Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nikko porsche 911 GT3RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nikko porsche 911 GT3RS

Hallo,
    Ik heb een abonnement van 2 jaar genomen op autowereld, waarbij we de porsche 911 GT3RS als geschenk kregen. Echter dit model werkt niet behoorlijk, rijdt in schokken bij sturen en als de afstand tussen zender en ontvanger groter wordt (meer dan 1m), ik heb dit model ingeruild bij Auto5, waar ze heel vriendelijk waren, maar het nieuwe model heeft dezelfde afwijking. Heeft iemand hetzelfde meegemaakt, doe ik iets verkeerd?
    Wie heeft een oplossing?

Ik heb ook op het punt gestaan om dit abonnement te nemen ... blij dat ik het dus niet heb gedaan

Comment

Nikko is dan ook speelgoed, waarschijnlijk is de ontvanger of de zender gaar.

Comment

Hmm, raar ik heb hem ook en heb geen probleem

Comment

Is idd speelgoed ,en zal wel ergens een signaal zijn die storing geeft tss zender en ontvanger
          2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
          2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
          2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk Berichten
            Is idd speelgoed ,en zal wel ergens een signaal zijn die storing geeft tss zender en ontvanger
            Kan inderdaad ook, storing van een stroomkabel ergens in de muur of in de grond of ergens een radiosignaal...

Je moet eens op een compleet andere plek proberen of hij het dan nog doet.

Comment

Ik ben al op een andere plaats geweest, geen WIFI, enz, doet precies hetzelfde.

Comment

Tsja, de kans is klein dat je 2x een kapotte krijgt, maar de kans is er wel...

Heb je in de Auto5 getoond dat 'ie het niet deed?

Comment

Neen, maar ze deden niet moeilijk

Comment

Ik zou zeggen, ga terug en toon het en probeer hetzelfde opnieuw met de eventuele nieuwe.

Die andere plek waar je geprobeerd hebt, was dat enkele kilometers verder? Want als het radiogolven of andere hoogspanningsstoringen zijn dan ga je er niet vanaf geraken door het in de living en in de keuken te proberen.

Comment

Dit was 10 km verder

Comment

Ik heb ooit een "Hornet" van Tamiya in elkaar gestoken 17 jaar geleden.
                        dijk van een RC wagen. Een beetje de 200D onder de RC's.

Comment

Tamiya is dan ook een echte RC

Comment

Ik heb zelf ook een Ford F150 van Tamiya, en mijn zoon een Mitsubichi lancer racing ook van Tamiya, ik dacht deze porsche is een leuke aanvulling.......

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                              Tamiya is dan ook een echte RC
                              Idd ,echt pro materiaal
                              2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                              2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                              2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

Ik heb inderdaad het zelfde probleem.. 100% wat je zegt.. als ik meer dan 1 meter verder ga dan schokt hij.. Al een oplossing?

Comment

Batterij van de zender nog ok?
                                  2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Die van de auto en van de zender heb ik vervangen door één die uit een andere rc auto kwamen,(een oude van mijn zoon), hetzelfde resultaat

Comment

Same here.. batterijen ook gewisseld. Geen resultaat.
                                      Ik ga morgen es terug naar auto5 om te ruilen.. hopelijk doen ze niet moeilijk.

Comment

same here... heb al 1 keer gewisseld, maar heb de nieuwe nog ni uitgepakt.... blijkbaar dus wel veel problemen met da spel... nikko is nochtans zo slecht niet en bestaat al lang.
                                        Porsche 996 GT3 RS
                                        Porsche 964 RS
                                        BMW ///M3 e30
                                        Mercedes c250 CDI AMG
                                        www.flamebox.be

Comment

Working...
                                        X