Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Na dat ik met het PS3 hack gebeuren 400 euro armer ben geworden heb ik mijn PS3 niet meer opgezet. PS3 en alle spellekes mogen de verkoop in, inclusief playseat.
Na dat ik met het PS3 hack gebeuren 400 euro armer ben geworden heb ik mijn PS3 niet meer opgezet. PS3 en alle spellekes mogen de verkoop in, inclusief playseat.
Het enige wat ik er aan ga missen is GT5
Wat heb je van games liggen en heb je een steering wheel met versnellingen?
Het enige wat ik er aan ga missen is GT5
Hoe u dat €400 kan kosten snap ik niet helemaal. Atos Worldline heeft nog op zijn site gezet dat alles beveiligd & verzekerd is. Gewoon klacht indienen bij uw creditcardcompany & normaal maken die daar geen spel van hoor...
“Polyphony has already started with the new update, DLC’s should follow.”
Considering the comment was made on June 16, he is presumably referring to GT5 v1.10, differentiating between the game’s “updates” and actual “DLC”. Curiously, his words come only a week after Sony manager Penrose Tackie made a similar, reassuring reply to another comment on the European PlayStation Blog:
“I appreciate the frustration with regards to DLC but keep checking back on the PlayStation Blog, there will be news in due course.”
Ik geraak nog steeds niet online. De beloofde mail die naar mijn mailbox zou worden verstuurd, komt nooit aan. Het is nochtans een mailadres dat ik nog vaak gebruik.
Ik snap er niets meer van. Al herhaaldelijk geprobeerd, maar nog steeds niets ontvangen.
Ongetwijfeld is het hier al ergens gepasseerd, maar iemand setup-tips om bij een 4WD onderstuur tegen te gaan? Het is voor die Impreza voor het tijdelijk event op Laguna Seca. Heb alle upgrades dus kan alles aanpassen. Heb hem al voornamelijk achterwielaandrijving gegeven (65% wat blijkbaar de maximum is). Ik gok dat ik moet spelen met camber en toespoor voor & achter, maar geen idee van de exacte werking en acceptabele niveaus eigenlijk
Edit zegt: banden warmrijden helpt ook al een pak =D
Iemand 'n werkende link waarop ik mijn paswoord voor PSN kan resetten? Hetgene dat sony opgeeft blijkt niet te werken.
Gewoon via PS3 zou moeten lukken. Ze hebben alle sites gesloten omdat ze via die sites direct terug gehacked waren. Dus iedereen moet dat nu doen op zijn eigen PS3 dacht ik.
Comment