Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forza Motorsport 4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Uitzondering:
    1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
    2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
    2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
      Op bepaalde vlakken helpt het zeker wel, andere zaken zorgen ervoor dat je snel fouten aanleert die je in realiteit heel moeilijk kan gaan uitvlakken.
      Daar zit het probleem hé. Tracken zou je moeten leren als je jong bent (dixit hakkinen), maar dat is alleen weggelegd voor gasten met bakken talent en een entourage met een dikke portemenee.

Goede sim's zijn cool, maar het is mij ook te doen om de specifieke wagens, het grafische en het auditieve. Daarom liever Forza dan iRacing.

Comment

• Dat is trouwens de reden waarom ik twee, nee drie, keer ga nadenken voordat ik een spel van EA Games koop. Zomaar weigeren de Porsche licenties te verlenen aan Turn 10.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
          Dat is trouwens de reden waarom ik twee, nee drie, keer ga nadenken voordat ik een spel van EA Games koop. Zomaar weigeren de Porsche licenties te verlenen aan Turn 10.
          tzijn daar janetten bij EA zeg ik u!

Comment

PC, nog nooit zelf gespeeld. Echt wel sim idd, maar dat is ook alles heb ik gehoord.

Gisteren een online matchken gespeeld, nordschleife, alle assists off, in car view locked en die mannen reden me de eerste twee pogingen volledig los. Enigste zonder stuur wel. Maar dan nog was het zo dicht mogelijk tegen de limiet rijden zonder te spinnen en ze nooit meer terug te zien.
            Als dat met ons was ( wss wel, GT Taeatua ), ik rijd ook zonder stuur hoor

Comment

• neie, tegen ulle was de grandprix strecke en halverwege was ineens iedereen weg. Ik had me wel serieus mispakt: "allez, waar beginnen die rooie streepkes nu?" ik had die gp strecke nog nooit zonder brakelines gereden, lastig om dan goede rempunten te zoeken... Voorlopig enkel Silverstone en Nordschleife zonder brakelines hier.

Comment

Ahja, spa bestaat op iRacing en een vriend beweerde bij hoog en laag dat binnenkort ook Zolder beschikbaar zou zijn.
                Dat is ook zo Ze releasen Zolder dit jaar.
                Ik speel ook geen Forza meer omdat ik op iRacing zit

Comment

neie, tegen ulle was de grandprix strecke en halverwege was ineens iedereen weg. Ik had me wel serieus mispakt: "allez, waar beginnen die rooie streepkes nu?" ik had die gp strecke nog nooit zonder brakelines gereden, lastig om dan goede rempunten te zoeken... Voorlopig enkel Silverstone en Nordschleife zonder brakelines hier.
                  In ieder geval, wij rijden ook altijd met assists uit en meestal cockpitview ( is afhankelijk of een bepaalde speler meedoet of niet ). Feel free to join anytime! Meest getrackte circuit is btw de Nordschleife.

Comment

Dat is trouwens de reden waarom ik twee, nee drie, keer ga nadenken voordat ik een spel van EA Games koop. Zomaar weigeren de Porsche licenties te verlenen aan Turn 10.
                    Bij Forza 2 zaten toch porsche's?(carrera GT )
                    2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

• drag race

The ultimate drag race between some of the finest Supercars available todayWho will win this battle in Forza Motorsport 4?Contenders:Ford GTCorvette ZR1Ferra...

Comment

• 2011 Audi R18 TDI
                        1991 Mazda 787B
                        2011 Bentley Platinum Motorsports Continental
                        2010 Dodge "Rampage" Jackson Challenger
                        1986 Audi Sport Quattro S1
                        2011 Panoz Abruzzi
                        1992 Alfa Romeo 155 Q4
                        1995 Ford Mustang Cobra R
                        2011 Holden HSV GTS
                        2011 VW Polo GTI

Vanaf 7 februari.
                        Dikke DLC pack als je het mij vraagt! 155 in een spel!
                        Jammer van de verkrachtte Dodge Challenger en Bentley.
                        Last edited by Bwlian; 01/02/2012, 00:01.
                        1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
                        2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
                        2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

• Leuke pack. Ik koop er wel geen. Heb nog 500 Cr maar je moet dus 560 hebben. Met forza 3 was het nog 400. Iemand een idee hoe ik 60 Cr kan toevoegen?

Comment

• Door er weer 400 of 800 te kopen . That's microsoft my friend

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                              Dat is ook zo Ze releasen Zolder dit jaar.
                              Ik speel ook geen Forza meer omdat ik op iRacing zit
                              Gewoon bang om op u doos te krijgen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
                                Door er weer 400 of 800 te kopen . That's microsoft my friend
                                ik koop da per 4200 kheb graag wa reserve.
                                2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

• bunny BE
                                  • Bouncing Bullet
                                  • Taeatua
                                  • sagarishks
                                  • be gerrit
                                  • splenterBE
                                  • Rubmifer
                                  • Stoffn BE
                                  • fastfrank1
                                  • zidoxs60
                                  • AlexxAutoforum
                                  • timo555forza
                                  • apexio
                                  • thebiemerke
                                  • streetricer ( Matthi )
                                  • The oveRRide
                                  • NineElevenBE
                                  • Brecht64
                                  • Raydendj BE
                                  • gregj1988
                                  • MaximeS BE
                                  • kartingboy 16
                                  • jokke vlo1970
                                  • iSnipe Relakz3d
                                  • ReversedBass
                                  • RobiinBE
                                  • NHke25
                                  • dayene (Niko80)
                                  • di cortona
                                  • icekenmk2gti
                                  • davykeR6
                                  • friedrich83

Comment

• March VIP Rivals Mode Event
                                    The March VIP Rivals Mode event is now set! Beginning in early March, Forza 4 VIPs will be competing in a VIP-only event driving the 2011 Lamborghini Gallardo LP570-4 on the awesome Nürburgring Nordschleife in a hot-lapping contest! Now there’s just one thing left to discuss: Which unicorn car should we award to participants? You can have your say in our fourth and final March VIP Rivals Mode event at our official Facebook page. Here are your choices:
                                    • Nissan Top Secret D1-Spec S15
                                    • Nissan MINE'S R34 Skyline GT-R
                                    • Mitsubishi HKS Time Attack Evolution
                                    • Honda NSX-R GT
                                    • Toyota Top Secret 0-300 Supra

Comment

• March carpack

http://www.youtube.com/watch?feature...&v=1A0Z7Hpt8Sk#!

Comment

• Ziet er goed uit he

Comment

• Forza 4 krijgt een Porsche expansion pack (30 wagens - 20 events - 250 gamerscore) binnen de drie maanden.

Er wordt gewerkt aan Forza 'Horizon', een open-world race/driving sim.

*kwijl*
                                          '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                          '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                          '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                          '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                          '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                          '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                          '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                          '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                          '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Working...
                                          X