Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5 v.2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik zit nog maar aan ronde 6, heb blijkbaar wat in te halen.

Comment

• Ik geef t op, zonder stuur is t ondoenbaar om onder de 1,34 te geraken denk ik. zucht
      Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
      Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
      Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Paar uurkes nie gespeeld en terug gezakt naar plaats 9
        Vind wel dat het niveau serieus hoger ligt dan tijdens de vorige GT Academy, dan was het relatief easy naar plaats 4

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
          Ik geef t op, zonder stuur is t ondoenbaar om onder de 1,34 te geraken denk ik. zucht
          7e overall, samurai_405, rijdt met controller, 01.31.048

Comment

• weet t, volg zijn ghost maar t lukt me gewoon niet, volgend jaar beter en ander circuit

Comment

weet t, volg zijn ghost maar t lukt me gewoon niet, volgend jaar beter en ander circuit

Geef mij maar Spa dan
              Je moet is rondkijken voor een stuurtje hé, echt zijn geld waard als je regelmatig speelt. Ale, toch als je geen thrustmaster rs500 koopt of logitech g27. Al zijn die wel schitterend

Comment

• 2x m'n tijd verbeterd, helaas telkens maar met een paar hondersten/seconde. Wel terug 8e nu met een 01.31.615. Aan m'n ghost te zien zit een 31.5 er zeker in, mss zelfs een 31.4 als ik m'n zenuwen in bedwang kan houden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Manuelos Bekijk Berichten
                  2x m'n tijd verbeterd, helaas telkens maar met een paar hondersten/seconde. Wel terug 8e nu met een 01.31.615. Aan m'n ghost te zien zit een 31.5 er zeker in, mss zelfs een 31.4 als ik m'n zenuwen in bedwang kan houden
                  Ik volg nu uw host, en op het rechte stuk aan start, zit ik altijd achter, maar in de 1e bocht kan ik dichter komen dus daar kun je inderdaad nog wel wat vinden , misschien 50 honderste ofzo. Verder kan ik niet meer volgen

Ik ga het opgeven denk ik, te weinig tijd, ik begin maar deftige tijden te rijden na een halfuur proberen, en veel meer tijd heb ik meestal niet.

Hopelijk haal je die 1e 8.

Comment

• 1:31.532, maar nog steeds niet zeker van die top 8 ...

Comment

1:31.532, maar nog steeds niet zeker van die top 8 ...
                      Knappe 6de plaats Manuelos
                      Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)

Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)

Seat Ibiza Evo2 ​

Comment

• Nice
                        Ik zit aan 1:35.46 ongeveer. Had uwen ghost geladen maar op enkele stukken hou ik u toch echt niet bij.
                        Kan zelf wel nog beter maar de zin ontbreekt, time trials vind ik nogal boring
                        Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
                        Audi S3 '02 sold => topic
                        Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
                        Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic

Comment

• Kleine verbetering naar 1:31.462 en terug naar plaats 7 in België. Der zit nog wat meer in, maar 't wordt alleszins nipt voor die top 8 te halen.

Comment

Kleine verbetering naar 1:31.462 en terug naar plaats 7 in België. Der zit nog wat meer in, maar 't wordt alleszins nipt voor die top 8 te halen.
                            Is het geen top 16 dat je moet halen om door te zijn?

Comment

• Dacht ik ook, de beste 16 van BeNeLux dacht ik

Comment

Dacht ik ook, de beste 16 van BeNeLux dacht ik
                                t' Zijn de snelste 8 Nederlanders en de snelste 8 uit België/Luxemburg

Comment

• Ow, dan verkleinen de kansen wel, kunt ge nog rustig slapen?

Comment

t' Zijn de snelste 8 Nederlanders en de snelste 8 uit België/Luxemburg

Das minder, hopelijk lukt het! Was je vorig jaar erdoor?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mathiasvf Bekijk Berichten
                                      Was je vorig jaar erdoor?
                                      Vorig jaar was er geen GT Academy in België, 2 jaar geleden wel en toen was ik 4e, maar toen was het wel de top 20 van België die doorging.

Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                                      kunt ge nog rustig slapen?
                                      Slapen wel ja, ma mijn eerste werk 's ochtends is toch rap de leaderboards bekijken voor te zien of ik niet gezakt ben

Comment

• Ik zit (momenteel) vast op 1.35.458. Ik speel wel met controller.

Comment

Vorig jaar was er geen GT Academy in België, 2 jaar geleden wel en toen was ik 4e, maar toen was het wel de top 20 van België die doorging.
                                          En wat gebeurt er dan? Is dat dan tegen elkaar of weer tegen de klok? En weer hetzelfde circuit?

Ik hoop echt dat ge het haalt. Nog paar dagen afzien :p

Comment

Working...
                                          X