Dit is iets waar je, denk ik, veel tijd moet instoppen. Maar ik moet ook eerlijk bekennen dat ik er niet te veel van bak, het talent ontbreekt me.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
iRacing
Collapse
X
-
@ Lender,
Die eerste dat jij die rode DP rond duwt is wel duidelijk jouw fout hoor
Hij had de binnekant + ideale lijn en was je al bijna volledig voorbij.
Jij had gas moeten lossen ipv hem rond te duwen...
Ik heb 4 jaar geleden al gestaan in die bocht (Inner loop Watkins Glenn) toen een vriend van me nog Grand-Am reed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenDit is iets waar je, denk ik, veel tijd moet instoppen. Maar ik moet ook eerlijk bekennen dat ik er niet te veel van bak, het talent ontbreekt me.
Ik heb ook niet veel tijd maar aangezien het 1 week aan een stuk dezelfde track, denk ik wel dat het mij moet lukken om hier en daar een race mee te pikken... Straks de laatste rijden voor vandaag
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten@ Lender,
Die eerste dat jij die rode DP rond duwt is wel duidelijk jouw fout hoor
Hij had de binnekant + ideale lijn en was je al bijna volledig voorbij.
Jij had gas moeten lossen ipv hem rond te duwen...
Ik heb 4 jaar geleden al gestaan in die bocht (Inner loop Watkins Glenn) toen een vriend van me nog Grand-Am reed
Ik heb het filmpje aan een hoop mensen getoond, en ze gaan allemaal akkoord. Ik kon hier niets aan doen. Hij had maar meer geduldiger moeten zijn ipv op zo'n manier mijn race en nog erger, die van een mustang, te gaan hypothekeren. Hij raakt de mustang zelf, en snijdt hem volledig af, wat zelf al een zware no go is. EEn mustang zou nooit zo zwaar in de problemen moeten gebracht worden bij het dubbelen, zeker niet in die bocht.
Het feit dat ie midden op het rechte stuk mij ook al een duw verkocht helpte ook al zeker mee dat ik hem geen cadeau's ging geven. Als hij aggressief wil rijden moet hij soms maar met de gebakken peren zitten.
Het is natuurlijk makkelijk om in je stoel de schuld af te schuiven, maar als je je eens in mijn situatie zou zetten. Ik probeerde de DP achter me gas te doen lossen door wat naar rechts te gaan op de lijn, zodat hij achter die Mustang kwam te zitten en gas moest lossen, maar hij stuurt gewoon recht op me in zodat ik aan de kant moet. Maar daar wordt dan weer niets op gezegd. In het filmpje zie je het niet zo, maar ik moest toch wel serieus corrigeren, en ze zijn al zo twitchy die DP's. Alsof jij zelf op dat moment zou gezegd hebben 'tgoh, ik zal hem maar voor laten. Ook al rijdt ie recht in mijn flank op het rechte stuk, gaat ie de waaghals uithangen en de races van de mustang in gevaar brengen.' No way in hell dat jij je gas zou gelost hebben. Als hij het hard wilt spelen.... De persoon staat trouwens ook bekend om zijn aggressief rijgedrag en durft nog al eens stoten uit te halen. Hij mag dan al eerste staan in mijn divisie, voor zulke situaties ga ik nooit aan de kant.Last edited by lender; 06/02/2011, 12:13.
Comment
-
Op lime rock zou de roadster sneller zijn .
Deze avond ga ik ook nog eens een raceke doen denk ik , ik ga nu eens proberen wat sneller rijden , ik ben te hard met mijn safty rating bezig waardoor ik te weinig risico's durf nemen bij het inhalen enzo ...
Nog één propere race en ik heb dat D rijbewijs (dank u fast track ) en dan ga ik die skip barber eens uitproberen .
Comment
-
Ik doe de race van 19u met de MX5
Livestream van een 2.5u endurance op Spa, doe een paar Belgen mee: http://www.own3d.tv/live/11408
Comment
-
Blehad, was echt comfy aan de leiding aan het rijden, voorsprong was halfweg de race (20 laps) iets van 8sec. op P2, daarna schoven m'n pedalen langzaam weg en daardoor concentratie was verloren (paar keer naast gras) en 8 inc. gereden, maar dan wel nog solide naar P2 gereden. Toch tevreden. Naar het einde dacht ik wel nog dat het mogelijk was om P1 te nemen, maar P3 kwam toen opzetten en toen maar verdedigend gereden.
Comment
-
Aardig raceje gehad. Michael Storm, een collega van DR.nl deed mee, en aangezien hij een van de snelste simracers is in de benelux wist ik dat ik vrede zou moeten nemen met P2.
