Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5 v.2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #61
    Gisteren wilde mijn PS niet automatisch inloggen.
    Vandaag geeft hij een foutmelding en geraak ik er helemaal niet in.

    Zijn er hier nog mensen die hetzelfde probleem hebben.

    .

    Comment


    • #62
      Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
      Gisteren wilde mijn PS niet automatisch inloggen.
      Vandaag geeft hij een foutmelding en geraak ik er helemaal niet in.

      Zijn er hier nog mensen die hetzelfde probleem hebben.

      .
      idd... net voorgehad

      Comment


      • #63
        Ik denk dat het onderhoud van het psn is daarmee dat we er niet opraken

        Comment


        • #64
          Geen paniek server onderhoud...

          Comment


          • #65
            Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
            Is er iemand die de ophanging van mijn gt-r is wil verbeteren, ik krijg dat onderstuur niet weg.
            Hoogte voor/achter -2/-2
            Veerkracht voor/achter 16,5/14,0
            Dempers uit voor/achter 7/7
            Dempers compressie voor/achter 6/6
            Stabilisatoren 4/5
            Camber voor/achter 1,4/1,3
            Toe/uitspoor voor/achter 0,00/0,20
            Auto heeft 725 pk, dif dat 85% vermogen naar achter stuurt en 15 naar voor. Wel geen sperdifferentieel gekocht, is dat ook nodig?
            Om ff te antwoorden op uw vraag (want die mannen hier kunnen ijlen over ni inloggen, maar ne keer helpen ). Ik dénk dat het aan uw camber en stabi's ligt. De hoogte en demping heeft daar ook iets mee te maken, maar minder. Voor mijn driftkar staat de achterste stabi op 't minimum, de voorste op 't maximum. Ik zou dus zeggen, speel daarmee al een beetje, zet zeker de voorste niet minder dan de achterste! Ivm het camber, voor vanvoor is het toch weinig ze... Probeer vanvoor bvb eens 2.2 en vanachter 1.5 (of minder).

            Ten slotte toch ff de hoogte bespreken. Mijn driftkar staat vanvoor op -2 (bereik 10/-10) maar vanachter op -10. Hoe lager de auto, hoe minder demping, en dus hoe harder, zelfs met zahcte dempers!. Zet uw auto maar eens op zijn laagste, met de dempers op standaard. Doe dan de Nordschleife. Zet hem dan op normale hoogte, dempers nog steeds standaard, en dan terug de Ring op. Nog een weetje: hoe minder demping op de aandrijfwielen, hoe sneller de wielen het contact met de weg verliezen en dus doorspinnen.

            Comment


            • #66
              Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
              Om ff te antwoorden op uw vraag (want die mannen hier kunnen ijlen over ni inloggen, maar ne keer helpen ). Ik dénk dat het aan uw camber en stabi's ligt. De hoogte en demping heeft daar ook iets mee te maken, maar minder. Voor mijn driftkar staat de achterste stabi op 't minimum, de voorste op 't maximum. Ik zou dus zeggen, speel daarmee al een beetje, zet zeker de voorste niet minder dan de achterste! Ivm het camber, voor vanvoor is het toch weinig ze... Probeer vanvoor bvb eens 2.2 en vanachter 1.5 (of minder).

              Ten slotte toch ff de hoogte bespreken. Mijn driftkar staat vanvoor op -2 (bereik 10/-10) maar vanachter op -10. Hoe lager de auto, hoe minder demping, en dus hoe harder, zelfs met zahcte dempers!. Zet uw auto maar eens op zijn laagste, met de dempers op standaard. Doe dan de Nordschleife. Zet hem dan op normale hoogte, dempers nog steeds standaard, en dan terug de Ring op. Nog een weetje: hoe minder demping op de aandrijfwielen, hoe sneller de wielen het contact met de weg verliezen en dus doorspinnen.
              Bedankt! Dat ga is straks allemaal is proberen

