Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik vind het geluid te stil precies en hij rijd'moeilijk'(maar dat kan ook aan mij liggen )
Ik vind dat de GT3's ook moeilijker rijden dan in Forza 3. In Forza 3 kon je gewoon stampen in de bocht en dat ding bleef zonder problemen gaan.
Mits een beetje afstellen en bredere banden rijdt het wel zalig!
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
787b is iets speciaals en super luid.
De bmw 6-in lijn klinkt in elk model goed maar vooral in de e36 is het er boenk op
599 GTO klinkt ook heerlijk. Vooral het moment als je opschakelt naar 2. De banden verliezen even grip, de motor gaat iets hoger in toeren, zakt weer en trekt dan opnieuw door waarna je naar 3de gaat. Wat een beleving!
De radical klinkt ook erg fel. Die sound en de korte verzetten geven u de indruk dat de acceleratie gewoon nooit ophoud.
Als laatste kies ik de F333SP van Ferrari. Nog zo'n huilende motor
Iemand die weet als je een test drive doet via het upgrade menu waar je dan ABS enal die shizzle kan afzetten :/ vind het niet meer terug abs sta aan -,-°
heb er ook op gelet dat ik altijd bere hard op m'n tandn bijt tijdens het rijden x'D (zijn er nog mensen die dit doen?)
Comment