Oorspronkelijk geplaatst door krikkie
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5 v.2
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk BerichtenAls iemand "vriend" wil zijn? Men ps3 nick is "lexusis3000 " Dan kunnen we tijden vergelijken (ik rijd wel met controller )
Comment
-
Ik rijd nu 1.35 min, maar heb zeker 3 seconden voorsprong op mijn ghost in t eerste gedeelte maar daarna komt de bocht voor de lange doordraaier die je in 4de pakt en daar verlies ik terrein, t eerste gedeelte gaat goed maar eens in de helft heb ik nog veel verbeterwerk, we hebben nog 2 weken tijd dus alles kan nogToyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk BerichtenIk rijd nu 1.35 min, maar heb zeker 3 seconden voorsprong op mijn ghost in t eerste gedeelte maar daarna komt de bocht voor de lange doordraaier die je in 4de pakt en daar verlies ik terrein, t eerste gedeelte gaat goed maar eens in de helft heb ik nog veel verbeterwerk, we hebben nog 2 weken tijd dus alles kan nog
Oorspronkelijk geplaatst door SK_0909 Bekijk Berichtentelt alleen da laatste ronde mee 8.5?
of alle tests van 8?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Manuelos Bekijk Berichten01.31.679 nu, 5e Belg op maar 0.006 vd 3e plek, 178e overall
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk BerichtenDoe t dan maar goed in de finales , welke setup heb je? trc off?
Gelijk de tijden nu aan het zakken zijn denk ik dat een 01.31.5** voldoende zal zijn voor de top 8, mss een hoge 01.31.4**
TRC off, ABS 1, Active steering off
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Manuelos Bekijk BerichtenDas nog nie zeker zi, nu terug 7e. Tussen plaats 4 en 11 zit er nog geen tiende verschil
Gelijk de tijden nu aan het zakken zijn denk ik dat een 01.31.5** voldoende zal zijn voor de top 8, mss een hoge 01.31.4**
TRC off, ABS 1, Active steering off
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mathiasvf Bekijk BerichtenKga er mij sebiet ook nog is aanzetten zie, maar die chicane hé, altijd wel ergens een kegelke mee.
Truuk is om zoveel mogelijk links te blijven in die linkse ervoor om zo weinig mogelijk hoeven te draaien in de chicane zelf. Nuja, makkelijker gezegd dan gedaan
Net m'n tijd terug verbeterd met de volle 0.030 en zo terug 5e BelgLast edited by Manuelos; 15/06/2012, 12:41.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Manuelos Bekijk BerichtenYup, zeker in die 1e rechtse
Truuk is om zoveel mogelijk links te blijven in die linkse ervoor om zo weinig mogelijk hoeven te draaien in de chicane zelf. Nuja, makkelijker gezegd dan gedaan
Net m'n tijd terug verbeterd met de volle 0.030 en zo terug 5e Belg
Die chicane is echt de hel, blijf links en ik stuur in, en dan is het ofwel te ver en tegen een kegel, of te weinig en geen kerb. Och ja, vanavond doe ik verder, het moet en zal lukken.
En manuelos, ik veronderstel dat uw psn gtp_manuelos is, en dus Gran Turismo Pro
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Manuelos Bekijk BerichtenYup, zeker in die 1e rechtse
Net m'n tijd terug verbeterd met de volle 0.030 en zo terug 5e Belg
Mooi hoe jij die wagen stabiel houd,bij mij begint hij altijd wel ergens iets te veel te driften.
Comment
-
Joehoeee plaats 1253 LoL 1.38.226 dus maw kan er dus niets van blijkbaar,heb al alle gran turismos uitgespeeld maar met de 5 lukt het langs geen kanten,frustrerend,ik stop er meeAlfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)
Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)
Seat Ibiza Evo2
Comment
-
Ik kan de Ghost van de eerste op aarde volgen tot bij de laatste chicane en daar blijft hij in 4de volgas geven, bij mij lukt t niet, verder blijf ik hem op gelijke afstand volgen, t zal aan mijn uitgeloterde controller liggen . Mijn tijd 1,34,4 en deze avond ga ik voor 1,33 i wishToyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk BerichtenIk kan de Ghost van de eerste op aarde volgen tot bij de laatste chicane en daar blijft hij in 4de volgas geven, bij mij lukt t niet, verder blijf ik hem op gelijke afstand volgen, t zal aan mijn uitgeloterde controller liggen . Mijn tijd 1,34,4 en deze avond ga ik voor 1,33 i wish
Daarjuist nog wat geprobeerd en die chicane lukt eindelijk. Heb Manuelos zijn ghost en die blijf ik altijd zien dus helpt mij wel. Alleen lukt het mij maar niet om eens foutloos te rijden, zit nu aan 1.33.1, maar dat moet lager!
Ik rijd nu wel constante tijden, altijd maar 2-3 tienden verschil, alleen wil er geen 1.32 komen.
Comment
Comment