Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5 v.2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

B-spec Historic Racing Car Cup in/op Cote d'Azur EINDELIJK gewonnen!

Wel redelijk wat grijze haren bijgekregen.

Comment

Ik ga nu GT5 spelen, als iemand zin heeft om online te spelen. Voeg me maar toe dan, nickname: Nihilius007

Comment

Heeft er iemand een auto te leen voor de historic racing car cup? Nu is het blijkbaar een rolling start en ik geraak nooit voorbij de eerste met mijn lambo. Ik stuur hem zodra de race gedaan is wel terug.
        Nickname is : FR2007

Comment

Klinkt bekend in de oren

+ YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FR2007 Bekijk Berichten
            Heeft er iemand een auto te leen voor de historic racing car cup? Nu is het blijkbaar een rolling start en ik geraak nooit voorbij de eerste met mijn lambo. Ik stuur hem zodra de race gedaan is wel terug.
            Nickname is : FR2007
            Ik wil strax wel is kijken of ik die jag al terug heb. ik dacht dat ik die hier aan iemand had geleend maar ben niet zeker of ik ze al terug heb zoja zal ik hem versturen.
            BMW X5 45e

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
              Ik wil strax wel is kijken of ik die jag al terug heb. ik dacht dat ik die hier aan iemand had geleend maar ben niet zeker of ik ze al terug heb zoja zal ik hem versturen.
              Tnx, heeft geen haast! Ik kan pas vanavond gamen en ik heb ook nog seizoenevents die ik moet uitrijden.

Comment

Zijn de meeste van die historic racers niet meer dan 1miljoen waard? Ik heb zo'n P330 maar die kost nieuw 20 000 000 credits & die kan je dus niet meer versturen dacht ik na de update?

Comment

Sinds de vorige update kan je wel wagen online zetten (delen met vrienden). Als men dan bij je profiel gaat kijken zie je de wagens staan en kan je ze gewoon gebruiken.
                  Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
                  Audi S3 '02 sold => topic
                  Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
                  Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic

Comment

Kan er es iemand de verschillen tussen de prologue of de gewone gt5 zeggen? Behalve dat die completer is? Wat kan je meer?

Als je op de prologue al enkele auto's en credits hebt, ben je die kwijt als je overschakelt op het volledig spel?

Thx

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommeh Bekijk Berichten
                      Kan er es iemand de verschillen tussen de prologue of de gewone gt5 zeggen? Behalve dat die completer is? Wat kan je meer?

Als je op de prologue al enkele auto's en credits hebt, ben je die kwijt als je overschakelt op het volledig spel?

Thx
                      Ik weet het niet maar ik veronderstel van niet, omdat ze als aparte spellen worden gezien volgens mij.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door steffer234 Bekijk Berichten
                        Ik weet het niet maar ik veronderstel van niet, omdat ze als aparte spellen worden gezien volgens mij.
                        Dus ik ben ze niet kwijt omdat het als aparte spelen worden aanzien? Makes no sense..?

Comment

Er wordt (eindelijk) gewerkt aan een "ingame race save" systeem
                          Kan ik eindelijk aan die 24 races beginnen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Manuelos Bekijk Berichten
                            Er wordt (eindelijk) gewerkt aan een "ingame race save" systeem
                            Kan ik eindelijk aan die 24 races beginnen
                            Dat zal echt geweldig zijn !
                            Waarschijnlijk nog geen nieuws van wanneer de patch uitkomt ?

Comment

Lol, net 1.2 miljoen Credits en 515.400XP verdiend (op 15 minuten tijd) dankzij een online glitchke in SSR7

Comment

Lol, net 1.2 miljoen Credits en 515.400XP verdiend (op 15 minuten tijd) dankzij een online glitchke in SSR7
                                oe doede da? wilk ook wel doen
                                BMW X5 45e

Comment

Godverdoeme, verwa krijde gij da en ikke ni? Alsof gij da van doen hebt

Comment

oe doede da? wilk ook wel doen
                                    Ge kunt door de muur rijden in de 1e bocht, waardoor je onder het circuit terecht komt.
                                    Dan moet je terug naar de start rijden en heel de tijd rondjes draaien.1 ronde = 4sec.
                                    En dat 200 laps, werkt alleen met de gt-r.
                                    Ge moet nu maar es online zoeken achter ne ne ssr7 lobby (200 laps), dan zal het wel duidelijk worden.

Comment

Ge kunt door de muur rijden in de 1e bocht, waardoor je onder het circuit terecht komt.
                                      Dan moet je terug naar de start rijden en heel de tijd rondjes draaien.1 ronde = 4sec.
                                      En dat 200 laps, werkt alleen met de gt-r.
                                      Ge moet nu maar es online zoeken achter ne ne ssr7 lobby (200 laps), dan zal het wel duidelijk worden.
                                      cava, merci gaank mij is mee bezighoude. eerst weer updates installere
                                      BMW X5 45e

Comment

1e plek: 1.167.000xp erbij :p en dat voor 15 minuten rondjes draaien

Comment

Over welke race/event hebben jullie het ?

Comment

Working...
                                          X