Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Op bepaalde vlakken helpt het zeker wel, andere zaken zorgen ervoor dat je snel fouten aanleert die je in realiteit heel moeilijk kan gaan uitvlakken.
Daar zit het probleem hé. Tracken zou je moeten leren als je jong bent (dixit hakkinen), maar dat is alleen weggelegd voor gasten met bakken talent en een entourage met een dikke portemenee.
Goede sim's zijn cool, maar het is mij ook te doen om de specifieke wagens, het grafische en het auditieve. Daarom liever Forza dan iRacing.
Dat is trouwens de reden waarom ik twee, nee drie, keer ga nadenken voordat ik een spel van EA Games koop. Zomaar weigeren de Porsche licenties te verlenen aan Turn 10.
Dat is trouwens de reden waarom ik twee, nee drie, keer ga nadenken voordat ik een spel van EA Games koop. Zomaar weigeren de Porsche licenties te verlenen aan Turn 10.
PC, nog nooit zelf gespeeld. Echt wel sim idd, maar dat is ook alles heb ik gehoord.
Gisteren een online matchken gespeeld, nordschleife, alle assists off, in car view locked en die mannen reden me de eerste twee pogingen volledig los. Enigste zonder stuur wel. Maar dan nog was het zo dicht mogelijk tegen de limiet rijden zonder te spinnen en ze nooit meer terug te zien.
Als dat met ons was ( wss wel, GT Taeatua ), ik rijd ook zonder stuur hoor
neie, tegen ulle was de grandprix strecke en halverwege was ineens iedereen weg. Ik had me wel serieus mispakt: "allez, waar beginnen die rooie streepkes nu?" ik had die gp strecke nog nooit zonder brakelines gereden, lastig om dan goede rempunten te zoeken... Voorlopig enkel Silverstone en Nordschleife zonder brakelines hier.
neie, tegen ulle was de grandprix strecke en halverwege was ineens iedereen weg. Ik had me wel serieus mispakt: "allez, waar beginnen die rooie streepkes nu?" ik had die gp strecke nog nooit zonder brakelines gereden, lastig om dan goede rempunten te zoeken... Voorlopig enkel Silverstone en Nordschleife zonder brakelines hier.
In ieder geval, wij rijden ook altijd met assists uit en meestal cockpitview ( is afhankelijk of een bepaalde speler meedoet of niet ). Feel free to join anytime! Meest getrackte circuit is btw de Nordschleife.
The ultimate drag race between some of the finest Supercars available todayWho will win this battle in Forza Motorsport 4?Contenders:Ford GTCorvette ZR1Ferra...
March VIP Rivals Mode Event
The March VIP Rivals Mode event is now set! Beginning in early March, Forza 4 VIPs will be competing in a VIP-only event driving the 2011 Lamborghini Gallardo LP570-4 on the awesome Nürburgring Nordschleife in a hot-lapping contest! Now there’s just one thing left to discuss: Which unicorn car should we award to participants? You can have your say in our fourth and final March VIP Rivals Mode event at our official Facebook page. Here are your choices:
Forza 4 krijgt een Porsche expansion pack (30 wagens - 20 events - 250 gamerscore) binnen de drie maanden.
Er wordt gewerkt aan Forza 'Horizon', een open-world race/driving sim.
*kwijl*
'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12 '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08 '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16 '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19 '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Comment