foutje
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5 v.2
Collapse
X
-
Wel een paar RUF en BFR aanwezig.
Ook wel raar, sedert de update al 2 keer een crash van gt5 en als ik zelf host kan ik soms niet wisselen van circuit. Nog mensen met dezelfde ervaring?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steffer234 Bekijk BerichtenWaarvoor was de update van vandaag eigenlijk?
Comment
-
ben gt5 een beetje beu gespeeld, vroeger in gt3 en 4 bleef ik het maar spelen, in oktober komt er een grootse update, hopelijk nieuwe tracks en auto's, en geen skylines en s2000 versies hopelijk, anders gaat t spel de kast inToyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk Berichtenhoop het
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichtenin oktober komt er een grootse update,
Ik zou mijn geld inzetten op "Mid-race saving" *crosses fingers*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichtenwe zulle zien eh! als ze met iets goeds afkomen zal FM4 nog effe moeten wachten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk BerichtenZeg da nog es ???????,!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat fm4 moet wachten tot januari.....eerder koop ik het nie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichtenben gt5 een beetje beu gespeeld, vroeger in gt3 en 4 bleef ik het maar spelen, in oktober komt er een grootse update, hopelijk nieuwe tracks en auto's, en geen skylines en s2000 versies hopelijk, anders gaat t spel de kast in
Comment
-
gt5 rules echt een zalig race spel mijn favrt wagen is een lp640 zie foto lamborghini brussels http://www.flickr.com/photos/4872062...in/photostream
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
Zilver is binnen,maar om goud te halen...dat zal wat anders zijn.
Op de beelden zie je Coulthard wel een stuk afsnijden net voor het aansnijden van Chicago.
Comment
-
GT5 Spec 2.0 update komt er aan 3e week van oktober. De week daarna volgt DLC.
Quote van amar212, die altijd wel wat inside info heeft:
I expect a massive overhaul of the both A/B-Spec modes, new tracks, new vehicles and new functionalities.
This is not an ordinary update, Yamauchi himself said it is "Spec 2.0" update.
It will be glorious.
Comment
Comment