Oorspronkelijk geplaatst door Ceke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
iRacing
Collapse
X
-
@Geezer: zeg op tijd je nick
Soit ik kan daar dus geen ballen van, just echt
In de Nvdia cup kan je dus geen settings ingeven je moet met allemaal gelijk settings rijden. Raak niet verder dan plaats 4 (en meestal zijn er niet veel meer die aankomen )
Juist echt dus.
Comment
-
Bij de nvidia cup kan je inderdaad de setup niet aanpassen .
Safty rating is nu eindelijk boven 3.0 .
Net een tof race'ke gedaan , tot op het einde meegestreden voor de eerste plaats , wel voorzichtig gereden om zo weinig mogelijk fouten te maken , voorlaatste ronde dubbel ik iemand en de volgende bocht rijd die in men gat .
De mazda nog net op de baan kunnen houden en 3des geworden .
Snelste tijd op lime rock is nu 1.02 , hopelijk morgen ofzo onder de minuut .
Comment
-
Geef eens jullie logins, kan ik jullie ook eens vergezellen. Altijd wel leuk zo'n mx5 race
Comment
-
Om 4u raceke meepakken met de Riley. Hopelijk een mooie startpositie, alhoewel ik denk dat er maar 1 split zal zijn, dus dat valt nog af te wachten. Als je eens wil zien hoe het er in zo'n race aan toe gaat moet je maar eens volgen. Voorlopig de leukste klasse waar ik al heb aan meegedaan. Als je aan level C geraakt is het zeker een aanrader
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenEn ik ben u een paar toeren komen volgen (spectator)
Een keer was het nipt, zwaar over de curbs in de laatste flauwe rechtse. Maar uw tijden zijn chique !
Ik heb nu een ritme gevonden waarmee ik meekan draaien rond positie 5 en zonder veel risico's .
Nu stilletjesaan het tempo omhoog brengen .
Maar ben meer bezig met clean rijden om te kunnen promoveren .
Comment
-
Binnen een kwartiertje beginnen crossen. Hopelijk gaat het goed en zet het de toon voor de rest van de races vanavond Ga er toch nog een paar rijden want de klasse rijdt jammergenoeg maar om de 2 dagen.
Comment
-
Zo, leuke race achter de rug! Eerste 10 rondjes gevochten voor P2 tot mijn voorganger de fout in gaat in de chicane en hem afschrijft. Ondertussen was het gat tot P1 jammergenoeg al te groot, en moest ik vrede nemen met P2. Als je ziet dat P1 en P3 een hoge iRating hebben mag ik niet ontevreden zijn met mijn resultaat. Vooral het feit dat P3 gewoon geen meter dichter kwam is een mooi bewijs voor mezelf dat ik hier mooi kan meedoen voor de podia.
één inc doordat ik bij het uitkomen de voorlaatste bocht net wat gras meenam, maar goed, heel erg tevreden
Comment
-
En weer maar eens maintenance... Site zal plat liggen tot ong 7u waardoor mijn race om 6 in het water valt.
Comment
-
gezellig, ik heb dit weekend 1 uurtje tijd om eens te rijden, nu dus.
En tis weer van dat. "Maintenance".
Maandag kunnen lidgeld dokken. Maandag heel de avond maintenance en nu ook weer maintenance.
Goed bezig. Als je daar dan is speciaal tijd voor moet maken om te kunnen rijden en dan is altijd van dat. Hoeft het voor mij niet meer !
Bij het oefenen idd de roadster ipv cup genomen. MERKELIJK sneller, hiermee moet ik brokken (figuurlijk) kunnen maken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichtengezellig, ik heb dit weekend 1 uurtje tijd om eens te rijden, nu dus.
En tis weer van dat. "Maintenance".
Maandag kunnen lidgeld dokken. Maandag heel de avond maintenance en nu ook weer maintenance.
Goed bezig. Als je daar dan is speciaal tijd voor moet maken om te kunnen rijden en dan is altijd van dat. Hoeft het voor mij niet meer !
Bij het oefenen idd de roadster ipv cup genomen. MERKELIJK sneller, hiermee moet ik brokken (figuurlijk) kunnen maken
Die maintenance's hebben natuurlijk ook altijd hun nut. Zie het als een ontwikkelaar van een gewone pc game die veel patches uitbrengt. Normaal wordt dat natuurlijk positief onthaald, maar aangezien ze hier moeten zorgen dat iedereen de nieuwe updates krijgt moeten ze de site wel even stil leggen. Het moet inderdaad niet alle dagen zijn natuurlijk, maar ze hebben wel hun redenen, want er zouden een paar glitches in de laatste update gezeten waar je onder andere op een bepaalde manier kon cheaten met de setup.
Comment
-
Site staat al weer online, dus om 7u kan er weer gewoon geracet worden.
Comment
-
55 man ingeschreven voor de race van 8u, hopelijk een veld van 30 man elk
Vanmiddag ook mijn Mustang afgewerkt:
Comment
-
Weer P2 geworden, alhoewel er misschien meer had ingezeten. Zat met P1 in gevecht, tot P3 plots denkt dat ie superman is en een onmogelijk manoeuvre plaatst. (zie filmpje) Gelukkig verlies ik zelf geen plaats, maar wel genoeg tijd om P1 zien weg te lopen. Die had wel wat last van verkeer waardoor ik weer wat kon aansluiten, tot ik een mustang tegenkom net voor de chicane. Iets te hard ingekomen, en moeten afremmen. Iets te hard geremd, en rond gegaan. Plaatsje verloren, maar die weer kunnen terugpakken. OP 2 dan geëindigd.
Zo haal je dus niet in, en ga je zeker niet proberen lappen:
+ YouTube Video
En zo ook niet
+ YouTube Video
Comment
-
Besloten om om 2u nog eens een MX5 raceje mee te pakken. Zonder qualificatie wel, dus het zal oppassen geblazen worden
Comment
-
Op de kalender van de grand am staat Lime Rock ook blijkbaar. Al eens wat verkenningsrondjes gedaan, en fucking hell, het gaat met een MX5'je al goed vooruit, maar met deze is het bijna belachelijk Ontzettend vet, daar niet van, maar het is echt continue werken aan belachelijke snelheden. Echt simracen op zijn best
Wordt ook nog leuk als we op deze baan de Mustangs gaan moeten lappen
+ YouTube Video
Comment
Comment