel moeillijker, die terugslag kan soms bere ambetant zijn om op te vangen met de controller.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bwlian Bekijk Berichten
                                          Ja.
                                          Nog vragen?
                                          Niet direct Jullie zien het wel als er nog vragen zijn! Aah jawel, een vraag! Is Forza 4 echt leuker met Kinect of is dat commercieële praat?
                                          There is never time to do it right but there is always time to do it over.

Comment

Working...
                                          X