Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Heb net 8'41" gereden op de Ring met een FXX, denk dak het spel ga terugbrengen,loopt iedere keer vast als ik de focus rs wil proberen en de lp670sv is nen zwarte jetta
Is dvd 2 geinstalleerd? Die zwarte bora was er in Forza 3 ter vervanging van DLC auto's waarvan jij het pack nog niet van had gedownload (of de gratis auto) Dan kon je wel de auto's zien ook al had je het hele pack niet.
Het geld stroomt echt hard binnen! Een rivalchallenge winnen met een bounty van 100000 en dan kreeg ik er nog 70000 boven op. Meteen level 5 met de lexus LF-A dus ook nog eens gratis parts
Dat weet ik maar als ik schakel met clutch moet ik blijkbaar een knopje op het stuur nemen als clutch mijn pedaal no way in te stellen als koppeling???
Dat weet ik maar als ik schakel met clutch moet ik blijkbaar een knopje op het stuur nemen als clutch mijn pedaal no way in te stellen als koppeling???
Da's raar, maar normaal kan je de controls instellen ( tis te zeggen, er zijn een paar voorgeprogrammeerde setups ) zou eens moeten vragen aan een maat van mij, hij rijd ook met fanatec
Comment