Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forza Motorsport 4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
    http://www.facebook.com/media/set/?s...1476342&type=3
    elke dag tot de 22e maken ze een porsche uit het pack bekend.

De op één na belangrijkste zit er al in: de 997 GT3 Rs mk1
    Nu nog een 997 GT3 RS4.0, 997 GT2(RS) en Porsche 991!
    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• kga geen tijd hebben om te spelen tot 9 juni.

Comment

• Voor dit spel alleen al zou ik me een Xbox willen kopen. Hier zitten tenminste liefhebbers karren in en een toffe gameplay want op GT5 is het kinneklop...
        Langs de andere kant zou ik mijn geld beter wat sparen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
          Nu nog een 997 GT3 RS4.0, 997 GT2(RS) en Porsche 991!
          30 Porsches en nog niet TEVREDEN
          Last edited by ; 18/05/2012, 10:00.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
            Voor dit spel alleen al zou ik me een Xbox willen kopen. Hier zitten tenminste liefhebbers karren in en een toffe gameplay want op GT5 is het kinneklop...
            ²²²²²
            BMW X5 45e

Comment

• De nummerplaten voor 997 GT3 en GT3RS zijn klaar evenals de stickers, ik blijf hopen voor de 991 of GT3Rs 4.0, we'll see.

Comment

• Toch jammer dat ze gewoon de modellen uit Forza3 nemen en geen facelift modellen.
                Maar ze beloofden 8 nieuwe modellen geloof ik? Dus er is nog hoop...
                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• De 991 gaat er sowieso in zitten denk ik het. Maar euh, ze kunnen het toch niet weg komen met een porsche pack zonder GT3RS 4.0?

Comment

• Zou me niet verwonderen dat ze nog een paar Porsche modellen achter de hand houden voor toekomstige DLC's.

Comment

Voor dit spel alleen al zou ik me een Xbox willen kopen. Hier zitten tenminste liefhebbers karren in en een toffe gameplay want op GT5 is het kinneklop...
                      Ik heb enkele maanden geleden met hetzelfde dilemma gezeten. Uiteindelijk heb ik toch de stap gewaagd en een nieuwe Xbox met Forza 4 aangeschaft. Het was niet de meest rationele keuze, maar ik heb het me nog geen moment beklaagd. Door de online-mogelijkheden en de maandelijkse DLC, kan je het blijven spelen. Het kostenplaatje loopt dan wel op, maar aangezien ik geen andere games meer heb gekocht heb ik er dat graag voor over.
                      Sindsdien heb ik op de PS3 ook bijna niet meer gespeeld, laat staan GT5.

Als je het merendeel racegames speelt en een echte autoliefhebber bent, zou ik niet meer twijfelen (zeker met Forza Horizon in het vooruitzicht)...
                      "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

De 991 gaat er sowieso in zitten denk ik het. Maar euh, ze kunnen het toch niet weg komen met een porsche pack zonder GT3RS 4.0?
                        Zal later komen, de ccommercie moet draaien hè , los daarvan maakt het rijden op
                        zich normaal niet zo een groot verschil uit.

Comment

• Meh, als ik zoveel geld geef aan een porsche pack uitbreiding, dan wil ik wel een gt3rs 4.0 . Kinderachtig, maar zo ben ik.

Wil je ons een plezier doen en je ervaringen eens neer schrijven over het verschil tussen real life en Forza?

Comment

• Dit zijn er al enkele :

• 1995 Porsche 911 GT2
                            • 2011 Porsche #54 Black Swan Racing 911 GT3 Cup (New to Forza Motorsport)
                            • 1987 Porsche 959
                            • 2004 Porsche 911 GT3 (996)
                            • 2012 Porsche Cayenne Turbo (New to Forza Motorsport)
                            • 2008 Porsche #2 Gruppe Orange Racing 911 GT3 Cup
                            • 2005 Porsche #31 Petersen White Lightning 911 GT3-RSR (996)
                            • 1970 Porsche 914/6
                            • 2007 Porsche 911 GT3 RS (997)
                            • 2011 #45 Flying Lizard Motorsports 911 GT3-RSR (997) (New to Forza Motorsport)
                            • 1956 550A Spyder
                            • 2007 Porsche #80 Flying Lizard 911 GT3-RSR
                            • 1987 Porsche #17 Racing Porsche AG 962c
                            • 2008 Porsche #16 Dyson Racing RS Spyder Evo
                            • 2010 Porsche Panamera Turbo
                            • 2011 Porsche No. 17 Team Falken 911 GT3-RS
                            • 2012 Porsche Cayman R
                            • 1989 Porsche 944 Turbo
                            • 2003 Porsche Carrera GT
                            • 1982 Porsche 911 Turbo 3.3
                            • 1998 Porsche #26 AG GT 1-98
                            • 2007 Porsche 911 GT3
                            • 2005 Porsche #66 AXA Racing 911 GT3 Cup (996)
                            • 2007 Porsche 911 Turbo (997)

Comment

• De cayman, pan en falken zijn ook nieuw voor forza. Dan zitten we al aan 6 vd 8, als er echt 8 nieuwe wagens in het pack zitten.

Comment

De cayman, pan en falken zijn ook nieuw voor forza. Dan zitten we al aan 6 vd 8, als er echt 8 nieuwe wagens in het pack zitten.
                                De pan zat er in de 3 ook al in .

Comment

• Echt? Nuja, de enige porsche die ik in de 3 deftig gebruikt heb was de GT3.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk Berichten
                                    Als je het merendeel racegames speelt en een echte autoliefhebber bent, zou ik niet meer twijfelen (zeker met Forza Horizon in het vooruitzicht)...
                                    Twijfel twijfel...
                                    Een Xbox met 250gb geheugen, 3 maand Windows live, FM3 en 3 andere games kost nu €233. Valt goed mee en die 3 andere games zou ik waarschijnlijk direct verkopen en FM4 in de plaats kopen. En Forza Horizon is idd een zalig concept.
                                    Goh, moeilijk.
                                    Maar eerst belangrijkere uitgaven: enkele kuisproducten van bij Wax It.

Comment

Twijfel twijfel...
                                      Een Xbox met 250gb geheugen, 3 maand Windows live, FM3 en 3 andere games kost nu €233. Valt goed mee en die 3 andere games zou ik waarschijnlijk direct verkopen en FM4 in de plaats kopen. En Forza Horizon is idd een zalig concept.
                                      Goh, moeilijk.
                                      Nen xbox met fm4 is meer waard dan kuisproducten

Comment

Ook geen slechte investering.
                                        "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
                                          Nen xbox met fm4 is meer waard dan kuisproducten
                                          Misschien wel maar den auto zien blinken in het zonnetje op de oprit =

Comment

Working...
                                          X