Ik ben ook geselecteerd voor de finale van gt-academy via autowereld ben eens benieuwd
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5 v.2
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenProficiat
wat zijn jullie tijden op spa met een standaard nissan 370Z op een zachte sportband?
En Matthias.M, ook Proficiat en veel succes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenProficiat
wat zijn jullie tijden op spa met een standaard nissan 370Z op een zachte sportband?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenNa 3 rondjes zit ik aan 2.44.463 en met de examens ben ik te moe om mij nog langer dan 3 ronden te kunnen concentreren.
Oorspronkelijk geplaatst door Manuelos Bekijk BerichtenDamn, had ik het geweten, ik had beter ook meegedaan aan die autowereld wedstrijd ipv mij hier 2 weken suf te zitten rijden voor een 9e plek
Comment
-
Dat is idd kut, ge kunt nog hopen op iemand die afzegt Dat t tijdens de examens valt is misschien gedaan om niet teveel 15-16 jarigen te laten meedoen, maar die hebben ondertussen ook gedaan met examensToyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenNa 3 rondjes zit ik aan 2.44.463 en met de examens ben ik te moe om mij nog langer dan 3 ronden te kunnen concentreren.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtenik zit nu op een 2.43 nog iets.. ik kan nog wel wat tijd ophalen bij de 2 korte scherpe bochten voor de finishlijn.
Comment
-
Mooie tijden allemaal.
Oorspronkelijk geplaatst door Manuelos Bekijk BerichtenDamn, had ik het geweten, ik had beter ook meegedaan aan die autowereld wedstrijd ipv mij hier 2 weken suf te zitten rijden voor een 9e plek
Wat denken jullie van wekelijks een time trial te organiseren? Iedere week een ander circuit en auto? Zo komt er weer wat leven in het GT5 topic.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
Wat denken jullie van wekelijks een time trial te organiseren? Iedere week een ander circuit en auto? Zo komt er weer wat leven in het GT5 topic.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenHeb voor de fun is een harde raceband gebruikt en er een spoiler opgezet vanachter. Inneens zit ik in de 2.37.xxx
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
Wat denken jullie van wekelijks een time trial te organiseren? Iedere week een ander circuit en auto? Zo komt er weer wat leven in het GT5 topic.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenAls eerste circuit zou ik voorstellen om met een icoon te beginnen, de Nurbürgring Nordschleife. Als er iemand een ander voorstel heeft, zeker posten.
Comment
-
Voila heb nog eens gt-academy gespeelt heb maar een dik half uurtje gereden zat aan 1.33.0. er had zeker een lage 1.32 ingezeten moest ik niet iedere keer als ik de 2de ronde start tegen zo'n pylonneke zitte :p en omdat da stuur zo lang hier stilgestaan heeft reageert mijn gaspedaal niet meer zo fantastisch xD
Nuja toch wat kritiek op die top 10 tijden.. Als ze zo gaan rijden op een echt circuit dan gaat er veel nissantjes geplooid worden ze. Ze rijden 1/2 van een ronde in het gras/grind..
Ochja ik zal er mij maar niet druk in maken zeker..
Comment
Comment