Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5 v.2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik ben het nu aan het proberen. Eens zien wat het geeft.

Comment

• Ga ik ook eens proberen als ik de tijd ervoor vind

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ikbenben Bekijk Berichten
        Nog mensen die GT5 Academy al hebben getest?
        Alles goud in 1x
        Vanaf week 8 wordt het pas serieus

Comment

• Idem trouwens
          Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
          Audi S3 '02 sold => topic
          Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
          Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic

Comment

• Vanmiddag in uurtje 10 x goud, zijn nog simpel. Bij de proeven met meer dan 1 bocht vind ik de gouden tijd echte lachertjes. Kan met gemak 2 seconden af. Op naar de volgende ronden. Succes allemaal, en tot in de nationale finale .

Comment

• Alle proeven al goud,zelfs ver eronder.
              Soms tot op enkel duizendsten of tienden van een seconde en dan tot de conclusie komen dat je ergens op een 9-of 10.000 ste plaats in het klassement staat.
              Ik had beter mijn PS3 in Bahrein geregistreerd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                Ik had beter mijn PS3 in Bahrein geregistreerd.
                Dat is inderdaad de oplossing

Comment

• nu GT academy aant downloaden & dan spelen als nen maloot it's been a while...

Comment

• alles goud nu weer wachten tot 14 mei... pfff ik haat wachten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichten
                      alles goud nu weer wachten tot 14 mei... pfff ik haat wachten
                      idem

wel leuk dat je voor je gouden medailles auto's krijgt in GT5

Comment

• Week 8:

Circuit de la Sarthe 2009 & Twin Ring Motegi East Short Course

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mathiasvf Bekijk Berichten
                          idem

wel leuk dat je voor je gouden medailles auto's krijgt in GT5
                          Heb ook alles in een keer goud,maar zie in GT5 niets staan van auto's die ik zou moeten gewonnen hebben??
                          Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)

Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)

Seat Ibiza Evo2 ​

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geertqv Bekijk Berichten
                            Heb ook alles in een keer goud,maar zie in GT5 niets staan van auto's die ik zou moeten gewonnen hebben??
                            Bonusauto's krijg je allemaal na week 8

Comment

• Kmoet mijn ps3 eens in de living zetten. Hij vindt geen netwerk meer in mijn kamer
                              BMW X5 45e

Comment

• Gebruiken jullie een gewone ps3 controller of een stuurtje?
                                Ik speel nu nog met de controller, maar zal binnen enkele weken toch moeten overschakelen op mijn g25, want spelen op een controller scheelt toch wa in tijd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mathiasvf Bekijk Berichten
                                  Gebruiken jullie een gewone ps3 controller of een stuurtje?
                                  Ik speel nu nog met de controller, maar zal binnen enkele weken toch moeten overschakelen op mijn g25, want spelen op een controller scheelt toch wa in tijd.
                                  Ik denk dat de meeste met een stuurtje rijden,vooral om zuiver bochten te kunnen nemen...

ps verder gedaan aan GT academy,en mijn eerste zilveren beker is een feit, 3-4 (cape ring) heb ik waarschijnlijk 100 keer na elkaar geprobeerd,tevergeefs heb het opgegeven

Seat Ibiza Evo2 ​

Comment

• Ik heb een stuur maar rijd eigenlijk alleen nog met controller. Het is altijd zo'n heel gedoe om alles op te stellen + dan moet ik op kleiner scherm spelen.

Zilver??? Ik heb met geen enkele proef problemen gehad om goud te halen, zo moeilijk zijn ze toch niet?
                                    Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
                                    Audi S3 '02 sold => topic
                                    Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
                                    Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic

Comment

Ik heb een stuur maar rijd eigenlijk alleen nog met controller. Het is altijd zo'n heel gedoe om alles op te stellen + dan moet ik op kleiner scherm spelen.

Zilver??? Ik heb met geen enkele proef problemen gehad om goud te halen, zo moeilijk zijn ze toch niet?
                                      Goud halen is inderdaad gemakkelijk,maar bij de ene proef (3-4) wil het juist niet lukken,ik vindt het ook raar en frustrerend,zal tussendoor nog eens proberen wie weet

Seat Ibiza Evo2 ​

Comment

Ik heb een stuur maar rijd eigenlijk alleen nog met controller. Het is altijd zo'n heel gedoe om alles op te stellen + dan moet ik op kleiner scherm spelen.
                                        Zit met hetzelfde probleem, maar ben toch maar weer overgeschakeld op mijn stuurtje met H-shifter, kan je veel zuiverder mee rijden.

Die proef op cape-ring is goed te doen ze gewoon het juiste rempunt vinden en dan vol gas. nog steeds alles goud hier
                                        De lastigste tot nu toe vond ik toch die in de schemering op toscana, 5-5 denk ik

Comment

• heb ook overal goud tot nu toe. Tot vandaag met de controler maar heb nu het Logitech GT Force stuurwiel. man wat is dat een aanpassing seg, ik rijdt nu precies zoals ene da 3 promile in zen bloed heeft. Kan er iemand mij zeggen of er ergens een instelling is waarbij ik de stuuruitslag kan instellen zodat je bv kan instellen om voor een volledige stuuruitslag bv 90gr aan te stuur te draaien, ik vind het nergens.
                                          Ik ga me wel iets maken om het stuur op te monteren ook, want de salontafel is toch iets te laag en de pedalen staan dan veel te dichtbij tss salontafel en zetel. Zou er zo iets bestaan in de handel zonder zit bij ofzo?

Comment

Working...
                                          X