Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Forza Motorsport 4
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk BerichtenIets andrs dan de bora is inderdaad moeilijk.
Ik heb eerst wat tijden gezet met mijn m5, maar daarmee geraak je er niet.
@ Bouncing bullet : Die rival met de supra is moeilijk he, heb al vele lapkes gedraait daarop. Ik en raydendj gaan telkens over elkaar
En taetua is denk ik matthiaz hier opt forum
Comment
-
- PieterF BE
- bunny BE
- Bouncing Bullet
- Taeatua
- sagarishks
- be gerrit
- splenterBE
- Rubmifer
- Stoffn BE
- fastfrank1
- zidoxs60
- AlexxAutoforum
- timo555forza
- apexio
- thebiemerke
- streetricer ( Matthi )
- The oveRRide
- NineElevenBE
- Brecht64
- Raydendj BE
- gregj1988
- MaximeS BE
- kartingboy 16
- jokke vlo1970
- iSnipe Relakz3d
- ReversedBass
Gaan!1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichtenstrax nogeens doen se met de supra, net uw driftrecord nog wa verbeterd met de mustang
Ik hem waarschijnlijk nieveel tijd vandaag.
Kweet nie hoe het met u zit, maar ik zit bij die 2 toch bijna op mijn limiet ze
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthiaz Bekijk BerichtenThat'll be me
Mijn enigste excuus is dat jij gereden hebt met stm & tcs...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk BerichtenIk hem waarschijnlijk nieveel tijd vandaag.
Kweet nie hoe het met u zit, maar ik zit bij die 2 toch bijna op mijn limiet ze
met die supra weet ik het nie, mist een pak power om serieus te kunnen driften
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk BerichtenJa gast, wtf met die S5 tijd. Niet te kloppen op 40 rondjes... Die da sneller zijn bij mij zijn allemaal dirty door een hoek af te steken.
kwestie van gewoon ne goeien hamer te gebruiken!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichtenalles valt te kloppen
kwestie van gewoon ne goeien hamer te gebruiken!
+ YouTube Video
Comment
-
- PieterF BE
- bunny BE
- Bouncing Bullet
- Taeatua
- sagarishks
- be gerrit
- splenterBE
- Rubmifer
- Stoffn BE
- fastfrank1
- zidoxs60
- AlexxAutoforum
- timo555forza
- apexio
- thebiemerke
- streetricer ( Matthi )
- The oveRRide
- NineElevenBE
- Brecht64
- Raydendj BE
- gregj1988
- MaximeS BE
- kartingboy 16
- jokke vlo1970
- iSnipe Relakz3d
- ReversedBass
- RobiinBE
Comment
-
Ik ben vooral bezig met de Event-list te completen nu. Ik had rond 27% dacht ik, en meer dan 17 miljoen in the bank... Ook al een 125-tal auto's in de garage staan...'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
'94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
'09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
'12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19
'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Comment
-
mijn exemplaar gaat wschl vandaag opgestuurd worden van Amazon (en ook batman arkham city), dus ergens deze week heb ik het. Ik heb wel geen gold en ga dit ook niet meer nemen, maar ik heb er wel zin in om nog eens goed te racen. vanavond gears of war 3 maar uitspelen of dat gaat blijven liggenThere's no such thing as too much snow
BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk BerichtenJa gast, wtf met die S5 tijd. Niet te kloppen op 40 rondjes... Die da sneller zijn bij mij zijn allemaal dirty door een hoek af te steken.
Comment
-
Gisterenavond nog ff leuk weerzien met de snelle jongens. Tgaat al ietske beter maar zit nog redelijk ver, nu toch al een abonnement op de voorlaatste plaats. Vooral als ik een schuiver maak duurt het veel te lang eer ik weer deftig on track ben tov de anderen met hetzelfde probleem...... rondetijden zijn aan het beteren maar zou eens zeer dringend die circuits moeten leren kennen.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenGisterenavond nog ff leuk weerzien met de snelle jongens. Tgaat al ietske beter maar zit nog redelijk ver, nu toch al een abonnement op de voorlaatste plaats. Vooral als ik een schuiver maak duurt het veel te lang eer ik weer deftig on track ben tov de anderen met hetzelfde probleem...... rondetijden zijn aan het beteren maar zou eens zeer dringend die circuits moeten leren kennen.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ice_ken Bekijk Berichtentgaat verder dan level 50
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk BerichtenIk ben vooral bezig met de Event-list te completen nu. Ik had rond 27% dacht ik, en meer dan 17 miljoen in the bank... Ook al een 125-tal auto's in de garage staan...
Geld (en dus ook makkelijk elke auto kunnen kopen die je wilt) valt niet bepaald in extreme hoeveelheden te rapen in de event-list, maar wel met het verkopen van tuning setups en/of designs..
Zo zette ik bvb. een tuning setup te koop van een drag bora voor 40.000 CR, op een paar uren tijd al 6x gedownload en dus verkocht, 240.000 CR.
Nu ik weet dat hiermee zo veel geld te verdienen valt zal ik nog een paar van m'n tuning setups te koop stellen.. Dan stroomt 't geld constant binnen zonder iets te doen .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk BerichtenGeld (en dus ook makkelijk elke auto kunnen kopen die je wilt) valt niet bepaald in extreme hoeveelheden te rapen in de event-list, maar wel met het verkopen van tuning setups en/of designs..
Zo zette ik bvb. een tuning setup te koop van een drag bora voor 40.000 CR, op een paar uren tijd al 6x gedownload en dus verkocht, 240.000 CR.
Nu ik weet dat hiermee zo veel geld te verdienen valt zal ik nog een paar van m'n tuning setups te koop stellen.. Dan stroomt 't geld constant binnen zonder iets te doen .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenUw tuning setup's moeten dan wel goed zijn ook
Ik heb net een tuning setup te koop gezet van m'n '69 Dodge Charger, een A600 kar, geloof me, die RULET . Try it, je molt echt elke A-auto, enige nadeel is dat 'ie een redelijk lage topspeed heeft (rond de 245 of zo), maar wel de acceleratie van een S of zelfs R3 auto, en dat in combo met een gebalanceerde afstelling voor goede grip en een goed te controleren handling.
Comment
Comment