Mensen die zin hebben om vanmiddag nog een raceke te placeren?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5 v.2
Collapse
X
-
-
Ik ga binnenkort mijn G25 nog maar eens vanonder het stof halen denk ik
Ik moet ook nog altijd eens die uitbreiding kopen met Spa Franchorchamps. Ik moet alleen nog eens kijken of ik enkel dat circuit koop of ook direct de andere uitbreidingen erbij.'00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door honda dude Bekijk Berichtenhttp://www.gtplanet.net/next-gran-tu...december-20th/
nice wat een update ! tof velgen veranderen op standard wagens die dlc wagens zijn ook wel nog nice
Comment
-
Van wat ik her en der lees zijn de omgevingsgeluiden en die van de wagens zelf stukken beter en is er ook een merkbaar verschil in slijtage tussen de verschillende types banden.'00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SToRM81 Bekijk BerichtenVan wat ik her en der lees zijn de omgevingsgeluiden en die van de wagens zelf stukken beter en is er ook een merkbaar verschil in slijtage tussen de verschillende types banden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenGeluid kan ik bevestigen! Bandenslijtage heb ik nog niet ondervonden maar ik heb enkel nog maar met Race-zacht gereden op een Peugeot 908.
Wat zijn zowat de grootste veranderingen van de nieuwe update?BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtenecht?
Wat zijn zowat de grootste veranderingen van de nieuwe update?
Voor de rest is er niet echt veel verandert.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenEr zit een gratis auto bij voor iedereen. Toyota 86 GT van 2012
nieuwe DLC met een VI GTI, Scirocco R, mini cooper S, R35 GT-R 2012. Kost 3,99
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtenidd my bad
iemand al gekocht? Kzou willen weten of de R35 een pak beter is dan mijn V - spec GTR
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtenidd my bad
iemand al gekocht? Kzou willen weten of de R35 een pak beter is dan mijn V - spec GTR
nu dat je met de update velgen kunt veranderen op standaart wagens ier ne wagen die ik als eerste gedaan heb
Comment
-
Hallo, ik heb voor de on-line B-spec race nr 2 op Sarthe de Audi R8 race car aangeschaft, maar kan iemand me wat tips geven over instellingen van ophanging en versnellingsbak want raak niet verder dan hooguit kort 5de positie met courreur met niveau 28. Op rechte stukken haal ik max ong 260km/u zonder slipstreamen.
Comment
Comment