Mededeling
Collapse
No announcement yet.
iRacing
Collapse
X
-
-
Zo, nog een TT'tje gedaan, en eindelijk B-klasse
Nu de iRating graag richting 2500-3000, en dan ben ik tevreden. Zit nu op 2200, maar dat moet eigenlijk hoger.
Comment
-
In ronde 1 gaat P1 van de baan, en ik kan P1 overnemen. Vanaf dan lekker afstand kunnen nemen op de rest. één eng momentje met een mustang toen ik even moest remmen en bijna rond ga, maar gelukkig kunnen houden heb op een 90°. Zat een 35tal seconden voor op P2, dus maar vrij rustig uitgereden. En ook geen enkele inc voor heel de raceK. En dat op VIR
IR naar 2300 en een SR van +0.4 erbij. Gisteren nog naar B gepromoveerd, en als ik wil morgen A. Dan moet ik wel eerst even de Corvette of iets dergelijk kopen en er een paar time trials mee doen.
Comment
-
Gestart als 5e, de eerste 2 waren al snel weg. Dan weggetikt geweest voor de corkscrew door diegene achter mij toen ik in P5 zat, weggezakt naar P8. Dan deftig en clean gereden en gefinished op P2. Zat in 5e positie paar laps voor het einde, diegene voor mij is toen gespint in duel voor P4, opgeschoven naar P4 en in de laatste bocht van de race is diegene voor mij opnieuw gespint, reed toen in P3 en om 1 of andere reden zie ik dat ik P2 gefinished ben met 0 inc.!
SR ondertussen 2.94, ben er bijna...
Comment
-
1 maand gratis iRacing inclusief Skip Barber!
Iedereen die er dan ook maar een beetje in geïnteresseerd is zou het gewoon moeten proberen. Enige nadeel aan de actie is dat er goed mogelijk een hoop crashnoobs gaan tussen kruipen. Zou vorige keer ook gebeurt zijn.
Maar laat dat je niet afschrikken, en probeer het gewoon even. De Skippie is trouwens een van de leukere wagentjes van iracing.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten1 maand gratis iRacing inclusief Skip Barber!
Iedereen die er dan ook maar een beetje in geïnteresseerd is zou het gewoon moeten proberen. Enige nadeel aan de actie is dat er goed mogelijk een hoop crashnoobs gaan tussen kruipen. Zou vorige keer ook gebeurt zijn.
Maar laat dat je niet afschrikken, en probeer het gewoon even. De Skippie is trouwens een van de leukere wagentjes van iracing.2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design
Comment
-
Lol, met een controller moet je er nooit aan beginnen.
IRacing is wel de top onder de simgames... Je zou ervan verschieten hoeveel pro's iRacing gebruiken.
Geen stuur = niet aan beginnen, al was het maar de andere rijders die ergernissen te besparen.
Ik denk zelf niet dat je met iets anders dan een stuur kan spelen...r
Comment
-
Deze week SPA met de skip barber en de mustang , maar spijtig genoeg geen tijd om te spelen .
Gisteren rap even een race gedaan op spa met de skip barber zonder quali ....
Start als voorlaatste en in de source krijg ik nen tik achteraan , ophanging stuk en gedaan met racen
Comment
-
Ga met de indycar beginnen voor de a klasse te behalen. Eigen livery is ook al klaar
Comment
-
+ YouTube Video
Rondje Laguna met de indycar. 1.11.2. Blijft toch een fantastisch circuit, zeker met deze snelheiden. 100% voluit gaan en het rondje voltooien geeft zo veel voldoening.
Comment
-
-
Wie is er nog allemaal actief hier met iRacing?
Shiiiiiiiiit, wat een race
Had in Qualify P9 maar bewust uit de pit gestart want er zaten nét iets teveel mensen bij die geen tijd hadden en dat vertrouw ik niet meer. Gestart als P19 en gefinished op P4 met 2 inc. en een SR van +0.26!Zit nu terug op 2.96 dus bijna, bijna
Heb de hele race constant gereden en vooral m'n kopke erbij gehouden, heb ook een nieuw PB gereden 1:55.734
Zalige race en een zalige battle gehad, filmpje komt er nog aan straks
+ YouTube Video
Comment
Comment