Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Forza Motorsport 4
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk BerichtenSowieso moet je de auto eerst gekocht hebben via de marketplace hé, voor je er één kan krijgen (via gift).
Idd!
Los daarvan, kan je afaik toch gewoon MS points kopen en daarna de auto los kopen (sommige zijn wel gekoppeld aan een pack) ?
Of is die 1M Coupé iets speciaals of zo die je niet zo makkelijk kan krijgen ?
Soit ik heb er eentje en 't is een zéér leuke auto, leuk om gecontroleerd een driftje mee te zetten.. Gisteren met kameraad nog een paar clashes gedaan. BMW 1M Coupé vs Audi RS3, Audi Sport Quattro vs Lancia Delta Integrale etc
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk BerichtenSowieso moet je de auto eerst gekocht hebben via de marketplace hé, voor je er één kan krijgen (via gift).
Dan heb je hem toch al,als dat zou lukken2010 Mercedes S212 E350 CDI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Davy_ Bekijk BerichtenWat voor zin heeft het dan dat je hem krijgt?
Dan heb je hem toch al,als dat zou lukken
Als je hem "krijgt", dan hoef je hem niet meer met CR te kopen, maar je moet hem wel via Marketplace gekocht hebben dan reeds (of unlocked met code).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk BerichtenNee, je koopt hem eerst via Marketplace, dan verschijnt hij in je garage, en daar kan je hem met CR kopen.
Als je hem "krijgt", dan hoef je hem niet meer met CR te kopen, maar je moet hem wel via Marketplace gekocht hebben dan reeds (of unlocked met code).2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport
2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk BerichtenIk heb hem unlocked met een code en gekocht ik heb er 5 in mijn garage,nu wil ik 1 aan davy geven. hoe moet ik dat doen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichtenbeetje zoals cars als gift doen van de 2de cd aan een persoon die cd2 niet geïnstalleerd heeft
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk BerichtenIk denk dat je zelfs als je één schenkt, davy er niet kan mee spelen zonder dat hij een 1M code heeft of de 1M gekocht heeft van marketplace.
Dus heeft dat gift car gedoe eigenlijk geen nut buiten een paar CR besparen?2010 Mercedes S212 E350 CDI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Davy_ Bekijk BerichtenJammer
Dus heeft dat gift car gedoe eigenlijk geen nut buiten een paar CR besparen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Davy_ Bekijk BerichtenJammer
Dus heeft dat gift car gedoe eigenlijk geen nut buiten een paar CR besparen?
Jawel.. als de auto bvb. een uitstekende tuning setup heeft steken en eventueel mooie design er op kan je alsnog wel een unieke en misschien zeer snelle auto hebben hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenAnders heeft hoeft maar een iemand het DLC te kopen van het forum en dan kan hij ze uitdelen aan iedereen. Dat is niet de bedoeling he2010 Mercedes S212 E350 CDI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten@davy , kut spel hé.2010 Mercedes S212 E350 CDI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk BerichtenZever, is een zalig spel, als je 't sucken vindt dan is 't omdat je er nog niet veel meer dan een paar uurtjes mee hebt gespeeld en je de helft nog niet ontdekt hebt/snapt of zo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk BerichtenZever, is een zalig spel, als je 't sucken vindt dan is 't omdat je er nog niet veel meer dan een paar uurtjes mee hebt gespeeld en je de helft nog niet ontdekt hebt/snapt of zo.
Voor de rest is het inderdaad zeer goed al vind k de schademodellen wel minder mooi als vroeger lijkt het.2010 Mercedes S212 E350 CDI
Comment
-
Buiten diegene bij de Upgrade shop denk ik van niet, ben vrij zeker.. Zijn toch wel een hoop velgen vind ik, met een paar hele mooie velgen tussen vind ik persoonlijk..
Ikzelf heb ook een 'probleem'. WIl graag een DLC auto'tje bijkopen voor is iets nieuws in het spel te hebben
-Aston Martin Virage
-Audi RS5
-Audi RS3
Welke vinden jullie de leukste, mooiste en best rijdende?
Comment
Comment