              Comment


              • #67
                Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                Is er iemand die de ophanging van mijn gt-r is wil verbeteren, ik krijg dat onderstuur niet weg.
                Hoogte voor/achter -2/-2
                Veerkracht voor/achter 16,5/14,0
                Dempers uit voor/achter 7/7
                Dempers compressie voor/achter 6/6
                Stabilisatoren 4/5
                Camber voor/achter 1,4/1,3
                Toe/uitspoor voor/achter 0,00/0,20
                Auto heeft 725 pk, dif dat 85% vermogen naar achter stuurt en 15 naar voor. Wel geen sperdifferentieel gekocht, is dat ook nodig?
                Bij mij staat hem zo:
                Hoogte voor/achter -2/-2
                Veerkracht voor/achter 15,2/10,0
                Dempers uit voor/achter 6/6
                Dempers compressie voor/achter 6/6
                Stabilisatoren 4/4
                Camber voor/achter 2,5/1,8
                Toe/uitspoor voor/achter 0,18/-0,10

                dan mijn LSD:
                Startkoppel: 5 / 13
                Acceleratiegevoeligheid 20 / 45
                Remgevoeligheid 10 / 20

                en dan 70% naar de achterwielen en 30% naar voor. auto heeft bij mij wel 880pk.
                BMW X5 45e

                Comment


                • #68
                  UPDATE 1.08 ( 1.7mb )





                  Japanese 80' festival event was added. That's looks like that's it for this week.

                  max tune is 550PP
                  tsukuba 5 laps
                  toyko 5 laps
                  cape ring (LULZZZZZ) 2 laps
                  SSr5 5 laps
                  Eifel (cart) 3 laps

                  credits around the 77,000 range

                  Comment


                  • #69
                    Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
                    Om ff te antwoorden op uw vraag (want die mannen hier kunnen ijlen over ni inloggen, maar ne keer helpen ). Ik dénk dat het aan uw camber en stabi's ligt. De hoogte en demping heeft daar ook iets mee te maken, maar minder. Voor mijn driftkar staat de achterste stabi op 't minimum, de voorste op 't maximum. Ik zou dus zeggen, speel daarmee al een beetje, zet zeker de voorste niet minder dan de achterste! Ivm het camber, voor vanvoor is het toch weinig ze... Probeer vanvoor bvb eens 2.2 en vanachter 1.5 (of minder).

                    Ten slotte toch ff de hoogte bespreken. Mijn driftkar staat vanvoor op -2 (bereik 10/-10) maar vanachter op -10. Hoe lager de auto, hoe minder demping, en dus hoe harder, zelfs met zahcte dempers!. Zet uw auto maar eens op zijn laagste, met de dempers op standaard. Doe dan de Nordschleife. Zet hem dan op normale hoogte, dempers nog steeds standaard, en dan terug de Ring op. Nog een weetje: hoe minder demping op de aandrijfwielen, hoe sneller de wielen het contact met de weg verliezen en dus doorspinnen.
                    Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                    Bij mij staat hem zo:
                    Hoogte voor/achter -2/-2
                    Veerkracht voor/achter 15,2/10,0
                    Dempers uit voor/achter 6/6
                    Dempers compressie voor/achter 6/6
                    Stabilisatoren 4/4
                    Camber voor/achter 2,5/1,8
                    Toe/uitspoor voor/achter 0,18/-0,10

                    dan mijn LSD:
                    Startkoppel: 5 / 13
                    Acceleratiegevoeligheid 20 / 45
                    Remgevoeligheid 10 / 20

                    en dan 70% naar de achterwielen en 30% naar voor. auto heeft bij mij wel 880pk.
                    Heb wat meer camber gezet vooraan (1,9) en stabilisatoren voor/achter op 4 gezet. Nu rijd hij zoals ik het wil, bedankt iedereen

                    Comment


                    • #70
                      Iemand zin in een raceke?

                      Comment


                      • #71
                        Voor diegene die interesse hebben, ik heb een Wheelstand Pro te koop staan.

                        http://www.2dehands.be/computer-game...&bewaar=&adnr=

                        Comment


                        • #72
                          Als het al op de markt komt zal dit toch weer reteduur zijn.

                          Gisteren een een poging gedaan om een paar circuits te ontwerpen,best wel plezant eigenlijk.
                          Ge kunt er echt overdreven zotte bochten mee maken,vooral met het hoogteverschil.

                          Last edited by ; 17/03/2011, 11:01.

