Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forza Motorsport 4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Hamburger Bekijk Berichten
    Hoe verhoudt Forza 4 zich tegenover 3? Ik ben namelijk nogal vrij teleurgesteld in 3 en had er meer van verwacht. Qua sound, rijgedrag, realisme en AI vooral.

Mocht de 4e uit de reeks beter zijn, dan schaf ik mij onmiddellijk die aan. En wat zijn de voornamelijke verschillen tegenover Gran Turismo 5?
    Forza 3 is toch dik in orde qua sound?!
    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hamburger Bekijk Berichten
      Hoe verhoudt Forza 4 zich tegenover 3? Ik ben namelijk nogal vrij teleurgesteld in 3 en had er meer van verwacht. Qua sound, rijgedrag, realisme en AI vooral.

Mocht de 4e uit de reeks beter zijn, dan schaf ik mij onmiddellijk die aan. En wat zijn de voornamelijke verschillen tegenover Gran Turismo 5?
      Bwa, de AI is niet slecht hoor, een acura R1 klasse event in career mode met alle assists af en medium AI, is vrij moeilijk te winnen. Ben al 4u aan het proberen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bwlian Bekijk Berichten
        Wel goed om de handel erin te stoppen... en er zelf aan te verdienen.
        Zeer juist, zelfs te gierig om het in de Season Pass te stoppen...
        "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
          Forza 3 is toch dik in orde qua sound?!
          Heel Forza 3 was dik in orde! Idem met 4

Daarnet nog een heerlijk rondje op Fuijimi Kaido gedraaid met een F50 GT
          11500 toeren

Comment

• gisteren nog een uurtje gespeeld tot level 21.

de enige uitdaging die me niet goed lukt is met die kegels op het top gear track. Hoe doen jullie dit, de initiële uitleg heb ik wat gemist omdat m'n zoontje erdoor aan het praten was.

gaan jullie keihard door de kegels of net niet om er zoveel mogelijk te kunnen raken ?
            There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Ik ben overschakeld naar iracing.
              Fuck zeg daar heb je online wel echte competitie. Daar zitten deftige chauffeurs op dat spel

Dat is het betere simulatie spel waar je ook de realiteit dichter gaat benaderen !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk Berichten
                Zeer juist, zelfs te gierig om het in de Season Pass te stoppen...
                Ik ben juist blij dat ze dit niet gedaan hebben, anders was ik een volledig carpack 'kwijt' (je krijgt er 6 voor de season pass), terwijl ik maar 4 van de 10 auto's nog niet had. Ik heb met plezier de punten neergeteld.

Of wat wou je? Gratis?
                '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Handrem trekken zodat je zoveel mogelijk kegels mee hebt. En tussen de kegels zoveel mogelijk snelheid maken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vantham Bekijk Berichten
                    gisteren nog een uurtje gespeeld tot level 21.

de enige uitdaging die me niet goed lukt is met die kegels op het top gear track. Hoe doen jullie dit, de initiële uitleg heb ik wat gemist omdat m'n zoontje erdoor aan het praten was.

gaan jullie keihard door de kegels of net niet om er zoveel mogelijk te kunnen raken ?
                    Gewoon zo hard mogelijk doorrijden als je kan. Gebruik een brede wagen hé (een Hummer naar de juiste klasse getuned will do the job) .
                    '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                    '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                    '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                    '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                    '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                    '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                    '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                    '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                    '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                      Ik ben overschakeld naar iracing.
                      Fuck zeg daar heb je online wel echte competitie. Daar zitten deftige chauffeurs op dat spel

Dat is het betere simulatie spel waar je ook de realiteit dichter gaat benaderen !
                      Is dat op pc of xbox?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
                        Is dat op pc of xbox?
                        PC, nog nooit zelf gespeeld. Echt wel sim idd, maar dat is ook alles heb ik gehoord.

Gisteren een online matchken gespeeld, nordschleife, alle assists off, in car view locked en die mannen reden me de eerste twee pogingen volledig los. Enigste zonder stuur wel. Maar dan nog was het zo dicht mogelijk tegen de limiet rijden zonder te spinnen en ze nooit meer terug te zien.

Comment

• Ahja, spa bestaat op iRacing en een vriend beweerde bij hoog en laag dat binnenkort ook Zolder beschikbaar zou zijn.

Comment

• Idd Spa staat daar op, maar het is verduiveld moeilijk. Je moet je eerst als rookie opwerken in de Legendscup en dat is gene kattepis.

Tot vorige week was dat Mazda cup en dat ging heel mooi omhoog maar die Legends dat is een andere paar mouwkes

Comment

• Ja iRacing ziet er echt wel sjiek uit. Moet je denket ook veel tijd aan geven. En dat spel is ook een ECHTE sim. Forza 4 niet :-)
                              Tzijn 2 aparte spellen.

Comment

• Den enigen echte SIM is in uwen otto stappen en rijden maar...
                                g's moete voelen zeg ik u... G's!!!

Comment

• i racing is idd de betere sim van het moment.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
                                    Den enigen echte SIM is in uwen otto stappen en rijden maar...
                                    g's moete voelen zeg ik u... G's!!!

Simulation is the imitation of some real thing available, state of affairs, or process. The act of simulating something generally entails representing certain key characteristics or behaviors of a selected physical or abstract system.
                                    Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Simulation

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                                      i racing is idd de betere sim van het moment.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                                        Ik ben juist blij dat ze dit niet gedaan hebben, anders was ik een volledig carpack 'kwijt' (je krijgt er 6 voor de season pass), terwijl ik maar 4 van de 10 auto's nog niet had. Ik heb met plezier de punten neergeteld.

Of wat wou je? Gratis?
                                        Ik had alleen verwacht dat ze aan de mensen,die zich een Season Pass hadden aangeschaft (waaronder ondergetekende), deze DLC zouden schenken.
                                        Dus bovenop de 6 carpacks, maar ik zal misschien te veel verwachten.
                                        "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk Berichten
                                          Dat gaat snel off topic bij u zenne
                                          Zolang dat geen pagina's vol zijn lijkt deze info met niet geheel nutteloos.
                                          Je speelt Forza met wat man van hier, eentje (Brecht) wijst op iets interessant dat je ook ontdekt wat je meedeelt aan de Forza boys.

Daarnaast wordt er gepraat over het verschil van simulatie (dus ook Forza) tov realiteit wat toch een leuk onderwerp is en ne keer iets anders.

Soit mij excuses als het u stoort

Kwestie de simulatie in Forza, of eender welk "simulatie" game of game tout court: Als je echt circuit rijdt leer je hiermee eerder af dan aan. Dus denk nooit dat je hiermee in realiteit ook heel goed gaat zijn of worden.
                                          Op bepaalde vlakken helpt het zeker wel, andere zaken zorgen ervoor dat je snel fouten aanleert die je in realiteit heel moeilijk kan gaan uitvlakken.

Fun is het alleszins wel
                                          Last edited by Jokke_vlo; 26/01/2012, 16:20.

Comment

Working...
                                          X