Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forza Motorsport 4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Gisteren ook nog eens een 2-tal uren zitten racen. er zit meer vaart in, maar ik weet nog steeds niet goed welke auto te kiezen om m'n affinity mee op te krikken. de VW Touared bevalt me momenteel het meeste.
      de corvette stingray is ook niet slecht en met de lambo Miura zou ik dolgraag ook eens toeren, ik heb hem net in m'n bezit. mijn "probleem" is dat ik met alle wagens die ik win of koop eens wil gereden hebben.

Met welke wagens rijden jullie het meest en houden jullie rekening met die affinity levels ??
      There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Ik rij waarmee ik goesting heb, maar probeer ze ook allemaal te rijden. Meeste affinities zitten tussen de 5 en de 15. ik rij liever ook stock wagens dan mijn getunede M3s of Subs. De M6 krijg ik nie stabiel, kga er es een vleugelken moet op plakken.
        De lotus evora is de meest frequent gereden denk ik, gevolgd door de lexus lfa.

Comment

• Jalopnik januari car pack online....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vantham Bekijk Berichten
            Gisteren ook nog eens een 2-tal uren zitten racen. er zit meer vaart in, maar ik weet nog steeds niet goed welke auto te kiezen om m'n affinity mee op te krikken. de VW Touared bevalt me momenteel het meeste.
            de corvette stingray is ook niet slecht en met de lambo Miura zou ik dolgraag ook eens toeren, ik heb hem net in m'n bezit. mijn "probleem" is dat ik met alle wagens die ik win of koop eens wil gereden hebben.

Met welke wagens rijden jullie het meest en houden jullie rekening met die affinity levels ??

Ik zit nu rond de level 100, met ergens rond de 16.000.000 credits (en je moet dan rekening houden dat ik dagelijks nieuwe auto's bijkoop , maar ik win wel veel geld met online races, per avond verdien ik wel een half miljoen credits (incl affinity awards + driver level awards die nu ondertussen boven de 200.000 credits liggen) en heb bijna op elk merk 100% discount, er zijn zeker een 20-tal wagens waar ik frequent mee rijd . Virtual money ain't a prob LOL ^^

Een VW Touareg is toch niet echt mijn ding om mee te racen hoor

Als je persé een paar wagens wilt, wil ik er gerust wel 's wat donaten.. heb er toch veel te veel.
            Last edited by Wouter; 03/01/2012, 16:04.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
              Ik zit nu rond de level 100, met ergens rond de 16.000.000 credits (en je moet dan rekening houden dat ik dagelijks nieuwe auto's bijkoop , maar ik win wel veel geld met online races, per avond verdien ik wel een half miljoen credits (incl affinity awards + driver level awards die nu ondertussen boven de 200.000 credits liggen) en heb bijna op elk merk 100% discount, er zijn zeker een 20-tal wagens waar ik frequent mee rijd . Virtual money ain't a prob LOL ^^

Als je persé een paar wagens wilt, wil ik er gerust wel 's wat donaten.. heb er toch veel te veel.
              Ik speel nog altijd dagelijks. 43 miljoen in de bank, uiteraard level 150 (al lang zelfs), 60% op de event list, 198 auto's. Dagelijks een paar auto's erbij.

Als je je profiel checkt, kan je ook je gereden kilometers bekijken. Ik zit aan 16000 km, en het spel is 80 dagen uit ongeveer. Da's 200 virtuele kilometers per dag .
              '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
              '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
              '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
              '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
              '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
              '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
              '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
              '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
              '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten

Mij mij mij
                Last edited by Davy_; 04/01/2012, 16:27.
                2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

• Ondertussen van mijne neef de 1M en de CRZ EX code gekregen

Comment

• 1M = Driftbeest!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door suby555 Bekijk Berichten
                      Ondertussen van mijne neef de 1M en de CRZ EX code gekregen
                      Kan je die 1M code ergens vinden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Davy_ Bekijk Berichten
                        Vraag ik me ook af

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stoffn Bekijk Berichten
                          Vraag ik me ook af
                          Was 1 van de speciale preoder wagens bij bepaalde winkels, verder werden ze ook nog rond gedeeld, maar geen idee wie ze gekregen heeft.
                          • "Available at Amazon.com- Subaru Impreza WRX STI: The Subaru Impreza WRX STI is the highest standard-edition trim in the Subaru compact car line. The STI is recognized as a speed demon on race tracks, winning first place at Super GT in 2008.
                          • Available at Best Buy- BMW 1 Series M Coupe: Reaching top speeds of 250 km/h, the 1 Series M Coupe is the high-performance version of the famed BMW 1 Series Coupe.
                          • Available at GameStop- Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde: The creation of Italian automaker Alfa Romeo and first introduced at the March 2010 Geneva Motor Show, the Giulietta contains an exclusive Quadrifoglio Verde configuration with a 1.7L turbocharged engine that will steer you to victory.
                          • Available at Wal-Mart- MINI John Cooper Works Clubman: MINI enthusiasts around the world rejoice! The JCW Clubman sports a 1.6-liter four-cylinder MINI engine that has been tuned and turbocharged to include 208 horsepower and 192 pound-feet of torque.
                          • Available at Target – Honda CR-Z EX: The Honda CR-Z EX is Honda's sport hybrid with an ultra-modern and sporty look, featuring 16" wheels and tires, low-to-the-ground stance and swooping bodywork. Additionally, its six-speed manual transmission makes it the only hybrid with three pedals."

Comment

Ebay 12€
                            2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

• a real bargain

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten
                                Ebay 12€

Ik zal die 135i dan wel gebruiken

Comment

Ik zal die 135i dan wel gebruiken
                                  Ik kan u misschien ene schenken maar, ik weet ni hoe dat juist moet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten
                                    Ik kan u misschien ene schenken maar, ik weet ni hoe dat juist moet.
                                    Bedankt
                                    Is dat niet bij 'gift car' en dan waarschijnlijk auto kiezen en persoon kiezen?
                                    Ik heb het ook nog niet gedaan eigenlijk
                                    Moest je het willen proberen mijn gamertag is davykeR6

Comment

Bedankt
                                      Is dat niet bij 'gift car' en dan waarschijnlijk auto kiezen en persoon kiezen?
                                      Ik heb het ook nog niet gedaan eigenlijk
                                      Moest je het willen proberen mijn gamertag is davykeR6
                                      ik zal straks is proberen.

Comment

• Ding zegt " you have no friends to gift car" en nu?

Comment

• Sowieso moet je de auto eerst gekocht hebben via de marketplace hé, voor je er één kan krijgen (via gift).

Comment

Working...
                                          X