                          Comment


                          • #73
                            Zou idd rond de 1000 euro liggen zonder iets bij... Ongeveer het dubbel of driedubbel van de standaard Playseat dus. Maar toch, azo een knap ding jong

                            Comment


                            • #74
                              Update event & ocd

                              RACES:


                              Tsukuba Circuit ----------------- 5 laps ---- 79,700 Cr
                              Fuji Speedway F ----------------- 3 laps ---- 82,000 Cr
                              Nurburgring Nordschleife -------- 1 lap ----- 111,900 Cr
                              Grand Valley Speedway Reverse --- 3 laps ---- 84,300 Cr
                              Mt Aso Tarmac ------------------- 5 laps ---- 91,100 Cr



                              The full list for this week's OCD:

                              TRUCKS
                              Chevrolet Silverado SST Concept '02
                              Chevrolet SSR '03
                              Daihatsu Midget II D type '98
                              Dodge RAM 1500 LARAMIE Hemi Quad Cab '04
                              Ford F-150 Lightning '03
                              Toyota Tacoma X-Runner '04

                              STREET
                              Acura HSC Concept '04
                              Alfa Romeo 155 2.5 V6 TI '93
                              Bugatti Veyron 16.4 '09
                              Fiat Panda Super i.e. '90
                              Ginetta G4 '64
                              Lamborghini Countach 25th Anniversary '88
                              Lamborghini Countach LP400 '74
                              Oullim Motors SPIRRA 4.6 V8 '04
                              Pagani Zonda C12S 7.3 '02
                              RUF 3400S '00
                              Volvo 240 GLT Estate '8

                              RALLY
                              Lancai STRATOS Rally Car '77
                              Mitsubishi Lancer Evolution Super Rally Car '03
                              Peugeot 205 Turbo 16 Evolution 2 Rally Car '86
                              Subaru IMPREZA Rally Car '01

                              RACE
                              BMW V12 LMR Race Car '99
                              Gran Turismo Formula Gran Turismo
                              Jaguar XJ220 LM Race Car
                              Mazda RX-7 LM Race Car
                              Nismo GT-R LM Road Going Version '95
                              Nissan 350Z Concept LM Race Car
                              Pagani Zonda LM Race Car
                              Panoz Esperante GTR-1 Race Car '98
                              Vauxhall Astra Super Touring Car '00

                              Comment


                              • #75
                                Geeft me weer zin om te rijden precies....

                                Comment


                                • #76
                                  Mensen die goesting hebben om morgenavond nog is online te racen?
                                  BMW X5 45e

                                  Comment


                                  • #77
                                    Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                    Mensen die goesting hebben om morgenavond nog is online te racen?
                                    Hoelaat?
                                    Alles voor 19h30 past voor mij

                                    Comment


                                    • #78
                                      Lamborghini Exclusive
                                      "Any type of tires are allowed on your car, and can be tuned to 600PP.
                                      Opponent cars will mainly be PP540-560 with sports/hard tires."

                                      5 laps @ Cape Ring Periphery, 127,100 Cr
                                      5 laps @ Madrid City Course, 137,000 Cr
                                      5 laps @ Trial Mountain, 143,900 Cr
                                      5 laps @ Nurburgring GP/D, 159,800 Cr
                                      5 laps @ Toscana (Pavement), 141,700 Cr

                                      Online Dealership:
                                      No change from last week

                                      Comment


                                      • #79
                                        Update 1.09

                                        v1.09 (49MB) is available now.

                                        The latest update for Gran Turismo 5 just went live. As expected, given the continued turmoil in Japan, it does not bring any new content or features. Thankfully, however, it does clean up bugs and glitches which were allowing players to “break out” of tracks and exploit the lap counter to quickly acquire cash. The game’s Online Car Dealership also appears to have been updated with fresh inventory.

                                        Comment


                                        • #80
                                          Klein vraagje. In arcade modus heb je 3 moeilijkheidsgraden, bij de hoogste rij ik iedereen naar huis met een E92 M3 op de Nürburgring
                                          Bestaat er een mogelijkheid om dit nog moeilijker te maken?

                                          Kies je een tragere wagen dan past Gran Turismo automatisch de concurrentie aan, met een E46 M3 CSL tegen onder andere een Ford GT en je wint nog zonder veel inspanning.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X