Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
iRacing
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenSpijtig genoeg zie ik er altijd mijn echte naam in verschijnen, weet nog niet hoe je dat kan wijzigen. Mijn nick (dezelfde als hier) heb ik als "nick" opgegeven maar die verschijnt niet.
Comment
-
jezus, lag ik lekker aan de leiding, kom ik al na 6 ronden een gelapette riley tegen die voor geen meter vooruit gaat. Plots gaat ie bij het buitenkomen van de chicane onverklaarbaar traag rijden waardoor ik natuurlijk geen tijd heb om te reageren, met een aanrijding als gevolg. Ophanging kapot, en race gedaan.
Ik kan het soms wel krijgen hoor van mensen die niet goed in hun spiegels kijken. Ik heb niets tegen tragere rijders, maar als je voor geen meter vooruit gaat, en je ziet de leider afkomen ga je niet op zo'n plek vertragen.
Comment
-
zo doen we dat! Pole, en 28 ronden aan de leiding gereden met 9 sec voorsprong en 0 inc
Niet de beste split (split 2 van de 3), maar dat komt doordat mijn irating wat laagjes stond door voorgaande races. Maar goed, gewonnen, en dat is het enige wat telt en natuurlijk +0.17.
Wel een 2tal keer een mustang tegengekomen op de meest ondankbare plek, namelijk die snelle linker vlak voor de laatste bocht. Verloor ik echt donders veel tijd mee soms. 2x net geen contact ook. Maar het is wel kicken om zo'n mustang voorbij te scheuren in S1 bij die heuvel naarboven Snelheidsverschil is soms echt akelig. Komt nog een filmpje aan met wat lapping momentjes. Soms is het enige wat je kunt hopen dat je tegenstander geen fout manoeuvre maakt, want anders is het meteen gedaan.
Comment
-
-
Enfin ik heb het dus op een andere computer moeten installeren en gisteren nog is een poging gedaan.
Het is enorm tijdrovend en best wel verslavend. Ware het niet dat ik eeuwig in die rookie modus zal blijven. Ik heb al een keer of 3 bij de top 3 gehangen maar werd telkens uit de race geramd. Blijkbaar als anderen je rammen gaat je puntenaantal ook naar beneden.
Als ik dus puntjes wil halen moet ik bompa style rondhossen en gewoon zien dat er niet één of andere macho style gewijs mij komt rammen.
Als werkende mens zal ik op termijn niet genoeg tijd hebben me hier mee bezig te houden
Bovendien moet je voor ELKE race blijkbaar ene qualify rijden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenEnfin ik heb het dus op een andere computer moeten installeren en gisteren nog is een poging gedaan.
Het is enorm tijdrovend en best wel verslavend. Ware het niet dat ik eeuwig in die rookie modus zal blijven. Ik heb al een keer of 3 bij de top 3 gehangen maar werd telkens uit de race geramd. Blijkbaar als anderen je rammen gaat je puntenaantal ook naar beneden.
Als ik dus puntjes wil halen moet ik bompa style rondhossen en gewoon zien dat er niet één of andere macho style gewijs mij komt rammen.
Als werkende mens zal ik op termijn niet genoeg tijd hebben me hier mee bezig te houden
Bovendien moet je voor ELKE race blijkbaar ene qualify rijden?
Het is natuurlijk een rookie klasse hé, Ik zou gewoon wat uit de problemen proberen blijven voor mijn eerste paar races. Safety rating wordt inderdaad afgetrokken als zowel jezelf als een ander je schade en dergelijke toedoen.
Die klasse is gewoon overleven. Als je een 5tal races gewoon clean rond rijdt ben je daar vanaf. Je iRating zal misschien wel wat dalen dan, maar dat kan je makkelijk ophalen in de races in de volgende klasse. SR ophalen is altijd frustrerender.
Comment
-
Tiens dat is raar, van die qualify, want ik kan me nooit inschrijven voor een race, tenzij ik eerst een qualify rijdt.
Heb dat nu toch al een keer of 4 geprobeerd, zonder succes......moet je dan ergens op een button drukken om je qualify te houden.
