Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5 v.2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mensen die zin hebben om vanmiddag nog een raceke te placeren?
    2009 BMW E91 320d
    2002 BMW E46 M3
    2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
    2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Zin wel, tijd helaas iets minder

Comment

• iemand interesse in GT5 signature edition voor PS3? Deze versie is uitverkocht in België. BOX is ONGEOPEND en is SPIKSPLINTERNIEUW.
        Prijs voor dit lekkers: 85 Euro
        Interesse? let me know...

2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
        2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Sinds gisteren ook GT5

Comment

• Kazunori Yamauchi announces a new update, new DLC, and a special "Christmas present" are coming to GT fans next week.

nice wat een update ! tof velgen veranderen op standard wagens die dlc wagens zijn ook wel nog nice

Comment

• Ik ga binnenkort mijn G25 nog maar eens vanonder het stof halen denk ik
              Ik moet ook nog altijd eens die uitbreiding kopen met Spa Franchorchamps. Ik moet alleen nog eens kijken of ik enkel dat circuit koop of ook direct de andere uitbreidingen erbij.
              '00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door honda dude Bekijk Berichten
                http://www.gtplanet.net/next-gran-tu...december-20th/

nice wat een update ! tof velgen veranderen op standard wagens die dlc wagens zijn ook wel nog nice
                Hier is de update aan het downloaden, ben benieuwd wat het gaat geven!

Comment

• Van wat ik her en der lees zijn de omgevingsgeluiden en die van de wagens zelf stukken beter en is er ook een merkbaar verschil in slijtage tussen de verschillende types banden.
                  '00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SToRM81 Bekijk Berichten
                    Van wat ik her en der lees zijn de omgevingsgeluiden en die van de wagens zelf stukken beter en is er ook een merkbaar verschil in slijtage tussen de verschillende types banden.
                    Geluid kan ik bevestigen! Bandenslijtage heb ik nog niet ondervonden maar ik heb enkel nog maar met Race-zacht gereden op een Peugeot 908.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                      Geluid kan ik bevestigen! Bandenslijtage heb ik nog niet ondervonden maar ik heb enkel nog maar met Race-zacht gereden op een Peugeot 908.
                      echt?

Wat zijn zowat de grootste veranderingen van de nieuwe update?
                      BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                        echt?

Wat zijn zowat de grootste veranderingen van de nieuwe update?
                        Jep, het geluid is er toch wel lichtjes op vooruit gegaan.
                        Voor de rest is er niet echt veel verandert.

Comment

• Er zit een gratis auto bij voor iedereen. Toyota 86 GT van 2012

nieuwe DLC met een VI GTI, Scirocco R, mini cooper S, R35 GT-R 2012. Kost 3,99
                          BMW X5 45e

Comment

Er zit een gratis auto bij voor iedereen. Toyota 86 GT van 2012

nieuwe DLC met een VI GTI, Scirocco R, mini cooper S, R35 GT-R 2012. Kost 3,99
                            Het is een Golf VI R

Comment

• idd my bad

iemand al gekocht? Kzou willen weten of de R35 een pak beter is dan mijn V - spec GTR
                              BMW X5 45e

Comment

idd my bad

iemand al gekocht? Kzou willen weten of de R35 een pak beter is dan mijn V - spec GTR
                                Ik ga het morgen kopen, samen met Spa-Francorchamps en de andere DLC's.

Comment

idd my bad

vlamt nog meer

nu dat je met de update velgen kunt veranderen op standaart wagens ier ne wagen die ik als eerste gedaan heb

Comment

• Hallo, ik heb voor de on-line B-spec race nr 2 op Sarthe de Audi R8 race car aangeschaft, maar kan iemand me wat tips geven over instellingen van ophanging en versnellingsbak want raak niet verder dan hooguit kort 5de positie met courreur met niveau 28. Op rechte stukken haal ik max ong 260km/u zonder slipstreamen.

Comment

• Spa francorchamps zit tussen de nieuwe seasonal event. Is echt wel tof om eens te rijden en je verdiend er 500k mee.

Comment

• In A of B-spec?

Comment

• A-spec. Is echt wel een tof circuit ook al omdat ik daar al echt geweest ben en eens rond gewandeld.

Comment

Working...
                                          X