Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5 v.2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik ben ook geselecteerd voor de finale van gt-academy via autowereld ben eens benieuwd

Comment

• Proficiat

wat zijn jullie tijden op spa met een standaard nissan 370Z op een zachte sportband?
      BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
        Proficiat

wat zijn jullie tijden op spa met een standaard nissan 370Z op een zachte sportband?
        Zal vanavond is paar rondjes knallen en het laten weten

En Matthias.M, ook Proficiat en veel succes.

Comment

• Bedankt allemaal
          Van tijden weet ik niks.. Is al tijdje geleden dat ik het nog gespeeld heb.. Zal vanavond nog eens gt-academy spelen en zien hoe ver ik in 8-5 geraak

Comment

Proficiat

Na 3 rondjes zit ik aan 2.44.463 en met de examens ben ik te moe om mij nog langer dan 3 ronden te kunnen concentreren.

Comment

• Damn, had ik het geweten, ik had beter ook meegedaan aan die autowereld wedstrijd ipv mij hier 2 weken suf te zitten rijden voor een 9e plek

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                Na 3 rondjes zit ik aan 2.44.463 en met de examens ben ik te moe om mij nog langer dan 3 ronden te kunnen concentreren.
                3 rondjes is nog lang, op Spa, ik kan mij momenteel welgeteld 1,5 ronde op motegi concentreren, dus 3 minuten ofzo. Waarom legt playstation en nissan die academy toch in de blok/examenperiode

Oorspronkelijk geplaatst door Manuelos Bekijk Berichten
                Damn, had ik het geweten, ik had beter ook meegedaan aan die autowereld wedstrijd ipv mij hier 2 weken suf te zitten rijden voor een 9e plek
                Oh nee, 9e, das de grootste k**plek die er is Echt spijtig

Comment

• Dat is idd kut, ge kunt nog hopen op iemand die afzegt Dat t tijdens de examens valt is misschien gedaan om niet teveel 15-16 jarigen te laten meedoen, maar die hebben ondertussen ook gedaan met examens
                  Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                  Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                  Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

ik zit nu op een 2.43 nog iets.. ik kan nog wel wat tijd ophalen bij de 2 korte scherpe bochten voor de finishlijn.
                    BMW X5 45e

Comment

ik zit nu op een 2.43 nog iets.. ik kan nog wel wat tijd ophalen bij de 2 korte scherpe bochten voor de finishlijn.
                      2.41.733 zit ik nu, maar geraak zeker in de 40, Rivage al driftend en in de limiter van 2e versnelling

Comment

• Mooie tijden allemaal.

Oorspronkelijk geplaatst door Manuelos Bekijk Berichten
                        Damn, had ik het geweten, ik had beter ook meegedaan aan die autowereld wedstrijd ipv mij hier 2 weken suf te zitten rijden voor een 9e plek
                        Dat is idd heel stom...

Wat denken jullie van wekelijks een time trial te organiseren? Iedere week een ander circuit en auto? Zo komt er weer wat leven in het GT5 topic.

Comment

• Na de examens wordt GT5 hier nog eens bovengehaald.
                          Lijkt weer veel te lang geleden.

Comment

• Heb voor de fun is een harde raceband gebruikt en er een spoiler opgezet vanachter. Inneens zit ik in de 2.37.xxx
                            BMW X5 45e

Comment

Wat denken jullie van wekelijks een time trial te organiseren? Iedere week een ander circuit en auto? Zo komt er weer wat leven in het GT5 topic.
                              i'm in
                              BMW X5 45e

Comment

Heb voor de fun is een harde raceband gebruikt en er een spoiler opgezet vanachter. Inneens zit ik in de 2.37.xxx
                                Dat was niet de bedoeling hé kefkie
                                Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten

Top idee!

Comment

• Als eerste circuit zou ik voorstellen om met een icoon te beginnen, de Nurbürgring Nordschleife. Als er iemand een ander voorstel heeft, zeker posten.

Comment

Als eerste circuit zou ik voorstellen om met een icoon te beginnen, de Nurbürgring Nordschleife. Als er iemand een ander voorstel heeft, zeker posten.
                                    Met een M3? Of een 135i ofzo?

Comment

• I'm in too.
                                      Psn: blackangel555

Comment

• Met een hothach zoals megane rs, clio V6,vw scirocco R,vw golf 6 R, bmw 1 of zoiets?
                                        Op een stratencicuit? (Monaco,Londen,Madrid,Rome)

Comment

• Voila heb nog eens gt-academy gespeelt heb maar een dik half uurtje gereden zat aan 1.33.0. er had zeker een lage 1.32 ingezeten moest ik niet iedere keer als ik de 2de ronde start tegen zo'n pylonneke zitte :p en omdat da stuur zo lang hier stilgestaan heeft reageert mijn gaspedaal niet meer zo fantastisch xD
                                          Nuja toch wat kritiek op die top 10 tijden.. Als ze zo gaan rijden op een echt circuit dan gaat er veel nissantjes geplooid worden ze. Ze rijden 1/2 van een ronde in het gras/grind..
                                          Ochja ik zal er mij maar niet druk in maken zeker..

Comment

Working...
                                          X