Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forza Motorsport 4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
    Heb een paar van uw Rivals tijden verbroken, ge hebt niet echt veel moeite gedaan zeker ? En bijna alle hulpmiddelen aan pfff
    Ik rij nooit vollenbak aangezien ik de tijden dan niet nog eens kan verbeteren.. En die hulpmiddelen, die blijven zo.

Comment

• No hard feelings eh Pieterke was maar om te lachen zenne ^^

Comment

• Wel soms vervelend met die rival times dat je niet kan zien welke hulpmiddelen je tegenstander gebruikt.
        Of kan je dit wel zien?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stoffn Bekijk Berichten
          Wel soms vervelend met die rival times dat je niet kan zien welke hulpmiddelen je tegenstander gebruikt.
          Of kan je dit wel zien?
          Jawel hé In scoreboards, daar zie je welke hulpmiddelen ze gebruiken.

Comment

• wie is Taeatua? Heeft een aantal erg scherpe tijden in de Rivals. Gerrit, jij doet geen rivals? Ik zie u nergens tussen staan...

Comment

• Beat my drag rival

@ Bwlian, die 10.500 wil ik wel 's zien (Maar ik zeg niet dat ik je niet geloof). Ik zit nu op 10.613 dacht ik.

Comment

Beat my drag rival

@ Bwlian, die 10.500 wil ik wel 's zien (Maar ik zeg niet dat ik je niet geloof). Ik zit nu op 10.613 dacht ik.
                Heb een setup gekocht voor 50k.
                Vol gas en koppeling. 10.550 is het trouwens.

Edit: toch beter dan dat
                Even in free race mode oid. gedaan, rival wil ik nog wat geld uit halen .

Wil het hierna ook met iets anders dan een Bora proberen.
                Last edited by Bwlian; 06/11/2011, 03:00.
                1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
                2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
                2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

• Niiiiiice. Ik heb mijn Bora zelf getuned, en 't kan vast nog iets beter wel ook, maar 't is gewoon leuk telkens 150.000 CR te scheppen idd . Heb nu rond de 9.000.000 credits, verslavend is het gvd

Comment

• Tip voor iets anders dan een Bora (bijna evenwaardig): '00 Audi S4 met de juiste finetuning is in launch sneller dan de Bora, maar de Bora neemt de laatste helft weer meters terug.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                      wie is Taeatua? Heeft een aantal erg scherpe tijden in de Rivals. Gerrit, jij doet geen rivals? Ik zie u nergens tussen staan...
                      'k ben gewoon niet goed genoeg

en als ik er zet worden ze verbroken

speel ook niet ZOO VEEL

Comment

Jawel hé In scoreboards, daar zie je welke hulpmiddelen ze gebruiken.
                        Klopt, na de race
                        Maar voor de race toch niet?

Comment

• Gisteren de rival met de supra gedaan. Damn, een perfect drift halen is moeilijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stoffn Bekijk Berichten
                            Klopt, na de race
                            Maar voor de race toch niet?
                            Jawel hoor. Dus voor je de race start, zie je een rival staan bij de desbetreffende race, drag, drift of whatever. Daar druk je op "Y" "Change Rival", dan kom je in de scoreboards terecht en zie je in eerste instantie rival tijden van je vrienden staan, daarna druk je op (ik dacht) "X" Toggle en dan kun je andere views zien, bvb "Near me" on scoreboard, de top tijden, enzovoort, daar kan je elke rival kiezen die je voor jezelf wilt en zien welke bounty je er voor krijgt. In dat scherm zie je dus ook of mensen TCS, ABS gebruiken, half-, volautomatisch of manueel met koppeling enz. schakelen..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bwlian Bekijk Berichten
                              Heb een setup gekocht voor 50k.
                              Vol gas en koppeling. 10.550 is het trouwens.

Edit: toch beter dan dat
                              Even in free race mode oid. gedaan, rival wil ik nog wat geld uit halen .

Wil het hierna ook met iets anders dan een Bora proberen.

Ik zit ondertussen ook al in de 10.5xx regionen, maar daarvoor moet ik toch al eens moeite doen, je mag echt niet 't kleinste foutje maken . Ik heb de indruk dat sommige tegenstanders er in slagen de auto toch nog een fractie sneller te maken dan de mijne..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
                                Gisteren de rival met de supra gedaan. Damn, een perfect drift halen is moeilijk.

Ik heb toch al een paar perfect drifts op mijn palmares, zo'n 41 blijkbaar zie ik op My Forza, toegegeven een groot deel daarvan zijn met mijn R1 GT-R met 900+PK

Comment

Jawel hoor. Dus voor je de race start, zie je een rival staan bij de desbetreffende race, drag, drift of whatever. Daar druk je op "Y" "Change Rival", dan kom je in de scoreboards terecht en zie je in eerste instantie rival tijden van je vrienden staan, daarna druk je op (ik dacht) "X" Toggle en dan kun je andere views zien, bvb "Near me" on scoreboard, de top tijden, enzovoort, daar kan je elke rival kiezen die je voor jezelf wilt en zien welke bounty je er voor krijgt. In dat scherm zie je dus ook of mensen TCS, ABS gebruiken, half-, volautomatisch of manueel met koppeling enz. schakelen..
                                  Ok, thx voor de uitleg!

Comment

• Ik ga mij straks ook een autoke prepareren voor die drag. Wel geen bora, ik wil iets origineels

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                      Ik ga mij straks ook een autoke prepareren voor die drag. Wel geen bora, ik wil iets origineels

Mjah, I tried, many times with many cars Met iets anders dan die Bora kom je echt niet op #1 in die challenge..

Comment

• Welke auto's zitten eigenlijk al in het spel en welke moet je nog achteraf bijkopen?

Comment

• Iets andrs dan de bora is inderdaad moeilijk.
                                          Ik heb eerst wat tijden gezet met mijn m5, maar daarmee geraak je er niet.

@ Bouncing bullet : Die rival met de supra is moeilijk he, heb al vele lapkes gedraait daarop. Ik en raydendj gaan telkens over elkaar

En taetua is denk ik matthiaz hier opt forum

Comment

Working...
                                          X