Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5 v.2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Fast_Audi Bekijk Berichten
    Kan er iemand mij zeggen of er ergens een instelling is waarbij ik de stuuruitslag kan instellen zodat je bv kan instellen om voor een volledige stuuruitslag bv 90gr aan te stuur te draaien, ik vind het nergens.
    Ik ga me wel iets maken om het stuur op te monteren ook, want de salontafel is toch iets te laag en de pedalen staan dan veel te dichtbij tss salontafel en zetel. Zou er zo iets bestaan in de handel zonder zit bij ofzo?
    Volgens mij kan je de stuuruitslag zelf niet wijzigen, je kan wel het stuur instellen in 3 klassen, arcade pro of simulatie dacht ik bij instellingen in hoofdmenu. Wat ook kan helpen is gevoeligheid van controller op 7 zetten in het menutje waar je ook abs en traction control kan aanpassen.

Wat dat monteren betreft, er bestaan zo tafeltjes speciaal daarvoor maar die zijn redelijk prijzig, ik heb daar ook lang naar gezocht maar vond dat echt de moeite niet.

zoiets als dit

Wheel Stand Pro provides racing and flying sim enthusiasts with high quality products

Ikzelf ga na mijn examens/ blok ook zelf een playseat in elkaar proberen steken, heb hier 2 kuipzetelkes staan dus die zijn ideaal daarvoor. Zal misschien wel nie echt zo mooi afgewerkt zijn, maar zal ook bijlange zoveel niet kosten.

Kunnen jullie jullie psn naam eens plaatsen, kan we onze tijden eens vergelijken . Mijn psn naam is Saihtamvf.

Comment

• In deze beschrijving heeft de persoon het nogthans over de 900gr draai functie aan/uit zetten. ik vind deze alleen nergens terug.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fast_Audi Bekijk Berichten
        In deze beschrijving heeft de persoon het nogthans over de 900gr draai functie aan/uit zetten. ik vind deze alleen nergens terug.
        http://playseat.com/nl/logitech-driving-force-gt-review
        Dat gaat over GT5 Prologue, volgens mij is dit niet mogelijk in GT5 zelf. Snel eens gegoogled, en misschien helpt dit wel

edit: juist de 3 bovenste posts in bovenstaande link zijn nuttig, de rest doet er eigenlijk niet toe

maar als je met de instellingen gaat spelen van de force feedback, en het stuur wat "zwaarder" maakt verandert er ook al veel, gewoon zoeken naar wat best bij je rijstijl past
        Last edited by ; 30/05/2012, 23:48.

Comment

• Ben gt5 beugespeeld, maar academy kan me wel bekoren , alles goud en op de high speed ring 7000ste of iets daarrond, t wordt wel moeilijker maar de geoefende gt5 speler klaart t klusje toch bij poging 3 denk ik. Maar soms denk je toch hoe doen ze t de 1ste plaats halen
          Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
          Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
          Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
            Ben gt5 beugespeeld, maar academy kan me wel bekoren , alles goud en op de high speed ring 7000ste of iets daarrond, t wordt wel moeilijker maar de geoefende gt5 speler klaart t klusje toch bij poging 3 denk ik. Maar soms denk je toch hoe doen ze t de 1ste plaats halen
            Hoe je op die 1e plaats raakt is mij ook een raadsel. Blijven proberen zeker?

Bij pouhon kwam ik tot op 0,1 seconde van de 1e op dat moment. En stond dan nog maar 1200e.

Comment

• Mijn beste resultaat is 43e in ronde 3-3. Voor die 1e plek moet ge over één of ander talent beschikken die wij wss niet hebben
              Vanaf maandag begint het eindelijk voor serieus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Manuelos Bekijk Berichten
                Mijn beste resultaat is 43e in ronde 3-3. Voor die 1e plek moet ge over één of ander talent beschikken die wij wss niet hebben
                Vanaf maandag begint het eindelijk voor serieus
                43e, zot! In 1 keer of door te blijven proberen? Proficiat, spijtig dat dit er nog niets toe doet hé

En vanaf morgen wordt et inderdaad de moeite, 8.5 blijven proberen tot het einde van de academy

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mathiasvf Bekijk Berichten
                  43e, zot! In 1 keer of door te blijven proberen?
                  Hmm, een halfuurtje ofso

Comment

• Je weet toch dat enkel de laatste ronde van elk deel telt voor geselecteerd te worden? De rest is leren omgaan met de auto

Comment

Je weet toch dat enkel de laatste ronde van elk deel telt voor geselecteerd te worden? De rest is leren omgaan met de auto
                      Volgens mij is het zelfs enkel laatste ronde van 8. Maar geef toe, het voelt toch goed als je bij de 1e 5000 en lager raakt :p

Comment

Je weet toch dat enkel de laatste ronde van elk deel telt voor geselecteerd te worden? De rest is leren omgaan met de auto
                        Ja dat weet ik
                        En 't is zoals Mathiasvf zegt, enkel 8-5 telt.

Comment

• Momenteel een 01.32.439 na een uurtje proberen. Voorlopig een 92e plaats overall maar tegen vanavond zal ik wss al een paar honderd plekken gezakt zijn

Comment

• pff ik raak met moeite in de eerste 20000...? soms weet ik echt niet waar het nog beter kan.. doen jullie veel instellingen aan de wagen ? of gewoon knallen zoals je hem krijgt..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichten
                              pff ik raak met moeite in de eerste 20000...? soms weet ik echt niet waar het nog beter kan.. doen jullie veel instellingen aan de wagen ? of gewoon knallen zoals je hem krijgt..
                              Ge kunt niks veranderen ... gewoon TCS op 0 en ABS op 1
                              En ge kunt ook es de replay van de 1e bekijken en zien voor z'n rempunten en lijnen die hij gebruikt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Manuelos Bekijk Berichten
                                Momenteel een 01.32.439 na een uurtje proberen. Voorlopig een 92e plaats overall maar tegen vanavond zal ik wss al een paar honderd plekken gezakt zijn
                                Best nog paar dagen wachten, dan worden de plaatsten al iets representatiever.
                                Vanavond ook eens proberen, nu eerst verder studeren of dat komt niet goed. Een extra motivatie om wat door te werken zie

Comment

• De beste tijd is nu 1.31 van een belg, ik moet nog goud halen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichten
                                    pff ik raak met moeite in de eerste 20000...? soms weet ik echt niet waar het nog beter kan.. doen jullie veel instellingen aan de wagen ? of gewoon knallen zoals je hem krijgt..

ik laad de "Ghost" van de persoon die momenteel de eerste staat,zo zie je wanneer hij remt of hoe ver dat hij over de rand gaat...
                                    Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)

Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)

Seat Ibiza Evo2 ​

Comment

• Hallo,
                                      heeft hier nog iemand last met de server van gt5 academy.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SK_0909 Bekijk Berichten
                                        Hallo,
                                        heeft hier nog iemand last met de server van gt5 academy.
                                        Net gestopt en had geen probleem

,laatste ronde 1.33, kan nog wel kleine 2 sec af denk ik, maar had nog nooit op dat circuit gereden.
                                        Last edited by ; 11/06/2012, 22:14.

Comment

• Als iemand "vriend" wil zijn? Men ps3 nick is "lexusis3000 " Dan kunnen we tijden vergelijken (ik rijd wel met controller )

Comment

Working...
                                          X