Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5 v.2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gran Turismo 5 v.2

Het vervolg op Gran Turismo 5

Posten maar.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Bon we beginnen het topic goed met een race vanavond om 20.00uur. hoe meer zielen hoe beter
    BMW X5 45e

Comment

gewoon te vinden in de online lobby?

Comment

Ge moet de persoon als vriend toevoegen die de lobby zal openen.dan bij community links in uw hoofdscherm gaan. op die persoon zijn naamklikken en dan de koffietas. als de lobby open is zal er een geel ventje boven staan. en daar kan je gewoon joinen
        BMW X5 45e

Comment

heb tijdelijk een ps 3 met gt5.
          wie moet ik toevoegen voor de race van 8h? (psn naam)

Comment

Vinox en ik zijn online.. Lobby is van 'Vinox'
            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

't Was leuk, die PP is echt een geslaagde toevoeging, auto's waarvan ge niet dacht dat ze aan mekaar gewaagd zouden zijn zorgen voor leuke races! Alleen wa weinig volk hè, maar vier man. Als ge dat vergelijkt met toen het spel juist uit was heeft het precies al serieus aan populariteit moeten inboeten. Ook bij mezelf hoor, 'k ben liever bezig met hockeykaartjes verzamelen en met een paar maten ander mensen op hun doos geven in NHL11 dan auto's verzamelen waar ik nooit meer mee ga rijden. Juist het online racen is nog redelijk fun. Ik wacht nu vol anticipatie op Shift 2, zal iets helemaal anders zijn, maar veel meer mijn ding.

Comment

Shift 2 heb ik ook reeds in pre-order staan En Mortal Kombat

Comment

Ik heb jaarabo genomen op Top Gear magazine, en verwacht nu TDU2 één van de komende weken in de bus, ben benieuwd tov GT-5.

Comment

Update 1.07

http://www.gtplanet.net/gran-turismo...available-now/ .......na een week de volgende al

Comment

Ze zouden beter eens wat extra auto's erbij gooien of extra circuits.
                      BMW X5 45e

Comment

Fooooook DAMINDJENI! Ge kunt geen auto's meer versturen van meer dan 1.000.000, wat wil zeggen dat den Alexx mijne Formula GT niet meer kan terugsturen. Akkoord, hij heeft em al twee maand, en we zijn em beiden wat uit het oog verloren , maar toch

@ Kefkie: bwa, wa meer Premiums zou al iets zijn hè. Circuits da's andere koek, wa meer bekende tracks als Donington, Road Atlanta, Francorchamps etc.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
                          Fooooook DAMINDJENI! Ge kunt geen auto's meer versturen van meer dan 1.000.000, wat wil zeggen dat den Alexx mijne Formula GT niet meer kan terugsturen. Akkoord, hij heeft em al twee maand, en we zijn em beiden wat uit het oog verloren , maar toch

@ Kefkie: bwa, wa meer Premiums zou al iets zijn hè. Circuits da's andere koek, wa meer bekende tracks als Donington, Road Atlanta, Francorchamps etc.
                          haha

ja eigelijk liever meer bekendere circuits dan wagens. en races om rapper wat XP punten te verdienen. want nu moet ik elke keer verschillende endurance races rijden om maar een level te stijgen
                          BMW X5 45e

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten

Ik heb da bewust gedaan
                            Haha , nee was het totaal vergeten.. en ik denk niet dat ze dit hebben aangekondigd?
                            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Pff.. heb telkens het probleem als ik online speel (in iemands lounge ofzo) dat ik na enkele minuten 'verbinding met lobbyserver verbroken' krijg. Is echt super irritant... Waar zou het probleem aan liggen?
                              1991 Mazda MX-5 NA
                              Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                              www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                                Pff.. heb telkens het probleem als ik online speel (in iemands lounge ofzo) dat ik na enkele minuten 'verbinding met lobbyserver verbroken' krijg. Is echt super irritant... Waar zou het probleem aan liggen?
                                heb ik ook al een paar keer gehad. gewoon opnieuw joine en dan gaat dat over.
                                BMW X5 45e

Comment

Wat zijn jullie PS-Network nicknames? Dan kan ik jullie toevoegen, heb vandaag GT5 gekregen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                    heb ik ook al een paar keer gehad. gewoon opnieuw joine en dan gaat dat over.
                                    Bij mij blijft dat duren ... Ligt mss aan mijn draadloos netwerk? Beter met een LAN-kabel werken?

OT.: PSN: Dennis_Noten
                                    1991 Mazda MX-5 NA
                                    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                    www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                                      Bij mij blijft dat duren ... Ligt mss aan mijn draadloos netwerk? Beter met een LAN-kabel werken?

OT.: PSN: Dennis_Noten

Wifi en online gaming geeft vaak problemen, probeer idd is met je netwerkkabel

Comment

Ik gebruik wifi en ik heb nog nooit problemen gehad. Hangt ook af van hoever je PS3 van de router staat volgens mij of hoeveel muren ertussen zitten.

Comment

Working...
                                        X