Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5 v.2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Voor wie wil meedoen geef je ps3 nickname

fastfrank1
    kevin-w_11
    GTP_Manuelos

Comment

• Voor wie wil meedoen geef je ps3 nickname

fastfrank1
      kevin-w_11
      GTP_Manuelos
      raydendj

Comment

• Na dat ik met het PS3 hack gebeuren 400 euro armer ben geworden heb ik mijn PS3 niet meer opgezet. PS3 en alle spellekes mogen de verkoop in, inclusief playseat.

Het enige wat ik er aan ga missen is GT5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
          Voor wie wil meedoen geef je ps3 nickname

fastfrank1
          kevin-w_11
          lexusis3000
          civic cup is prachtig and lots of credits
          Last edited by krikkie; 17/06/2011, 21:21.
          Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
          Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
          Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
            Na dat ik met het PS3 hack gebeuren 400 euro armer ben geworden heb ik mijn PS3 niet meer opgezet. PS3 en alle spellekes mogen de verkoop in, inclusief playseat.

Das wel pech hebben.
            Last edited by ; 17/06/2011, 21:37.

Comment

Na dat ik met het PS3 hack gebeuren 400 euro armer ben geworden heb ik mijn PS3 niet meer opgezet. PS3 en alle spellekes mogen de verkoop in, inclusief playseat.

Wat heb je van games liggen en heb je een steering wheel met versnellingen?
              2009 BMW E91 320d
              2002 BMW E46 M3
              2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
              2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

Hoe u dat €400 kan kosten snap ik niet helemaal. Atos Worldline heeft nog op zijn site gezet dat alles beveiligd & verzekerd is. Gewoon klacht indienen bij uw creditcardcompany & normaal maken die daar geen spel van hoor...

Comment

• Welke PS3 is het?

Comment

• “Polyphony has already started with the new update, DLC’s should follow.”
                    Considering the comment was made on June 16, he is presumably referring to GT5 v1.10, differentiating between the game’s “updates” and actual “DLC”. Curiously, his words come only a week after Sony manager Penrose Tackie made a similar, reassuring reply to another comment on the European PlayStation Blog:
                    “I appreciate the frustration with regards to DLC but keep checking back on the PlayStation Blog, there will be news in due course.”

Comment

• Ik geraak nog steeds niet online. De beloofde mail die naar mijn mailbox zou worden verstuurd, komt nooit aan. Het is nochtans een mailadres dat ik nog vaak gebruik.
                      Ik snap er niets meer van. Al herhaaldelijk geprobeerd, maar nog steeds niets ontvangen.

Comment

• Ongetwijfeld is het hier al ergens gepasseerd, maar iemand setup-tips om bij een 4WD onderstuur tegen te gaan? Het is voor die Impreza voor het tijdelijk event op Laguna Seca. Heb alle upgrades dus kan alles aanpassen. Heb hem al voornamelijk achterwielaandrijving gegeven (65% wat blijkbaar de maximum is). Ik gok dat ik moet spelen met camber en toespoor voor & achter, maar geen idee van de exacte werking en acceptabele niveaus eigenlijk
                        Edit zegt: banden warmrijden helpt ook al een pak =D
                        Last edited by ; 19/06/2011, 01:04.

Comment

• als iemand interesse heeft in een G25, ik verkoop er eentje!
                          1995 Honda Civic EG4 1.5 dxi -

Comment

• Een geluk dat ik hier regematig es een backup maak van m'n save game, anders was het daarnet 7 maand GT5 foetsjie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davidk Bekijk Berichten
                              als iemand interesse heeft in een G25, ik verkoop er eentje!
                              Hoeveel? Stuur maar via pm.
                              2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• tis al weg, heb ook nog ne Playseat staan die weg mag! Nieuwstaat, 300 EUR.
                                1995 Honda Civic EG4 1.5 dxi -

