Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Paar uurkes nie gespeeld en terug gezakt naar plaats 9
Vind wel dat het niveau serieus hoger ligt dan tijdens de vorige GT Academy, dan was het relatief easy naar plaats 4
weet t, volg zijn ghost maar t lukt me gewoon niet, volgend jaar beter en ander circuit
Geef mij maar Spa dan
Je moet is rondkijken voor een stuurtje hé, echt zijn geld waard als je regelmatig speelt. Ale, toch als je geen thrustmaster rs500 koopt of logitech g27. Al zijn die wel schitterend
2x m'n tijd verbeterd, helaas telkens maar met een paar hondersten/seconde. Wel terug 8e nu met een 01.31.615. Aan m'n ghost te zien zit een 31.5 er zeker in, mss zelfs een 31.4 als ik m'n zenuwen in bedwang kan houden
2x m'n tijd verbeterd, helaas telkens maar met een paar hondersten/seconde. Wel terug 8e nu met een 01.31.615. Aan m'n ghost te zien zit een 31.5 er zeker in, mss zelfs een 31.4 als ik m'n zenuwen in bedwang kan houden
Ik volg nu uw host, en op het rechte stuk aan start, zit ik altijd achter, maar in de 1e bocht kan ik dichter komen dus daar kun je inderdaad nog wel wat vinden , misschien 50 honderste ofzo. Verder kan ik niet meer volgen
Ik ga het opgeven denk ik, te weinig tijd, ik begin maar deftige tijden te rijden na een halfuur proberen, en veel meer tijd heb ik meestal niet.
Nice
Ik zit aan 1:35.46 ongeveer. Had uwen ghost geladen maar op enkele stukken hou ik u toch echt niet bij.
Kan zelf wel nog beter maar de zin ontbreekt, time trials vind ik nogal boring
Comment