Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Forza Motorsport 4
Collapse
X
-
Allez ook nog eens Forza aan het proberen, valt beter mee dan vorige winter.
Ga het eens proberen met die Lizard, al wou ik mijn tijd op de NS met de GT2RS ook wat verbeteren. Dat kan sneller, had een ronde met stuk sneller maar net iets over de curbs, dus niet clean
Lukt het om sneller te zijn dan met een S700 met die Lizard, of is er nog geen clean lap van gekomen?
Hou wel van dat clean proberen te rijden. Het viel me wel weer op dat je op Forza meer kan dan in realiteit. Als je die twee klimmekes in het begin flatout neemt zoals in Forza heb je met garantie een perte totale
Ook eens zo een online race geprobeerd, spijtig dat daar geen divisie "alles af" is, triestige zaak......dat heeft echt niets meer met autorijden te maken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenAllez ook nog eens Forza aan het proberen, valt beter mee dan vorige winter.
Ga het eens proberen met die Lizard, al wou ik mijn tijd op de NS met de GT2RS ook wat verbeteren. Dat kan sneller, had een ronde met stuk sneller maar net iets over de curbs, dus niet clean
Lukt het om sneller te zijn dan met een S700 met die Lizard, of is er nog geen clean lap van gekomen?
Hou wel van dat clean proberen te rijden. Het viel me wel weer op dat je op Forza meer kan dan in realiteit. Als je die twee klimmekes in het begin flatout neemt zoals in Forza heb je met garantie een perte totale
Ook eens zo een online race geprobeerd, spijtig dat daar geen divisie "alles af" is, triestige zaak......dat heeft echt niets meer met autorijden te maken.
Start online je custom game met titel "NoAssistCleanInCar", je kan zelf incar en assists uit locken. Dan moeten je medespelers het zo wel doen. Ik zou wel de rijlijn op brake laten staan als je wat kandidaten wilt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk BerichtenNog geen clean lap eruit gekregen. Ik heb gezien dat je gisteren mijn clean time op ns met de gt3rs verbeterd hebt met 9 tienden.
Start online je custom game met titel "NoAssistCleanInCar", je kan zelf incar en assists uit locken. Dan moeten je medespelers het zo wel doen. Ik zou wel de rijlijn op brake laten staan als je wat kandidaten wilt.
Comment
-
Iracing is leuk maar wel enorm tijdrovend, dat is ook de reden dat ik het enkel in de winter wat speel.
Je moet opstarten in bv de Mazda cup, waar er twee circuits zijn die om de week wisselen. Je rijdt altijd tegen min of meer evenwaardige tegenstanders op basis van een coëfficent, hoe hoger dat is, hoe straffer ook je tegenstanders.
Het begin is moeilijk, vond ik, je kent het circuit niet, de auto reageert toch echt wel meer zoals irl en je gaat pas snel als je de hulprijlijnen kan uitschakelen. Elke fout wordt er ook afgestraft, de pits slecht uitkomen zwarte vlag, een aanrijding: strafpunten, van de piste gaan: strafpunten. Maw je moet enorm clean rijden om vooruit te raken. In het begin moeilijk en soms zelfs saai, wil je snel een deftig coëfficient is uit de troubles blijven de uitdaging. Zeker ook omdat het met beginners is die denken dat ze na Forza online gaming hier ook even de "Jan" kunnen uithangen. Maw ontwijk je tegenstander eerder dan racen.
Een je daardoor bent wordt het leuk, je gaat strijden zoals irl, met evenwaardig materiaal (als je de fixed series neemt, er is zijn ook andere series waar het weer afstellen etc....wordt). De concurrentie wordt zo goed en stevig (ook redelijk wat "echte" piloten) dat je toch best echt wel wat met een auto of kart overweg kan om hier mee te kunnen.
Het is vrij realistisch maar, zoals gezegd, het kost enorm veel tijd. Er is maar om het uur een race (veel wachten dus), heb je een deftige crash ben je al snel lang aan het wachten voor de volgende race. Wil je een deftige startpositie moet je ook elke week een qualify sessie afleggen (en ook hier is van de baan gaan op zoek naar de snelle qualify gelijk aan strafpunten). Een avondje iracing kost al snel 3 tot 4 uur om, met wat geluk, twee goede races te rijden.
En dan spreken we nog over basis, de mannen die dan nog wat hoger zitten komen uit in verschillende competities op hogere niveau's enz.......
Heel goed spel, heel realistisch (ook gedrag van de wagens), heel faire tegenstanders (eens de beginfase voorbij) en faire duels, maar ENORM tijdrovend wil je wat kunnen meedraaien......
De reden dat ik nu even Forza speel is omdat ik de NS in de vingers wil krijgen, maw het plan van het circuit in mijn hoofd prenten (maar er voor zorgen dat ik niet de rem of gaspunten van het spel meeneem want dat zou koekenbak zijn)
Forza speel ik zonder rijlijnen, brakelijnen of assists, kan perfect zijn dat ik er niet de ideale lijnen rijLast edited by Jokke_vlo; 18/06/2012, 14:36.
Comment
-
Depends. Initieel met nieuwe wagens of circuit wel, daarna gaan die af. Bv ns met de 458 kan ik perfect zonder rijden, alsook suzuka en nurburgring gp. De niet echte circuits, Fuji, bernese edg staan ze altijd op. Silverstone altijd zonder.
Maar ik cheat op een ander manier, bijna alles is met de controller gereden . Als ik met een stuur wil spelen ga ik bij ne maat. stuur = duur
Dat houd mij ook tegen in de R3-2-1 klasses: met een controller kan je simpelweg niet zo fijn en gradueel werken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk BerichtenDepends. Initieel met nieuwe wagens of circuit wel, daarna gaan die af. Bv ns met de 458 kan ik perfect zonder rijden, alsook suzuka en nurburgring gp. De niet echte circuits, Fuji, bernese edg staan ze altijd op. Silverstone altijd zonder.
Maar ik cheat op een ander manier, bijna alles is met de controller gereden . Als ik met een stuur wil spelen ga ik bij ne maat. stuur = duur
Dat houd mij ook tegen in de R3-2-1 klasses: met een controller kan je simpelweg niet zo fijn en gradueel werken.
BTW: met abs op rem je in Forza veel slechter dan zonder abs, dat abs springt veeeeeeeeel te vroeg als je gaat vergelijken met het rijden zonder abs. Het abs hier is eigenlijk totaal nutteloos imo.
@Kefkie: ben benieuwd naar de ervaring
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk BerichtenMja. Gebruik jij een Fanatec setup? Ook voor iRacing, of is dat een G27?
BTW koop niet het Forza stuur maar wel het GT2 stuur, voelt veel beter aan en stuurt directer met eender welke instelling.
Nieuwe pedalen set (de duurdere) zijn wel beter.
Als er kandidaten zijn voor mijn G25 (of is het G27) die mag weg..........125 euro af te halen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk BerichtenNice. upgrade van uit- en inlaat?
Ding rijdt zalig2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenIk heb ook eens rondje ring gereden met een A599 GT3 RS.
08.27.517
Comment
-
Jep, en met ABS blijkbaar. http://forzamotorsport.net/en-us/com...aderboard.aspx (inloggen en dan door klikken naar circuit, a-klasse, ns, full)
Comment
Comment