Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5 v.2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• foutje
    Last edited by Manuelos; 27/08/2011, 21:30.

Comment

• New “features and content”, he says, will be arriving “in September and October”.

the game’s next update should become available on August 29th/30th.

Comment

• Het valt me net op, geen Porsche?

Comment

• Wel een paar RUF en BFR aanwezig.

Ook wel raar, sedert de update al 2 keer een crash van gt5 en als ik zelf host kan ik soms niet wisselen van circuit. Nog mensen met dezelfde ervaring?
          2009 BMW E91 320d
          2002 BMW E46 M3
          2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
          2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Waarvoor was de update van vandaag eigenlijk?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steffer234 Bekijk Berichten
              Waarvoor was de update van vandaag eigenlijk?
              Glitch fixes

Comment

• ben gt5 een beetje beu gespeeld, vroeger in gt3 en 4 bleef ik het maar spelen, in oktober komt er een grootse update, hopelijk nieuwe tracks en auto's, en geen skylines en s2000 versies hopelijk, anders gaat t spel de kast in
                Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• het zal wel zijn aosl ik al eerder voorspeld had, vanaf dat FM4 uitkomt zul je plots wel een overvloed van dlc's krijgen voor gt5 ;-)

Comment

• hoop het

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk Berichten
                      hoop het
                      we zulle zien eh! als ze met iets goeds afkomen zal FM4 nog effe moeten wachten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                        in oktober komt er een grootse update,
                        PD kennende zullen we dus 3 nieuwe racing suits krijgen ofso
                        Ik zou mijn geld inzetten op "Mid-race saving" *crosses fingers*

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
                          we zulle zien eh! als ze met iets goeds afkomen zal FM4 nog effe moeten wachten
                          Zeg da nog es ???????,!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
                            Zeg da nog es ???????,!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dat fm4 moet wachten tot januari.....eerder koop ik het nie.

Comment

• sls at TGTT

Seasonal Event Info:

GOLD: 1:18.00
                              SILVER: 1:20.00
                              BRONZE: 1:26.00

Prize: 1,000,000cr

David Coulthard competes head-to-head with GT5 gamers. Watch the live stream this Monday here on GTPlanet.

Met controller is het vrij lastig.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                                ben gt5 een beetje beu gespeeld, vroeger in gt3 en 4 bleef ik het maar spelen, in oktober komt er een grootse update, hopelijk nieuwe tracks en auto's, en geen skylines en s2000 versies hopelijk, anders gaat t spel de kast in
                                same here, eergistere nog wa gespeeld, ma da was dan vooral omda ik de demo van Driver SF effe beu gespeeld was

Comment

• Drift Trials - Daytona Road Course, and Cote d'Azur

Time Trials - 394hp Japanese cars 1200kg or higher at Grand Valley - Sports Hard

295hp front wheel drive cars 800kg or higher at Madrid City (Mini) - Comfort Soft

Comment

• gt5 rules echt een zalig race spel mijn favrt wagen is een lp640 zie foto lamborghini brussels http://www.flickr.com/photos/4872062...in/photostream

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
                                      Seasonal Event Info:

GOLD: 1:18.00
                                      SILVER: 1:20.00
                                      BRONZE: 1:26.00

Prize: 1,000,000cr

David Coulthard competes head-to-head with GT5 gamers. Watch the live stream this Monday here on GTPlanet.

Met controller is het vrij lastig.....
                                      Zeg dat wel.Hoewel ik het verschil niet kan weten,ik rij altijd met de controller.

Zilver is binnen,maar om goud te halen...dat zal wat anders zijn.
                                      Op de beelden zie je Coulthard wel een stuk afsnijden net voor het aansnijden van Chicago.

Comment

• En gans de top 100 volgt dat filmpke.
                                        Goud is binnen met controller maar ze hadden er beter van gemaakt "drift around tgtt mit das sls"

Comment

• GT5 Spec 2.0 update komt er aan 3e week van oktober. De week daarna volgt DLC.

Quote van amar212, die altijd wel wat inside info heeft:

I expect a massive overhaul of the both A/B-Spec modes, new tracks, new vehicles and new functionalities.

This is not an ordinary update, Yamauchi himself said it is "Spec 2.0" update.

It will be glorious.

Comment

Working...
                                          X