Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forza Motorsport 4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
    Meh, als ik zoveel geld geef aan een porsche pack uitbreiding, dan wil ik wel een gt3rs 4.0 . Kinderachtig, maar zo ben ik.

Wil je ons een plezier doen en je ervaringen eens neer schrijven over het verschil tussen real life en Forza?
    Waarom de GT3 RS 4.0? in principe kan je dan ook gewoon de RS nemen en die wat opvoeren. Dan zie ik liever een oude racewagen, de 928 of de 968 als nieuwe auto's.
    Ik koop het pack zeker niet. Te duur ook al zaten de genoemde auto's erin. Niks tegen de talrijke racers en de FM3 kopies maar daar zou ik gewoon geen geld aan kunnen hangen. Sparen voor Horizon dan

Comment

• Ik heb de forza's voornamelijk gekocht om te kunnen rijden met droomwagens die ik nooit zou kunnen betalen op legendarische circuits (in dat op zicht vind ik het spijtig dat monaco en spa er niet in zitten). Het technisch tunen van de wagen en het naar simulatie neigende gevoel zijn grote plussen, maar niet mijn reden van investering. Die lijn kan je doortrekken naar de expansionpacks: ze zijn leuk, maar als er geen droomwagens inzitten dat hoeft het voor mij niet. Met de GT3rs mk1 en de cayman r is mijn interesse wel gewekt, maar het pack mag toch nog iets extra's hebben voor 20€.

Comment

• Is die VIP dlc interessant?
        Ik zou het doen misschien voor die superlegerra en die veyron en voor het feit dat je korting krijgt op het porsche pack wat k zoizo koop maar weet er iemand hoeveel die korting zal bedragen?
        2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

• Porsche pack is nu beschikbaar, net gedownload... zalig

Comment

• Check out the trailer for the Forza Motorsport 4 Porsche Expansion Pack available tomorrow on the Xbox LIVE marketplace! VIP members save 400 points on the expansion pack by purchasing it from the Forza Motorsport 4 in-game marketplace.
            Al een chance.
            De GT2RS en de carrera rs maken nog veel goed in het pack. Twijfel, twijfel.

Comment

• Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• Hebben jullie ook een foutmelding? servers overvol?
                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Die foutmelding is omdat je het in-game probeert, daar moeten we nog even op wachten, net als voorgaande keren..Het is vereist om de korting als VIP te bekomen trouwens dus het wachten waard.
                  1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
                  2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
                  2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

• Hoelang moest je vorige keren proberen? Want die korting is me nu niet zoveel waard!

Comment

• Laat maar kheb het gewoon zo gekocht

Comment

• Zou inderdaad nog lang mogen wachten. In Washington is het nog vroeg
                        Jammer dat de 991 niet in de pack zit, zal wel DLC van een van de komende maanden worden?

Comment

• 'k wil hier nog keer zagen over 't feit daj 60€ voor een jaar Gold moet betalen
                          ik ga echt niet betalen voor die 1 keer da ik forza speel in 2 maanden tijd :/
                          en dan heb 'k nog niet eens de kans om online te spelen (wat wel een zeer grote meerwaarde is)
                          en dan doen ze u ook nog eens betalen voor iets die al in die game zou moeten gezeten hebben!(expansion pack pft! wa is een race game nu zonder porsches)
                          ik snap ook wel dat die servers moeten onderhouden worden en draaiende gehouden worden (studeer ict) maar 60€ vo een jaar :o reken dat eens per xbox gebruiker :o niet normaal toch ?

Comment

• ja kerel das 5€/maand he of 16cent/dag.
                            Ik vind dat het zijn geld waard is...

En T10 kon er niets aan doen dat porsche er van in het begin niet in zat.. dat kwam doordat EA games de licentie hadden gekocht van porsche, en na zeer lang procederen heeft T10 nu die licentie mogen huren van EA, aan een belachelijk hoog bedrag.. ze moeten hun porsche pack 3.000.000 keer verkopen om break even te geraken met wat ze als huur betaald hebben voor die licentie....

alles kost nu eenmaal geld, en enkel de zon gaat verniet op.. (soms toch)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
                              ze moeten hun porsche pack 3.000.000 keer verkopen om break even te geraken met wat ze als huur betaald hebben voor die licentie....

alles kost nu eenmaal geld, en enkel de zon gaat verniet op.. (soms toch)
                              Niets is gratis

wow :o als da effectief zo is dat ze 3 000 000 keer moeten verkopen om b/e te draaien is da wel een zot hoog huurbedrag (en hoe huurde zoiets eigenlijk? :/ voor 2 jaar en dan kunde nimeer rijden met uw porsches ofwa xD da kunde toch nie anders dan kopen ?)

Comment

• Allemaal EA games hun schuld hé. Tis al straf dat ze toch nog willen doen. kga het toch maar kopen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                                  'k wil hier nog keer zagen over 't feit daj 60€ voor een jaar Gold moet betalen
                                  ik ga echt niet betalen voor die 1 keer da ik forza speel in 2 maanden tijd :/
                                  en dan heb 'k nog niet eens de kans om online te spelen (wat wel een zeer grote meerwaarde is)
                                  en dan doen ze u ook nog eens betalen voor iets die al in die game zou moeten gezeten hebben!(expansion pack pft! wa is een race game nu zonder porsches)
                                  ik snap ook wel dat die servers moeten onderhouden worden en draaiende gehouden worden (studeer ict) maar 60€ vo een jaar :o reken dat eens per xbox gebruiker :o niet normaal toch ?
                                  Koop een ps3?

Comment

• Nog altijd foutmelding
                                    Ik heb speciaal dat vip pack gekocht dus zal nog maar even wachten.
                                    Of is het dagen wachten?

Comment

• Het werkt
                                      Misschien een domme vraag maar waarom rijd iedereen met zo een getunede zwarte bora online?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Davy_ Bekijk Berichten
                                        Het werkt
                                        Misschien een domme vraag maar waarom rijd iedereen met zo een getunede zwarte bora online?
                                        dat zijn mensen met een dlc wagen die jij zelf niet hebt gedownloaded.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                                          'k wil hier nog keer zagen over 't feit daj 60€ voor een jaar Gold moet betalen
                                          ...en ik bied je een goedkopere oplossing @ €37.95,-.

Daar haal ik ook mijn Microsoft punten, je krijgt een scan van een code via email.

GT2RS = beest!
                                          Last edited by Bwlian; 23/05/2012, 02:36.

Comment

Working...
                                          X