Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5 v.2
Collapse
X
-
http://twitter.com/#!/Kaz_Yamauchi/status/126196522038738944
allez nog twee uur wachten voor die DLC.
maar heb daar juist een uurtje met een paar japs op spa online geweest blijkbaar heben ze het daar al wa normaal is zeker ?
is de max en zeker met regen
voor mij de mooiste race track van GT5 !
Comment
-
Heb vandaag een playseat met G27 stuur, pedalen gemonteerd, met grand turismo 5 , mijn bedoeling was om te trainen voor de Nurburgring maar in Arcade staat dit er niet bij,hoe kan ik dit circuit hier bij krijgen? Ben een nieuweling en ken er eigenlijk nog niks van...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk BerichtenHeb vandaag een playseat met G27 stuur, pedalen gemonteerd, met grand turismo 5 , mijn bedoeling was om te trainen voor de Nurburgring maar in Arcade staat dit er niet bij,hoe kan ik dit circuit hier bij krijgen? Ben een nieuweling en ken er eigenlijk nog niks van...Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichtendat moet je vrij spelen, dacht bij amg challenge, special......
Comment
-
Ik wou Spa kopen maar ik heb een UK GT5 disc (BCES 00569), en speel op een belgische account. De DLC is blijkbaar region locked, dus ik kan dit denk ik enkel installeren vanop een UK account? Dwz, ik moet een nieuwe UK psn account aanmaken, en ben al mijn GT5 progress kwijt omdat de DLC slechts werkt met één account?
Wtf?
Comment
-
Ik zou niet weten waarom. Ik heb ook een UK versie en de DLC gewoon gekocht op de BE store en alles werkt gewoon.Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
Audi S3 '02 sold => topic
Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ibiza FR Bekijk BerichtenIk zou niet weten waarom. Ik heb ook een UK versie en de DLC gewoon gekocht op de BE store en alles werkt gewoon.
Comment
-
Hebben hier na de update enkele problemen vastgesteld op de playstation van mjin zoontje.
Als hij in zijn garage een auto kiest raakt hij nog heel moeilijk uit de nieuwe keuzemenu; als hij een race rijdt en durft te stoppen met zijn wagen (snelheid 0 km/u - bijvoorbeeld na een crash - dit met eender welke wagen) krijgt hij deze onmogelijk nog in gang; in vele keuzemenu's werkt het "rondje" niet.
Hebben er nog deze problemen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steffer234 Bekijk BerichtenIk heb gene problemen, ik heb wel de indruk dat het spel trager laadt en het menu trager reageert maar voor de rest niks aan de hand.
Ook de races/circuits zelf zouden iets sneller moeten laden:
"- Quick Menu can now be accessed while the race is loading."
Comment
-
Comment
Comment