Als je er verschillende gereden hebt, wordt dan je beste tijd bijgehouden, of die van de laatste qf?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenTiens dat is raar, van die qualify, want ik kan me nooit inschrijven voor een race, tenzij ik eerst een qualify rijdt.
Heb dat nu toch al een keer of 4 geprobeerd, zonder succes......moet je dan ergens op een button drukken om je qualify te houden.
Als je er verschillende gereden hebt, wordt dan je beste tijd bijgehouden, of die van de laatste qf?
Kwalificaties zijn niet verplicht, je kan prima zonder starten. Alleen wordt je dan zonder tijd op de grid geplaatst, en natuurlijk meestal achteraan. Je qualificatie wordt altijd gewoon behouden, en gaat altijd de beste tijd zijn. Als je zometeen nog eens een quali rijdt en die is trager, dan gaat die niet worden gebruikt. Je quali rondje moet ook clean zijn natuurlijk. Geen off tracks en dergelijke. Normaal gezien kan je je nu bv inschrijven voor de race van 11u.
Comment
-
Deze middag in de rapte ff begonnen met te oefenen op lime rock met de MX5 roadster , beetje met de settings beginnen te spelen .
Banden werden langs de binnenkant te warm dus de camber wat minder gezet en verschil was serieus voelbaar , meer grip en nog even oefen de 1 minuut rond komt in zicht .
Deze avond een kwalificatie rijden en een raceke .
Super game maar spijtig genoeg heb ik er ook te weinig tijd voor om het serieus te spelen
Comment
-
Flow, Lender.
Kunnen jullie me eens zeggen hoe ik aan settings kan werken? Ik lees altijd dat het fixed settings zijn dus zie niet waar ik en vooral hoe ik de settings kan aanpassen. Volgens mij heb ik dat echt nodig om wat sneller te gaan (denk hierbij aan verhoudingen versnellingsbak en ophanging).
Ik zit op 1.01.496 als beste tijd na mijn eerste kennismaking met de fixed settings.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenFlow, Lender.
Kunnen jullie me eens zeggen hoe ik aan settings kan werken? Ik lees altijd dat het fixed settings zijn dus zie niet waar ik en vooral hoe ik de settings kan aanpassen. Volgens mij heb ik dat echt nodig om wat sneller te gaan (denk hierbij aan verhoudingen versnellingsbak en ophanging).
Ik zit op 1.01.496 als beste tijd na mijn eerste kennismaking met de fixed settings.
Even een livery gemaakt uit verveling voor de Riley. Vond hem niet slecht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk BerichtenIn het hoofdmenu'tje ingame heb je rechtsboven aan een tabje met 'garage'. Daar kan je je setup wijzigen
Even een livery gemaakt uit verveling voor de Riley. Vond hem niet slecht
Nee ingame kan ik niks doen denk ik ! Er staat ook fixed set up, of moet ik op bepaalde toetsen drukken?
Comment
-
Als je in de pits staat kan je rechts boven op garage drukken als ik niet verkeerd ben .
Bij de mx5 kan je niet veel aanpassen , buiten camber , toe in en out en bandendruk denk ik .
Je moet naar de temp van uw banden kijken en aan de hand daarvan camber en toe aanpassen . Bij mij heeft dit veel geholpen . Ik zou graag onder de minuut duiken maar dat gaat moeilijk worden .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenSchoon kleurke
Nee ingame kan ik niks doen denk ik ! Er staat ook fixed set up, of moet ik op bepaalde toetsen drukken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Flow Bekijk BerichtenAls je in de pits staat kan je rechts boven op garage drukken als ik niet verkeerd ben .
Bij de mx5 kan je niet veel aanpassen , buiten camber , toe in en out en bandendruk denk ik .
Je moet naar de temp van uw banden kijken en aan de hand daarvan camber en toe aanpassen . Bij mij heeft dit veel geholpen . Ik zou graag onder de minuut duiken maar dat gaat moeilijk worden .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenOp welke toetsen moet je dan drukken om aan te passen, want ik kan precies niks, fixed race setup staat daar en dat is het.....
Comment
Comment