Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nikko porsche 911 GT3RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk Berichten
    Idd ,echt pro materiaal
    Tegenwoordig wel
    Vroeger nog in een club gezeten waar ik als enige met Tamiya reed...nu,10j later rijden ze er bijna allemaal met Tamiya.

Toys, they're not. (bekende Tamiya-spreuk uit de jaren stillekes )

Comment

Zijn er soms nog meer mensen met dezelfde problemen, dan kan ik dit uitdrukken en meenemen, dan kan ik teminste laten zien dat ik niet alleen ben.

Comment

Iets dat ge gratis hé...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sam325 Bekijk Berichten
          Tegenwoordig wel
          Vroeger nog in een club gezeten waar ik als enige met Tamiya reed...nu,10j later rijden ze er bijna allemaal met Tamiya.

Toys, they're not. (bekende Tamiya-spreuk uit de jaren stillekes )
          Ik heb ook nog in ne club gereden,eerst nitro (gestopt wegens constant brokken ) daarna electro.
          Is ook dik 10 jaar geleden ,daar was Shumacher SST 2000 da shit

Ik wou gewoon zeggen dat je die tamiya of nikko modellekes van 50 euro nie kan vergelijken met RC's van 4-500 €
          Last edited by Vtech™; 03/01/2011, 20:09.
          2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
          2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
          2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

Een Tamiya auto met alles erop en eraan heb je pas voor 400 à 500€

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
              Ik heb ooit een "Hornet" van Tamiya in elkaar gestoken 17 jaar geleden.
              dijk van een RC wagen. Een beetje de 200D onder de RC's.
              De "oude" Tamiyakes zijn terug in de handel te vinden...grasshopper bv

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
                Iets dat ge gratis hé...
                Das ook onzin, want die dingen zijn evengoed in de winkel te koop.
                En zelfs speelgoed zou beter moeten werken dan dit.

Comment

Ik ben teruggeweest naar auto5, ze hebben een nieuwe doos open gedaan, geprobeerd en werkt ook niet fatsoenlijk, zelfde probleem, ze gaan contact opnemen met ik weet niet wie, en dan zouden ze iets laten weten.

Comment

Zal waarschijnlijk aan de slechte zender/ontvanger liggen...

Rij ook al een hele tijd RC, vooral offroad 1/8 nitro (binnenkort ook electro) en 1/10 electro.
                    Zalig leuke hobby, waar ontzettend veel animo voor is...

Kost alleen wel wat geld

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichten
                      Zal waarschijnlijk aan de slechte zender/ontvanger liggen...

Rij ook al een hele tijd RC, vooral offroad 1/8 nitro (binnenkort ook electro) en 1/10 electro.
                      Zalig leuke hobby, waar ontzettend veel animo voor is...

Kost alleen wel wat geld
                      Eigenlijk bepaal je zelf hoeveel je hobby kost.
                      Zelf rij ik ook 1/10 electro, voor mij is het echt de fun dat belangrijk is.
                      Ik doe niet mee aan wedstrijden, ben niet zo competitief.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RCJean Bekijk Berichten
                        Ik ben teruggeweest naar auto5, ze hebben een nieuwe doos open gedaan, geprobeerd en werkt ook niet fatsoenlijk, zelfde probleem, ze gaan contact opnemen met ik weet niet wie, en dan zouden ze iets laten weten.
                        Weet je al iets?

Ben me ook zo'n ding mogen gaan halen en ik heb hetzelfde probleem.

Wel alleen hier binnen geprobeerd, maar andere zenders die kunnen storen, zijn hier alvast niet.
                        Die letzten Worte ...
                        ... eines Diesel-Fahrers:
                        "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                        ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                        W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                        W201 BENZIN

Comment

Auto5 heeft nog niets laten weten, ik zal van de week eens naar auto5 bellen, eens horen of ze al iets meer weten.

Comment

Ik heb gebeld, die man zegt dat ald de batterij heeeeeeel goed opgeladen id, dat hij dan wel goed gaat
                            Ik ga deze een dag laten opladen en dan zal ik zien

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RCJean Bekijk Berichten
                              Ik heb gebeld, die man zegt dat ald de batterij heeeeeeel goed opgeladen id, dat hij dan wel goed gaat
                              Ik ga deze een dag laten opladen en dan zal ik zien
                              Ik vraag me af of de batterij die erbij zit voor de zender wel goed is. Ik wil eens een andere proberen.
                              Die letzten Worte ...
                              ... eines Diesel-Fahrers:
                              "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                              ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                              W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                              W201 BENZIN

Comment

Ik heb al een andere batterij in de zender gestoken.. maakt niets uit..

Ik ga de batterij van de auto ook eens een dag laten opladen dan.. hopelijk helpt dit

Comment

Vroeger heb ik ook altijd elektro Tamiya gereden.

Begonnen met de Mercedes 190 E EVO II (heb ik nog steeds), dan heb ik een boel kappen gekocht waaronder ook de gele C klasse DTM, GOLF III, ... daarna de Mini cooper gekocht (heg ik nog steeds), en als laatste de Volvo 850 BTCC (heb ik ook nog steeds).

Veel plezier aan gehad maar zeker niet goedkoop.
                                  '98 C70 T5 automaat '95 960 2.5 24v automaat
                                  '08 S60 2.4D
                                  http://www.autoforum.be/showthread.p...8-Volvo-C70-T5
                                  http://www.autoforum.be/showthread.p...96#post5345096

Comment

24 uur laten opladen, zelfde resultaat, hapert nog
                                    Weer maar eens bellen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ragazza_loco Bekijk Berichten
                                      Eigenlijk bepaal je zelf hoeveel je hobby kost.
                                      Zelf rij ik ook 1/10 electro, voor mij is het echt de fun dat belangrijk is.
                                      Ik doe niet mee aan wedstrijden, ben niet zo competitief.
                                      Waar rij je 1/10 electro?
                                      Welk autotje heb je ervoor?

Ikzelf rij met ne B4 van Asso en met een DEX410R van Durango

Comment

ik heb ook de porsche en hapert ook maar ik heb deze bij gekregen bij het abbo van autogids op het autosalon, hoe kan ik nu de auto omwisselen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichten
                                          Waar rij je 1/10 electro?
                                          Welk autotje heb je ervoor?

Ikzelf rij met ne B4 van Asso en met een DEX410R van Durango

Dat zijn knappe auto's, wel duurder eh
                                          De mijne zijn niet zo speciaal maar ik heb er wel veel fun mee.
                                          AT 10 thunder tiger is om in de zomer outdoor mee te rijden en men Tamiya Suzuki Swift is om nu indoor mee te rijden. De laatste was geen RTR, dus dat was ook fun om die in elkaar te steken
                                          Verder staan hier ook een Lst2(losi als ik me niet vergis), 1/18 thunder tigerke, micro T en een mini z corvette. In omgekeerde volgorde in huis geslopen.

Meestal ga ik in Tielt-Winge rijden.

Comment

Working...
                                          X