Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lego Technic revisited !!!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
    zo een zot gevoel, om da speelgoed te zien van kinderjaren.
    ALs ik die mannekes zie op dat maanlandschap krijg ik weer datzelfde gevoel van toen. Lijkt op eerste moment van in een warm bad stappen.
    Wij hebben bij die sporen ook platen met straten op en met een rode trein zodat je u eigen mini legostadje kon bouwen met treinstation, politiebureau, brandweer en haven nostalgie waar ik en mijn broer veel plezier aan beleeft hebben !
    Benzine
    '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
    '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
    Diesel
    '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
    '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
    '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
    '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
    '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

lego is zo vet speelgoed.
      En lego technic het speelgoed aller tijden. No discussion.
      Nintendo fuck off.

heb mijn moeder gebeld deze avond of er niet nog dingen waren ergens in een hoek.
      "A ja, er staat hier nog zo diene witte sorteerbak van lego zelf met rode en blauwe sorteerbakjes vol lego technic."

diene sorteerbak

En hup thuisbezoek morgen.
      Last edited by ; 23/01/2011, 22:50.

Comment

Zalige topic!

Ik heb hier nog altijd die rode racewagen staan, alsook dat geel vliegtuig, alsook de truck met pneumatische kraan, en de Gokart (was mijn eerste Technic doos). Alleen de gokart zit niet meer in elkaar, de rest wel.

Zalige tijden Had die trouwens ook gemod met lichtjes, oplichtende dashboards, motortjes voor aandrijving etc.

1984 BMW M635CSi F u n
        1990 Mercedes-Benz 260E Sportline D a i l y

Comment

Ik geloof dat ons moeder nog ergens de onderdelen van de 8865 in een grote doos heeft zitten... samen met tientallen andere sets. 'k Zal wel eens een excuus bedenken en mijn madam overtuigen om dat stuk nostalgie naar bij ons te halen.

Comment

ik wou altijd deze, nooit gekregen

Comment

die pneumatiek, hoe werkte dat eigenlijk?

2015 Volvo V60 D2 aut.
              2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                die pneumatiek, hoe werkte dat eigenlijk?

Was super wijs

Comment

Deze heb ik ook nog ergens staan en die F1 en zo'n truck en die eerste die je kon programmeren en nog enkele setjes. Gewone Lego had ik bakkkeeeen vol met mijn broers..

Comment

Idem hier, altijd met de gespaarde centjes de nieuwste Lego Technic bouwdoos kopen.
                    Nooit geen playstation, nintendo, game boy gewild, als ik mocht kiezen was het van lego.

die drie waar ik het langst aan bezig was waren toch wel deze

als ik dit terug zie, onmiddellijk terug zin om ze van de zolder te halen

Comment

Die model team was zalig

Ik had deze:

en deze:

Comment

Comment

Heb onder andere ook deze gehad:

duur, maar wel educatief verantwoord speelgoed.

Comment

Deze hebben we ook gehad:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ksirk Bekijk Berichten
                              Heb onder andere ook deze gehad:

duur, maar wel educatief verantwoord speelgoed.
                              Zalige set... nooit gehad
                              je kon dat programmeren enzo. Ongelooflijk hoe met twee motoren drie tot vier bewegingen gerealiseerd werden. Men maakte gebruik van de twee verschillende draairichtingen van de motor met een omschakelingskoppeling om twee verschillende draaistaven aan te spreken. Zeer inventief.

must have nr 2 , samen met de rode supercar
                              Die zwarte is leuk enzo, maar alles zat al in de rode

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SLEMPIE Bekijk Berichten
                                Idem hier, altijd met de gespaarde centjes de nieuwste Lego Technic bouwdoos kopen.
                                Nooit geen playstation, nintendo, game boy gewild, als ik mocht kiezen was het van lego.

die drie waar ik het langst aan bezig was waren toch wel deze

Deze was mijn laatste, met zo'n barcode reader

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten

Eerlijk gezegd kijk ik nu nog altijd er naartoe als ik in een speelgoedwinkel loop... Daar gaat hij nooit moeten achter zagen zulle om zo'n dingen te krijgen :d
                                  zegt gij dat dan tegen uw kinders
                                  of uw vrouw tegen u

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SLEMPIE Bekijk Berichten

laatste must have, nr 3 , had motor om echte compressor aan te sturen en met de reservelucht kon je dan drie pneumatische armen laten werken. Gedaan met manueel pompen.

Comment

pure nostalgie; dat mijn zus haar klein mannen maar rap wat groter zijn dan kan ik de dozen nog eens uithalen.

van modelteam had ik deze allemaal. denk dat stukjes zelfs nu nog per wagen in de originele doos zitten
                                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

Vlug even op zolder gaan zien..

Last edited by Quill; 24/01/2011, 11:34.

Comment

Comment

Working...
                                          X