Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5 v.2
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
Ge moet de persoon als vriend toevoegen die de lobby zal openen.dan bij community links in uw hoofdscherm gaan. op die persoon zijn naamklikken en dan de koffietas. als de lobby open is zal er een geel ventje boven staan. en daar kan je gewoon joinenBMW X5 45e
Comment
-
't Was leuk, die PP is echt een geslaagde toevoeging, auto's waarvan ge niet dacht dat ze aan mekaar gewaagd zouden zijn zorgen voor leuke races! Alleen wa weinig volk hè, maar vier man. Als ge dat vergelijkt met toen het spel juist uit was heeft het precies al serieus aan populariteit moeten inboeten. Ook bij mezelf hoor, 'k ben liever bezig met hockeykaartjes verzamelen en met een paar maten ander mensen op hun doos geven in NHL11 dan auto's verzamelen waar ik nooit meer mee ga rijden. Juist het online racen is nog redelijk fun. Ik wacht nu vol anticipatie op Shift 2, zal iets helemaal anders zijn, maar veel meer mijn ding.
Comment
-
Comment
-
Fooooook DAMINDJENI! Ge kunt geen auto's meer versturen van meer dan 1.000.000, wat wil zeggen dat den Alexx mijne Formula GT niet meer kan terugsturen. Akkoord, hij heeft em al twee maand, en we zijn em beiden wat uit het oog verloren , maar toch
@ Kefkie: bwa, wa meer Premiums zou al iets zijn hè. Circuits da's andere koek, wa meer bekende tracks als Donington, Road Atlanta, Francorchamps etc.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk BerichtenFooooook DAMINDJENI! Ge kunt geen auto's meer versturen van meer dan 1.000.000, wat wil zeggen dat den Alexx mijne Formula GT niet meer kan terugsturen. Akkoord, hij heeft em al twee maand, en we zijn em beiden wat uit het oog verloren , maar toch
@ Kefkie: bwa, wa meer Premiums zou al iets zijn hè. Circuits da's andere koek, wa meer bekende tracks als Donington, Road Atlanta, Francorchamps etc.
ja eigelijk liever meer bekendere circuits dan wagens. en races om rapper wat XP punten te verdienen. want nu moet ik elke keer verschillende endurance races rijden om maar een level te stijgenBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk BerichtenFooooook DAMINDJENI! Ge kunt geen auto's meer versturen van meer dan 1.000.000, wat wil zeggen dat den Alexx mijne Formula GT niet meer kan terugsturen. Akkoord, hij heeft em al twee maand, en we zijn em beiden wat uit het oog verloren , maar toch
Haha , nee was het totaal vergeten.. en ik denk niet dat ze dit hebben aangekondigd?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Pff.. heb telkens het probleem als ik online speel (in iemands lounge ofzo) dat ik na enkele minuten 'verbinding met lobbyserver verbroken' krijg. Is echt super irritant... Waar zou het probleem aan liggen?1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenPff.. heb telkens het probleem als ik online speel (in iemands lounge ofzo) dat ik na enkele minuten 'verbinding met lobbyserver verbroken' krijg. Is echt super irritant... Waar zou het probleem aan liggen?BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtenheb ik ook al een paar keer gehad. gewoon opnieuw joine en dan gaat dat over.
OT.: PSN: Dennis_Noten1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenBij mij blijft dat duren ... Ligt mss aan mijn draadloos netwerk? Beter met een LAN-kabel werken?
OT.: PSN: Dennis_Noten
Wifi en online gaming geeft vaak problemen, probeer idd is met je netwerkkabel
Comment
Comment