Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forza Motorsport 4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Als ge u verveelt, dan....

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten
      Sowieso moet je de auto eerst gekocht hebben via de marketplace hé, voor je er één kan krijgen (via gift).

Idd!

Los daarvan, kan je afaik toch gewoon MS points kopen en daarna de auto los kopen (sommige zijn wel gekoppeld aan een pack) ?

Of is die 1M Coupé iets speciaals of zo die je niet zo makkelijk kan krijgen ?

Soit ik heb er eentje en 't is een zéér leuke auto, leuk om gecontroleerd een driftje mee te zetten.. Gisteren met kameraad nog een paar clashes gedaan. BMW 1M Coupé vs Audi RS3, Audi Sport Quattro vs Lancia Delta Integrale etc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten
        Sowieso moet je de auto eerst gekocht hebben via de marketplace hé, voor je er één kan krijgen (via gift).
        Wat voor zin heeft het dan dat je hem krijgt?
        Dan heb je hem toch al,als dat zou lukken
        2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Davy_ Bekijk Berichten
          Wat voor zin heeft het dan dat je hem krijgt?
          Dan heb je hem toch al,als dat zou lukken
          Nee, je koopt hem eerst via Marketplace, dan verschijnt hij in je garage, en daar kan je hem met CR kopen.

Als je hem "krijgt", dan hoef je hem niet meer met CR te kopen, maar je moet hem wel via Marketplace gekocht hebben dan reeds (of unlocked met code).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
            Nee, je koopt hem eerst via Marketplace, dan verschijnt hij in je garage, en daar kan je hem met CR kopen.

Als je hem "krijgt", dan hoef je hem niet meer met CR te kopen, maar je moet hem wel via Marketplace gekocht hebben dan reeds (of unlocked met code).
            Ik heb hem unlocked met een code en gekocht ik heb er 5 in mijn garage,nu wil ik 1 aan davy geven. hoe moet ik dat doen?
            2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten
              Ik heb hem unlocked met een code en gekocht ik heb er 5 in mijn garage,nu wil ik 1 aan davy geven. hoe moet ik dat doen?
              Ik denk dat je zelfs als je één schenkt, davy er niet kan mee spelen zonder dat hij een 1M code heeft of de 1M gekocht heeft van marketplace.

Comment

• beetje zoals cars als gift doen van de 2de cd aan een persoon die cd2 niet geïnstalleerd heeft

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                  beetje zoals cars als gift doen van de 2de cd aan een persoon die cd2 niet geïnstalleerd heeft
                  Idd en het systeem zuigt monkeyballs.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
                    Ik denk dat je zelfs als je één schenkt, davy er niet kan mee spelen zonder dat hij een 1M code heeft of de 1M gekocht heeft van marketplace.
                    Jammer
                    Dus heeft dat gift car gedoe eigenlijk geen nut buiten een paar CR besparen?

Comment

Jammer
                      Anders heeft hoeft maar een iemand het DLC te kopen van het forum en dan kan hij ze uitdelen aan iedereen. Dat is niet de bedoeling he

Comment

Jammer

Jawel.. als de auto bvb. een uitstekende tuning setup heeft steken en eventueel mooie design er op kan je alsnog wel een unieke en misschien zeer snelle auto hebben hé.

Comment

• @davy , kut spel hé.
                          2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                            Anders heeft hoeft maar een iemand het DLC te kopen van het forum en dan kan hij ze uitdelen aan iedereen. Dat is niet de bedoeling he
                            Ja maar ik dacht moest je willen dat je dan alle auto's uit zo'n pack zou kunnen weggeven moest je willen maar dat je ze dan natuurlijk zelf niet meer hebt..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten
                              @davy , kut spel hé.
                              Ja inderdaad...jammer

Comment

• Zever, is een zalig spel, als je 't sucken vindt dan is 't omdat je er nog niet veel meer dan een paar uurtjes mee hebt gespeeld en je de helft nog niet ontdekt hebt/snapt of zo.

Comment

Zever, is een zalig spel, als je 't sucken vindt dan is 't omdat je er nog niet veel meer dan een paar uurtjes mee hebt gespeeld en je de helft nog niet ontdekt hebt/snapt of zo.
                                  gisteren nog wat gereden op de Nordschleife met de Seat Ibiza Cupra, C AMG en E AMG. Toch zalig hoor
                                  1978 BMW E21 323i
                                  2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
                                  2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

Zever, is een zalig spel, als je 't sucken vindt dan is 't omdat je er nog niet veel meer dan een paar uurtjes mee hebt gespeeld en je de helft nog niet ontdekt hebt/snapt of zo.
                                    Kut spel voor dit he...
                                    Voor de rest is het inderdaad zeer goed al vind k de schademodellen wel minder mooi als vroeger lijkt het.

Comment

• Iemand een idee of je andere velgen kan plaatsen?
                                      Een (nog) uitgebreider lijstje zeg maar...

Comment

• Buiten diegene bij de Upgrade shop denk ik van niet, ben vrij zeker.. Zijn toch wel een hoop velgen vind ik, met een paar hele mooie velgen tussen vind ik persoonlijk..

Ikzelf heb ook een 'probleem'. WIl graag een DLC auto'tje bijkopen voor is iets nieuws in het spel te hebben
                                        -Aston Martin Virage
                                        -Audi RS5
                                        -Audi RS3
                                        Welke vinden jullie de leukste, mooiste en best rijdende?

Comment

• Koop ze alle 3 ? Ze rijden pas 't leukst als ik ze wat gefinetuned heb sowieso. Wat MS-points kopen en je koopt de auto's die je wilt

Comment

Working...
                                          X