Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Kaz_Yamauchi: Countermeasures have been readied. Watch next update. RT @zinneanne: @Kaz_Yamauchi Rooms for gaining money by exploiting a bug are becoming widespread online
FOUND IT, did a lap in 04.484 XD. Rubberband on the controller and im doing a laps in 8secs automaticly. 100laps left to see what i wil win=)
910 auto's ?????? Jeezes maat, gij gaat den eerste zijn met dien 1000 car trophy zeker?
Ik hou er mij in elk geval niet meer mee bezig. ALS ik tijd heb om te kassen, is't NHL. Of der moet wa volk online zijn, dan race ik nog wel een beetje.
910 auto's ?????? Jeezes maat, gij gaat den eerste zijn met dien 1000 car trophy zeker?
.
Hier wss wel ja (wereldwijd daarentegen komt hij 3 maand te laat), ik zit bijna aan 700, maar probeer nu de duurste eerst te kopen, vorige week nog 20.000.000 verdaan aan 1 oto
Hier wss wel ja (wereldwijd daarentegen komt hij 3 maand te laat), ik zit bijna aan 700, maar probeer nu de duurste eerst te kopen, vorige week nog 20.000.000 verdaan aan 1 oto
Ik hou mij dan ook niet bezig met glitchen en bugskes..... ( wereldwijd daarentegen )
En this allemaal kwestie van tijd hebben als je het eerlijk wilt houden......
Ik hou mij dan ook niet bezig met glitchen en bugskes..... ( wereldwijd daarentegen )
En this allemaal kwestie van tijd hebben als je het eerlijk wilt houden......
Die 1000 car trophy kunt ge ook krijgen zonder glitchen en bugskes, door 1000 karts te kopen bv
Is er iemand die de ophanging van mijn gt-r is wil verbeteren, ik krijg dat onderstuur niet weg.
Hoogte voor/achter -2/-2
Veerkracht voor/achter 16,5/14,0
Dempers uit voor/achter 7/7
Dempers compressie voor/achter 6/6
Stabilisatoren 4/5
Camber voor/achter 1,4/1,3
Toe/uitspoor voor/achter 0,00/0,20
Auto heeft 725 pk, dif dat 85% vermogen naar achter stuurt en 15 naar voor. Wel geen sperdifferentieel gekocht, is dat ook nodig?
Comment