Maar viel meteen al 2 plekken terug doordat een of andere japanner in T1 serieus divebomde. Ik zag hem komen in mijn spiegels, en koos de buitenkant. Alles beter dan Schade en domme incs. Moest ze maar terugpakken op eigen kracht. De eerste ging al in dezelfde ronde, maar ik wist dat die Japanner toch wat lastig ging worden terugdenkend aan zijn manoeuvre in T1, dus moest ik een plannetje smeden, en dat heb ik ook gedaan
Was de bedoeling dat ik hem zoveel mogelijk onder druk zette zodat ie een foutje maakte, of dat ik kon profiteren van het verkeer. Het 2e ging moeilijker gaan, maar dat is hetgene wat me gelukt is, en mag ik toch zeggen op een bijzonder gave manier
+ YouTube Video
Van als ik de Mustang karousel zag indraaien wist ik dat de buitenkant moest nemen, want dan ging de andere DP vast zitten, en kon hij geen kant op met mij aan de zijkant en de Mustang voor hem. Heb ik dan ook gedaan, en er voorbij gesneld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk BerichtenDie kon gemakkelijk tussen U en die mustang......( en ja zonder brokken te maken ).Last edited by lender; 07/02/2011, 21:07.
Comment
-
Ik snap eigenlijk niks van de safty rating , omdat ik zo snel level D wou worden heb ik steeds clean proberen te rijden en daardoor eigenlijk traag , met als resultaat een cleane "saaie race zonder incidenten en op positie 7 .
Resultaat +0.15 ofzo ...
Daarna rij ik een echte en ga ik er volledig voor , 4 incidenten (off track) en eindig op P2 resultaat +0.47 ....
Dan had ik de voorbije races beter ook wat harder gereden .
Ma nu dan level D en ga ik mij aan de skip barber wagen , de mustang is men ding precies nog niet .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Flow Bekijk BerichtenIk snap eigenlijk niks van de safty rating , omdat ik zo snel level D wou worden heb ik steeds clean proberen te rijden en daardoor eigenlijk traag , met als resultaat een cleane "saaie race zonder incidenten en op positie 7 .
Resultaat +0.15 ofzo ...
Daarna rij ik een echte en ga ik er volledig voor , 4 incidenten (off track) en eindig op P2 resultaat +0.47 ....
Dan had ik de voorbije races beter ook wat harder gereden .
Ma nu dan level D en ga ik mij aan de skip barber wagen , de mustang is men ding precies nog niet .
Mustang is echt leuk hoor eens je wat rondjes hebt gereden. Ik moest hem ook leren kennen, maar eens dat lukte is het een gave tank. Daarnet een hele gave race mee gereden. 15 ronden lang op een halve seconde van P2 gereden zonder nooit echt te kunnen aanvallen, gewoon samen 100% vlammen en zien wie het eerst kraakte.
In de laatste ronde ging ie dan lichtjes wijd richting corkscrew en kon ik hem er naast zetten, maar op de heuvel raken we elkaar lichtjes zij aan zij, en moet ik rechtdoor. offtrack en weg P2, maar kon me geen bal schelen. Hiervoor race ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Flow Bekijk BerichtenHet zal dan toch de mustang worden .
Net even wat rondjes mee gereden en is wel fun éénmaal je die doorhebt .
Maar is wel even aanpassen na de MX5 , is een totaal andere manier van rijden .
Comment
-
Net eerste win binnen op Laguna Seca met de MX5 Nooit in de miserie gekomen, wou vooral clean rijden, geen grote fouten gemaakt maar toch 10x inc Vooral Off Track etc.
Kwas in P2 door T1 maar dan aan de leiding gereden omdat P1 gewoon wat wou cruisen en is dan helemaal achteraan aangesloten terug, lol.
Comment
-
MX-5
Simracing
Eens downloaden.
Comment
-
Daarnet ook nog eens de MX5 aan de tand gevoeld, echt zo'n geweldig smijtbakje!
Ga ik denk ik ook nog een paar races van meepakken
Comment
-
Allez, dan toch gewonnen op Laguna Seca. Was lap na lap aan het uitlopen, tot in L6 ik 1 moest dubbelen en die vliegt vol in mij wanneer ik heb voorbijsteek:doh: M'n wagen trok weer volledig naar rechts, m'n voorsprong zag ik snel slinken tot P2 die kerel moest dubbelen en een paar seconden verloor en zo kon ik toch aan de leiding blijven. SR +0.01 maar zo schieten we dus niets op...
Comment
Comment