Oorspronkelijk geplaatst door stebenz
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Lego Technic revisited !!!
Collapse
X
-
Benzine
'80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )
'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)
'68 VW 411 1700 (2011-2014)
'81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
Diesel
'85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
'91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
'10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
'11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
'13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )
-
lego is zo vet speelgoed.
En lego technic het speelgoed aller tijden. No discussion.
Nintendo fuck off.
heb mijn moeder gebeld deze avond of er niet nog dingen waren ergens in een hoek.
"A ja, er staat hier nog zo diene witte sorteerbak van lego zelf met rode en blauwe sorteerbakjes vol lego technic."
diene sorteerbak
En hup thuisbezoek morgen.
Comment
-
Zalige topic!
Ik heb hier nog altijd die rode racewagen staan, alsook dat geel vliegtuig, alsook de truck met pneumatische kraan, en de Gokart (was mijn eerste Technic doos). Alleen de gokart zit niet meer in elkaar, de rest wel.
Zalige tijden Had die trouwens ook gemod met lichtjes, oplichtende dashboards, motortjes voor aandrijving etc.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichtendie pneumatiek, hoe werkte dat eigenlijk?
Was super wijs
Comment
-
Idem hier, altijd met de gespaarde centjes de nieuwste Lego Technic bouwdoos kopen.
Nooit geen playstation, nintendo, game boy gewild, als ik mocht kiezen was het van lego.
die drie waar ik het langst aan bezig was waren toch wel deze
als ik dit terug zie, onmiddellijk terug zin om ze van de zolder te halen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ksirk Bekijk BerichtenHeb onder andere ook deze gehad:
duur, maar wel educatief verantwoord speelgoed.
je kon dat programmeren enzo. Ongelooflijk hoe met twee motoren drie tot vier bewegingen gerealiseerd werden. Men maakte gebruik van de twee verschillende draairichtingen van de motor met een omschakelingskoppeling om twee verschillende draaistaven aan te spreken. Zeer inventief.
must have nr 2 , samen met de rode supercar
Die zwarte is leuk enzo, maar alles zat al in de rode
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SLEMPIE Bekijk BerichtenIdem hier, altijd met de gespaarde centjes de nieuwste Lego Technic bouwdoos kopen.
Nooit geen playstation, nintendo, game boy gewild, als ik mocht kiezen was het van lego.
die drie waar ik het langst aan bezig was waren toch wel deze
Deze was mijn laatste, met zo'n barcode reader
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
Eerlijk gezegd kijk ik nu nog altijd er naartoe als ik in een speelgoedwinkel loop... Daar gaat hij nooit moeten achter zagen zulle om zo'n dingen te krijgen :d
of uw vrouw tegen u
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SLEMPIE Bekijk Berichten
Comment
-
pure nostalgie; dat mijn zus haar klein mannen maar rap wat groter zijn dan kan ik de dozen nog eens uithalen.
van modelteam had ik deze allemaal. denk dat stukjes zelfs nu nog per wagen in de originele doos zittenBijgevoegde Bestanden
Comment
Comment