Ik ben het nu aan het proberen. Eens zien wat het geeft.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5 v.2
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ikbenben Bekijk BerichtenNog mensen die GT5 Academy al hebben getest?
Vanaf week 8 wordt het pas serieus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk BerichtenIk had beter mijn PS3 in Bahrein geregistreerd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichtenalles goud nu weer wachten tot 14 mei... pfff ik haat wachten
wel leuk dat je voor je gouden medailles auto's krijgt in GT5
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mathiasvf Bekijk Berichtenidem
wel leuk dat je voor je gouden medailles auto's krijgt in GT5Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)
Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)
Seat Ibiza Evo2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geertqv Bekijk BerichtenHeb ook alles in een keer goud,maar zie in GT5 niets staan van auto's die ik zou moeten gewonnen hebben??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mathiasvf Bekijk BerichtenGebruiken jullie een gewone ps3 controller of een stuurtje?
Ik speel nu nog met de controller, maar zal binnen enkele weken toch moeten overschakelen op mijn g25, want spelen op een controller scheelt toch wa in tijd.
ps verder gedaan aan GT academy,en mijn eerste zilveren beker is een feit, 3-4 (cape ring) heb ik waarschijnlijk 100 keer na elkaar geprobeerd,tevergeefs heb het opgegevenAlfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)
Seat Ibiza Evo2
Comment
-
Ik heb een stuur maar rijd eigenlijk alleen nog met controller. Het is altijd zo'n heel gedoe om alles op te stellen + dan moet ik op kleiner scherm spelen.
Zilver??? Ik heb met geen enkele proef problemen gehad om goud te halen, zo moeilijk zijn ze toch niet?Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
Audi S3 '02 sold => topic
Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ikbenben Bekijk BerichtenIk heb een stuur maar rijd eigenlijk alleen nog met controller. Het is altijd zo'n heel gedoe om alles op te stellen + dan moet ik op kleiner scherm spelen.
Zilver??? Ik heb met geen enkele proef problemen gehad om goud te halen, zo moeilijk zijn ze toch niet?Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)
Seat Ibiza Evo2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ikbenben Bekijk BerichtenIk heb een stuur maar rijd eigenlijk alleen nog met controller. Het is altijd zo'n heel gedoe om alles op te stellen + dan moet ik op kleiner scherm spelen.
Die proef op cape-ring is goed te doen ze gewoon het juiste rempunt vinden en dan vol gas. nog steeds alles goud hier
De lastigste tot nu toe vond ik toch die in de schemering op toscana, 5-5 denk ik
Comment
-
heb ook overal goud tot nu toe. Tot vandaag met de controler maar heb nu het Logitech GT Force stuurwiel. man wat is dat een aanpassing seg, ik rijdt nu precies zoals ene da 3 promile in zen bloed heeft. Kan er iemand mij zeggen of er ergens een instelling is waarbij ik de stuuruitslag kan instellen zodat je bv kan instellen om voor een volledige stuuruitslag bv 90gr aan te stuur te draaien, ik vind het nergens.
Ik ga me wel iets maken om het stuur op te monteren ook, want de salontafel is toch iets te laag en de pedalen staan dan veel te dichtbij tss salontafel en zetel. Zou er zo iets bestaan in de handel zonder zit bij ofzo?
Comment
Comment