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Manuelos Bekijk Berichten
                                  Een geluk dat ik hier regematig es een backup maak van m'n save game, anders was het daarnet 7 maand GT5 foetsjie
                                  Da's gewoon via USB dat je dat doet? Want mijn PS3 begint ook kuren te vertonen, XMBL dat vastloopt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door grizzly Bekijk Berichten
                                    Da's gewoon via USB dat je dat doet? Want mijn PS3 begint ook kuren te vertonen, XMBL dat vastloopt...
                                    Yup, ik kopieer nu en dan es mijn save game naar een usb-stick

Comment

• Iemand 'n werkende link waarop ik mijn paswoord voor PSN kan resetten? Hetgene dat sony opgeeft blijkt niet te werken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                                        Iemand 'n werkende link waarop ik mijn paswoord voor PSN kan resetten? Hetgene dat sony opgeeft blijkt niet te werken.
                                        Gewoon via PS3 zou moeten lukken. Ze hebben alle sites gesloten omdat ze via die sites direct terug gehacked waren. Dus iedereen moet dat nu doen op zijn eigen PS3 dacht ik.

Comment

• new seasonal, time trials, drift trials, and OCD has changed

British lightweight seasonal:

1200kg or less - 550pp max

Tsukuba - 8 laps - 366,300cr
                                          Cote'd Azur - 5 laps - 399,000cr
                                          London - 5 laps - 381,300cr
                                          Nurburgring - 1 lap - 439,500cr
                                          Mt. Aso - 5 laps - 392,400cr

Tripled payout remains

Time trials:

Nurburgring - 394hp or less 1000kg or more - racing hard or less
                                          1,000,000cr

Super speedway - 690hp or less 1200kg or more - Production car - sports hard or less
                                          1,000,000cr

Drift trials:

Cape ring north
                                          1,000,000cr

Laguna Seca
                                          1,000,000cr

OCD:

0 Miles AND half price

Mitsubishi Lancer 1600 gsr 74 - 7,100 cr
                                          Mitsubishi Lancer 1600 gsr rally car 74 - 25,000cr
                                          Nissan Silvia 240rs 83 - 36,100cr
                                          Nissan Silvia 240rs rally car - 375,000cr
                                          Toyota RSC 01 - 150,000cr
                                          Toyota RSC rally raid car - 500,000cr
                                          Mitsubishi Pajero rally raid car 85 - 200.000cr
                                          Renault 5 turbo 80 - 37,250cr
                                          Renault 5 maxi turbo rally car 85 - 500,000cr
                                          Mitsubishi starion rally car 84 - 875,000cr
                                          Ford RS200 85 - 80,000cr
                                          Ford RS200 rally car 85 - 1,000,000cr
                                          Peugeot 205 turbo 16 85 - 39,200cr
                                          Peugeot 205 turbo 16 evolution 2 rally car, 1,000,000cr
                                          Peugeot 205 turbo 16 rally car -1.000.000cr
                                          Lancia Delta S4 rally car - 1,000,000cr
                                          Lancia stratos 73 - 187,500cr
                                          Lancia Stratos rally car -2,500,000cr
                                          Nissan C-WEST RAZO Silvia - 37,500cr
                                          Suzuki GSX R4 concept - 62,500cr
                                          Toyota Wedsport celica 03 - 100,000cr
                                          Subaru Cusco Subaru Advan Impreza 03 - 150,000cr
                                          Toyota Denso Sard supra gt 00- 375000cr
                                          Nissan Pennziol Nismo gtr 99 - 375,000cr
                                          Honda Arta NSx 00 - 375000cr
                                          Honda Castrol Mugen NSX 00 - 375,000 cr
                                          Nissan Calsonic skyline 00 - 375,000 cr
                                          Toyota Woodone Toms supra 03 - 375,000cr
                                          Bugatti Veyron....1,000,000cr
                                          Formula Gran Turismo 2,500,000cr

Comment

Working...
                                          X