Oorspronkelijk geplaatst door Manuelos
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5 v.2
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk BerichtenOver welke race/event hebben jullie het ?BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk BerichtenIk geraak door die muur maar "vlieg" dan verloren.
Kan iemand mij begeleiden?
Yes.
well, This is the key
http://www.youtube.com/watch?v=0aKzZLwhU2w
That wall + gtr = out of the map = drive in circle touching the sector and the finish line.
edit: you don't need a veyron that hit you at 350 kmh, you can go inside by yourself.
Apparently an online money bug is going to get corrected in next update too.
Kaz_Yamauchi: 対策済みなので、次のアップデートで。RT @zinneanne: @Kaz_Yamauchi オンラインでバグを利用した金稼ぎ部屋が横行しています。
Kaz_Yamauchi: Countermeasures have been readied. Watch next update. RT @zinneanne: @Kaz_Yamauchi Rooms for gaining money by exploiting a bug are becoming widespread online
FOUND IT, did a lap in 04.484 XD. Rubberband on the controller and im doing a laps in 8secs automaticly. 100laps left to see what i wil win=)
Comment
-
New seasonal events are up
5 races:
Cape Ring South - 5 laps
Laguna Seca - 3 laps
Monza - 3 laps
Tokyo R246 Reverse - 3 laps
Eifel (kart) 103A - 5 laps
Restrictions
Max 550 PP
1969 or below
Here are the rewards for the races. i didn't note down the xp from the 1st 3races but i remember it was around those no.
Cape Ring: $61,400 - 12,000xp - 12,500xp
Laguna Seca: $62,500 -12xxxxp
Monza: $65,300 - 12xxxxp - 13xxxxp
Tokyo R256: $68,000 - 13,500xp
Eifel: $71,200 - 14,300xp
De ocd is ook aangepast er is meer keus nu..........probleem khem ze allemaal
Momenteel 910 unieke wagens en lvl 40 bspec ook bereikt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten910 auto's ?????? Jeezes maat, gij gaat den eerste zijn met dien 1000 car trophy zeker?
.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Manuelos Bekijk BerichtenHier wss wel ja (wereldwijd daarentegen komt hij 3 maand te laat), ik zit bijna aan 700, maar probeer nu de duurste eerst te kopen, vorige week nog 20.000.000 verdaan aan 1 oto
Ik hou mij dan ook niet bezig met glitchen en bugskes..... ( wereldwijd daarentegen )
En this allemaal kwestie van tijd hebben als je het eerlijk wilt houden......
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk BerichtenIk hou mij dan ook niet bezig met glitchen en bugskes..... ( wereldwijd daarentegen )
En this allemaal kwestie van tijd hebben als je het eerlijk wilt houden......
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Manuelos Bekijk BerichtenDie 1000 car trophy kunt ge ook krijgen zonder glitchen en bugskes, door 1000 karts te kopen bv
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk BerichtenDas zeker tijd verlies als ge die daarna ook nog eens moet verkopen voor de helft van de prijs.......neenee ik blijf bij mijn lijst.
Comment
-
Verkoop je toevallig je oude versie niet Manuelos?
Comment
-
Comment
-
-
Is er iemand die de ophanging van mijn gt-r is wil verbeteren, ik krijg dat onderstuur niet weg.
Hoogte voor/achter -2/-2
Veerkracht voor/achter 16,5/14,0
Dempers uit voor/achter 7/7
Dempers compressie voor/achter 6/6
Stabilisatoren 4/5
Camber voor/achter 1,4/1,3
Toe/uitspoor voor/achter 0,00/0,20
Auto heeft 725 pk, dif dat 85% vermogen naar achter stuurt en 15 naar voor. Wel geen sperdifferentieel gekocht, is dat ook nodig?
Comment
Comment