Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nikko porsche 911 GT3RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik heb deze Porsche ook gekocht bij Auto5 (promotie) en ik ervaar dezelfde klachten. Batterij heeft 5 uur opgeladen en ik vind dat de wagen slecht reageert om mijn zender. Zeker als je verder weg rijdt >2 meter wordt hij stuurloos.

Zijn alle porsches zo of zou dit één van de slechte exemplaren zijn????

Graag jullie reacties / meningen.

Greetz
    Steve

Comment

Ga eerstdaag de mijne ook ophalen bij Auto 5 en hopelijk heb ik
      een goeie vast.

Heeft er eigenlijk al iemand contact opgenomen met autogids zelf ?

Comment

ik heb de indruk dat autowereld een goede deal met nikko gesloten heeft om van een slechte serie af te geraken. verkopen kunnen ze niet wegens teveel problemen dus schenken ze ze via andere kanalen weg. daar rekenen ze er toch op dat de helft niet terugkomt voor garantiegevallen.

testaankoopvoer
        wimoptiek.be op

Comment

Ik heb een E-mail gestuurd naar Nikko Europa, gezegd dat ik reeds 3 slechte auto's gehad heb, nog geen antwoord gehad.

Comment

Nikko heeft geantwoord dat ik terug moet gaan naar de winkel.

Comment

Je kan moeilijk 20 keer teruggaan naar de winkel... Heb je dit al laten weten aan Autowereld?

Comment

ik ben ook voor de 2de keer terug gegaan naar Auto5. Ik heb daar zonder problemen een nieuw exemplaar meegekregen.
                Wat me wel opvalt is dat je niet meer dan 7 meter volledige ontvangst mag verwachten. Ik vind wel dat hij beter ontvangt dan mijn eerste versie. Weliswaar heb ik nu een andere crystal erin zitten zodat ik nu op een ander bereik rijd... zou dit de oplossing zijn?

Ik verwacht zeker dat ik buiten een nog groter bereik zal hebben.

Comment

Ik heb een mail gedaan naar autowereld en alles uitgelegd, ik wacht nu op antwoord.

Comment

Ik ben ook eens gaan ruilen, maar de nieuwe reageert net hetzelfde.

Voor mijn part mogen ze mijn exemplaar terug naar de fabrikant sturen om te laten herstellen, zo altijd een andere meekrijgen die niet werkt, dat word je ook beu.
                    Die letzten Worte ...
                    ... eines Diesel-Fahrers:
                    "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                    W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                    W201 BENZIN

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RCJean Bekijk Berichten
                      Ik heb een mail gedaan naar autowereld en alles uitgelegd, ik wacht nu op antwoord.
                      Heb je daar ondertussen al antwoord van gekregen?
                      Mij hebben ze geantwoord dat ik hem mag opsturen naar hen, met de aankoopbon, en dat ze me een andere gingen opsturen.. hopelijk een die wel werkt.

Comment

Ik nog steeds niks meer gehoord.

Comment

Ik ga vandaag de mijne gaan ophalen bij auto 5 , dus best eventjes testen

Anders eens bellen met autogids ??

Comment

<P>Gillio,</P>
                            <P>En, werkt die van u zoals het moet?</P>

Comment

Gisteren getest en het bereik is inderdaad maar een meter of 3-4.
                              Hij begint al te haperen als je iets verder rijdt. Dus zal het een bezoekje aan Auto5
                              worden of een telefoontje naar autogids.

Comment

Ik heb gebeld naar auto5, de brave man zei dat ze allemaal een beetje haperen.......
                                Opnieuw gemaild naar auto wereld, benieuwd naar het antwoord.

Comment

Als ik het zo lees is er niet veel aan te doen. Of je moet nieuwe zender/ontvanger kopen, maar dan ben je direct wel wat geld kwijt.

Als deze hobby je interesseert moet je misschien eens een duurdere kopen, tamiya TT-01 is bekend. Of een nitro, ik heb een hobao hyper 7. Pittig dingske, maar wel al veel problemen mee gehad.

Comment

Working...
                                  X