Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5 v.2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Mathiasvf Bekijk Berichten
    En wat gebeurt er dan? Is dat dan tegen elkaar of weer tegen de klok? En weer hetzelfde circuit?
    2 Jaar geleden was dat idd een paar toerkes tegen de klok op verschillende circuits. Organisatie trok toen wel op niet veel, mabon.
    Hopelijk dees jaar beter, als ik filmpje van vorig jaar van Nederland bekijk belooft het toch veel goeds Dag 1 virtueel racen tegen elkaar en dag 2 mochten de 10 beste vd eerste dag met een 370z een time trail doen, maar dan in 't echt. Ook was er dan nog een shuttlerun en nog een paar andere fysieke proeven ... in die fysieke proeven maak ik al die mannen gewoon af
    Nuja, we zijn er nog niet, eerts de top 8 halen en dan zien we wel verder

En intussen een 1:31.360 en een 4e plek
    De 5e heeft een 1:31.361 en de 6e een 1:31.362

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Manuelos Bekijk Berichten
      Kleine verbetering naar 1:31.462 en terug naar plaats 7 in België. Der zit nog wat meer in, maar 't wordt alleszins nipt voor die top 8 te halen.
      er zat inderdaad nog wat meer in,nu sta je op plaats 4 !! en op alle regio's sta je op plaats 139.... knap
      Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)

Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)

Seat Ibiza Evo2 ​

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Manuelos Bekijk Berichten
        Dag 1 virtueel racen tegen elkaar en dag 2 mochten de 10 beste vd eerste dag met een 370z een time trail doen, maar dan in 't echt. Ook was er dan nog een shuttlerun en nog een paar andere fysieke proeven ... in die fysieke proeven maak ik al die mannen gewoon af
        Nuja, we zijn er nog niet, eerts de top 8 halen en dan zien we wel verder

En intussen een 1:31.360 en een 4e plek
        De 5e heeft een 1:31.361 en de 6e een 1:31.362
        Dat is echt close
        Maar hetgeen je ervoor in de plaats krijgt is wel subliem :p, toch die 2e dag

Comment

• ik geraak niet verder dan 1:35:706 pffff die rechtse en linkse combinatie lukt niet zonder driften,en daar verlies ik massa's tijd.....tis net of dat iedereen met zachte banden rondrijd
          Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)

Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)

Seat Ibiza Evo2 ​

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geertqv Bekijk Berichten
            ik geraak niet verder dan 1:35:706 pffff die rechtse en linkse combinatie lukt niet zonder driften,en daar verlies ik massa's tijd.....tis net of dat iedereen met zachte banden rondrijd
            Voor de bocht een versnelling hoger gaan, naar 4 bij die rechts links, en ver genoeg aan de linkse kant beginnen. Je verliest wel wat tijd door die versnelling hoger, maar minder dan wanneer je begint te driften of van het gas moet.

Zo heb ik dat toch opgelost.

Comment

• Ik zit nu aan 1:34:412.

Oorspronkelijk geplaatst door Mathiasvf Bekijk Berichten
              Voor de bocht een versnelling hoger gaan, naar 4 bij die rechts links, en ver genoeg aan de linkse kant beginnen. Je verliest wel wat tijd door die versnelling hoger, maar minder dan wanneer je begint te driften of van het gas moet.

Zo heb ik dat toch opgelost.
              Ok bedankt, straks eens testen. Ik verlies toch ook een beetje tijd daar. Ook pak ik die eerste rechts zo dicht mogelijk bij de kegels en in de hoop dat ik niet meer moet corrigeren in de bocht anders is het om zeep.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                Ik zit nu aan 1:34:412.

Ok bedankt, straks eens testen. Ik verlies toch ook een beetje tijd daar. Ook pak ik die eerste rechts zo dicht mogelijk bij de kegels en in de hoop dat ik niet meer moet corrigeren in de bocht anders is het om zeep.
                Die bocht is echt lastig, moet echt perfecte entry hebben, kerb missen is van het gas gaan, en te vroeg insturen hetzelfde. Of een kegel mee, dat kan ook.

Als die bocht lukt moet je zeker 1.33.5 kunnen rijden, en sneller ook.

Straks of vanavond nog is een paar rondjes proberen. Ik moet en zal een 1.32 halen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mathiasvf Bekijk Berichten
                  Die bocht is echt lastig, moet echt perfecte entry hebben, kerb missen is van het gas gaan, en te vroeg insturen hetzelfde. Of een kegel mee, dat kan ook.

Als die bocht lukt moet je zeker 1.33.5 kunnen rijden, en sneller ook.

Straks of vanavond nog is een paar rondjes proberen. Ik moet en zal een 1.32 halen.
                  Merci voor de tip, ben al een beetje sneller. Ik heb nu 1:34:154 en ik voel nog plaats voor verbetering, vandaag misschien nog onder de 34.

Aan diegenen die mij willen toevoegen: steffenbor is de PSN.
                  Last edited by C'Mon; 20/06/2012, 13:43.

Comment

• Die 370z werkt op mijn zenuwen. Die is breder dan hij lijkt. Of er staan onzichtbare kegels.

Momenteel 1.33, die 1.32 wil maar niet vallen, al zit die er zeker in. Nog een paar dagen om dat te halen.

Comment

• Waar vinden jullie die races?
                      Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                      Motoren & Tjeurisme

Comment

• In de PlayStation Store kan je de GT academy downloaden.

Comment

• Ik ben geselecteerd voor de Nissan Belux
                          GT-Academy 2012 finale selectie
                          BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                            Ik ben geselecteerd voor de Nissan Belux
                            GT-Academy 2012 finale selectie
                            Proficiat!! Een wedstrijd gewonnen?

Comment

• yep via de website van autowereld
                              BMW X5 45e

Comment

• Wow :o !!! proficiat
                                Hoe heb je dat voor mekaar gekregen??
                                dat is echt wel zaalig.
                                Veell geluk

Comment

• via autowereld, je kan het nog zien op hun fb.

en ik ga serieus mogen oefenen denkik
                                  BMW X5 45e

Comment

• Heb ook meegedaan, maar geen succes , doe da goe! Oefen circuit francochamps goed, heb een klein vermoeden dat de selecties van benelux daar doorgaan
                                    Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                                    Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                                    Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Proficiat kefkie! Ik wou ook meedoen maar ik voldeed niet aan de eisen.
                                      Wat is uw huidige tijd op GTacademy?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                        via autowereld, je kan het nog zien op hun fb.

en ik ga serieus mogen oefenen denkik
                                        Jaloers, en nu oefenen tot je dood valt Ik had ook meegedaan, maar dus niet gewonnen.

Veel succes
                                        Last edited by ; 22/06/2012, 22:45.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                                          Proficiat kefkie! Ik wou ook meedoen maar ik voldeed niet aan de eisen.
                                          Wat is uw huidige tijd op GTacademy?
                                          Euhm nog niet gespeeld had helemaal niet verwacht te winnen. Dus seves is downloade en het circuit van spa kopen via de shop..
                                          BMW X5 45e

Comment

Working...
                                          X